0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کاریزماتیک بودن با قانون جذب
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کاریزماتیک بودن با قانون جذب

درباره کاریزماتیک بودن با قانون جذب

کتاب صوتی کاریزماتیک بودن با قانون جذب نوشته نازنین آذرسا به بررسی مفاهیم مرتبط با کاریزما، جذب و اثرگذاری در ارتباطات اجتماعی می‌پردازد. این کتاب به خواننده‌ها نکات کلیدی را در مورد چگونگی ایجاد کاریزما و تأثیرگذاری در محیط‌های مختلف ارائه می‌دهد. از روان‌شناسی تا اصول ارتباطی، نویسنده در این کتاب به بررسی اصولی پرداخته است که به افراد کمک می‌کند تا در روابط خود کاریزمای بیشتری داشته و با محیط‌های اجتماعی بهتری ارتباط برقرار کنند.

موضوع کتاب کاریزماتیک بودن با قانون جذب چیست

در این کتاب صوتی سودمند به شما دوست عزیزی که به دنبال جذابیت در شخصیت خویش هستید کمک خواهد کرد که چگونه در هر محیطی مانند یک ستاره بدرخشید و با اعتماد به نفس بالا در محیط کار، اجتماع و خانواده ظاهر شوید. این کتاب عنوان می‌کند که کاریزماتیک یا جذاب بودن ارتباط صد درصدی با ظاهر شما ندارد و آنچه باعث جذب افراد و ماندن در کنار شما می‌شود فاکتورهای دیگری است. این فاکتورها به سادگی در دسترس همه ما هست اما در زندگی روزمره آنها را فراموش می‌کنیم. کاریزماتیک بودن چیزی است که آرزوی همه ما در زندگی است چرا که باعث افزایش رضایتمندی از خود و زندگیمان می‌شود.

در بخشی از این کتاب صوتی می‌شنویم

 تصور کنید که زندگی شما چگونه خواهد بود؛ اگر در آن لحظه‌ای که وارد یک اتاق می‌شوید، دیگران بلافاصله متوجه‌تان شوند، مایل به شنیدن حرف‌های شما، و مشتاق گرفتن تأییدتان باشند. این یک سبک زندگی افراد کاریزماتیک است. کاریزما باعث می‌شود دیگران دوستتان داشته باشند، به شما اعتماد کنند، و بخواهند که تحت رهبری‌تان کار کنند. همین ویژگی است که تعیین می‌کند: شما یک رهبر هستید یا یک دنباله رو. ایده‌هاتان فراگیر می‌شوند یا خیر. و اینکه پروژه‌های شما به خوبی اجرا خواهند شد یا نه. چه شما خوشتان بیاید یا نیاید، این کاریزما است که می‌تواند دنیا را به جلو ببرد . می‌تواند افراد را به انجام آنچه که شما از ایشان می‌خواهید وادار کند. و البته، داشتن کاریزما در حیطه شغلی هم بسیار حیاتی است. چه برای یک شغل جدید ثبت نام کرده باشید، و چه بخواهید در سازمانتان پیشرفت کنید، کاریزما برای نیل به هدف کمکتان می‌کند. مطالعات و تحقیقات مختلف نشان داده‌اند که افراد کاریزماتیک نمرات شغلی بالاتری می‌گیرند و از دید مافوق‌ها و زیردستان، آدم‌های مؤثرتری هستند.

کاریزماتیک بودن به معنی فرد موفق یا پولدار بودن نیست. حتی به معنیِ نحوه ارائه مطلبی و یا نوع پوشش ما هم نیست. کاریزماتیک بودن یعنی انجام یک سری کارهای خاص ...

چرا باید کتاب صوتی کاریزماتیک بودن با قانون جذب را بشنویم

·      توسعه مهارت‌های ارتباطی: این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود بخشیده و در روابط اجتماعی، حرفه‌ای و شخصی بهتر عمل کنید. آموزه‌های ارائه شده در کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا با محیط اطراف بهتر ارتباط برقرار کنید و موثرتر رفتار کنید.

·      ایجاد کاریزما و تأثیرگذاری: اگر به دنبال ایجاد کاریزمای بیشتر در محیط‌های اجتماعی و حرفه‌ای خود هستید، این کتاب شما را به خوبی راهنمایی می‌کند. شما می‌توانید از مفاهیم و تکنیک‌های مطرح شده در کتاب استفاده کنید تا تأثیرگذاری خود را افزایش دهید و بهتر در محیط‌های گوناگون تشویق و تحت تأثیر قرار دهید.

·      خودشناسی و توسعه فردی: این کتاب می‌تواند به شما در فرآیند خودشناسی کمک کند. با خواندن و تمرکز بر مطالب کتاب، می‌توانید بیشتر با ویژگی‌ها و قابلیت‌های شخصیتی خود آشنا شوید و به سمت توسعه فردی پیش بروید.

·      بهبود روابط انسانی: روابط انسانی در زندگی اهمیت زیادی دارند و این کتاب می‌تواند به شما در تعاملات موثرتر با دیگران کمک کند. با دانش به دست آمده از کتاب، می‌توانید بهبودهایی در دینامیک روابط خود داشته باشید.

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب صوتی کاریزماتیک بودن با قانون جذب

اگر به خواندن کتب توسعه فردی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن و شنیدن آثار زیر را از دست ندهید:

·      کتاب حافظه نامحدود

·      کتاب عادت های اتمی

·      کتاب تختت را مرتب کن

 

 

 




دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
60.۸۰ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۶:۲۴
نویسندهنازنین آذرسا
راوینازنین آذرسا
ناشرنشر آذرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۰.۸۰ مگابایت
۰۱:۰۶:۲۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 23 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
39 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
17 ٪
1
ستاره
13 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3
آموزنده 🦉

مطالب موجود در کتاب خوب و آموزنده هست اما راوی، با وجود داشتن صدای خوب، بیان خوبی نداره و در تمام روایتی که دارند زیر و بمهایی به کار میبرند که متناسب با موضوع متن نیست و متاسفانه، به گذشت زمان خسته کننده میشه

5

خسته نباشید واقعا،تاقبل خوندن این کتاب نمیدونستم کاریزما چیه، اما باگوش کردن اون متوجه شخصیتایی ازخودم شدم که دائما درحال نقش بازی کردنشون بودم، اما فقط نقش بازی میکردم، مالک هیچ کدوم ازاون شخشیتا نبودم...مرسی

2

جدا از موضوع کتاب که خیلی خوبه.تورووووووو خدا یکی به خانم آذرسا بگه لحن گفتارش رو عوض کنه.به نظره من حتما باید راوی عوض بشه.

1

چقدر ازاین کتاب تعریف شده اما من فقط بخاطر راوی این کتاب رو مجبورشدم نخرم.لطفا صدای این خانومو از فیدیبو حذف کنین.لطفا رسیدگی کنین.صدبار بفرست براش

4

کتاب خوبی بود ولی من سرعت خوانش رو چهار برابر کردم تا بلکه عشوه ی صدای راوی رو قابل تحمل کنم

2

چرا هر کتاب خوبی رو این خانم خوندن ، حروم میشه کتابای به این خوبی?

5

پارت دومش خیلی نکات خوبی داشت و کاربردیه واقعا اگه به نکاتش گوش کنید تاثیرشو میبینید

5

به خواننده چیکار دارید از مطالب کتاب استفاده کنید

4

ربات داره میخونه انگار

4

راوی افتضاااااااااح ❌❌❌❌

نمایش 6 نقد دیگر
3.6
(23)
آموزنده 🦉 (2)
25,000
٪50
12,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کاریزماتیک بودن با قانون جذب
٪50
کاریزماتیک بودن با قانون جذب
نازنین آذرسا
نشر آذرسا
3.6
(23)
آموزنده 🦉 (2)
25,000
٪50
12,500
تومان