0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نیروی حال
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی نیروی حال

رهنمونی برای روشن بینی معنوی
درباره نیروی حال
اکهارت تُله در آلمان به دنیا آمد و سیزده سال نخستین عمرش را در آنجا گذراند. پس از آن که از دانشگاه لندن فارغ‌التحصیل شد، مدتی را به عنوان دانشجوی پژوهشگر و ناظر در دانشگاه کمبریج گذراند. در بیست و نه سالگی، دگرگونی معنوی و ژرفی که در وجود او روی داد، در واقع بر هویت قدیمی‌اش نقطۀ پایان نهاد و مسیر زندگی وی را از بنیاد متحول کرد. تُله چند سال بعد را به درک، تکمیل و تعمیق این دگرگونی گذراند که به آغاز یک سفر ژرف درونی رهنمون شد. اکهارت با هیچ مکتب و سنت خاصی همنوا نیست. او در آموزش‌های خود فقط پیامی ساده اما ژرف را با صراحتی کامل و فارغ از قید زمان که ویژۀ آموزگاران معنوی کهن است، عرضه می‌کند: راهی برای رهایی از رنج به سوی آرامش، وجود دارد! در حال حاضر اکهارت تُله به سراسر دنیا سفر می‌کند و آموزش‌ها و یافته‌هایش را همراه می‌برد. از سال ۱۹۹۶ اکهارت در شهر ونکوور کانادا سکونت دارد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
573.۸۸ مگابایت
مدت زمان
۱۰:۲۶:۱۹
نویسندهاکهارت تُله
نویسنده دوماکهارت تله
مترجمهنگامه آذرمی
راویمجید حمیدا
راوی دومسمیرا جواهریان
ناشرکلک آزادگان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
قیمت ارزی
7.۹۹ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۷۳.۸۸ مگابایت
۱۰:۲۶:۱۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 46 مخاطب
پربار 🌳 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
71 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
13 ٪
1
ستاره
6 ٪
26 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب بینهایت ارزشمند و پر محتواست، ممکنه در بعضی قسمتها چیز زیادی متوجه نشید اما به خواندن ادامه دهید فکر میکنم از آن دسته کتابهایی هست که باید چندین و چندبار خوانده شود، این کتاب یک کتاب راهنماست به نظر من مفهوم واقعی زندگی ، چیزیست که سرنوشت هرکسی را متحول می‌کند اگر البته بتواند آنرا درک کند کل کتاب بر پایه زندگی در لحظه ‌ی حال استوار است، برای من بعد از کتاب قرآن ، این کتاب روشنگر راهم بود، از فیدیبو ، مترجم و راوی با صدای دلنشین و همه‌ی عواملی که برای انتشار این کتاب زحمت کشیده‌اند بسیار ممنونم

5

نیروی حال کتابیه که همه باید بخونن و گوش بدن. البته با ترجمهٔ خانوم آذرمی و صد البته صدای گرم و خوانش استادانهٔ استاد مجید حمیدا. گوش دادن به نمونهٔ صوتی به اندازه‌ای من رو به وجد آورد که نتونستم صبر کنم و بعد از گوش دادن کامل کتاب نظرم رو بذارم. عالیییییییی! ممنون فیدیبو و سپاس کلک آزادگان که همیشه کاراتون فوق‌العاده‌س! قدردانی ویژه از استاد مجید حمیدا ??

5

کتاب فوق العاده اثربخش و مفیدی است. من چندین بار گوش دادم و باز هم برایم مفید بود. تنها اشکالی که این کتاب صوتی دارد این است که در بین متن ها صدای زنگ خیلی بلندی وجود دارد که برای من که از هدفون استفاده میکنم واقعا اذیت کننده است. خوب بود که صدای زنگ رو کم میکردن یا از یک صدای ملایم استفاده می‌شد

5

با خواندن این کتاب زندگی شما به دو قسمت قبل و بعد از این کتاب تبدیل می‌شه. صدای راوی بسیار برای این کتاب مناسب هست. بسیار ممنون از انتشارات کلک آزادگان برای به وجود آوردین این اثر.

5

کتابی فوق العاده با ترجمه ای بد و مبهم. به طوری که اصلا نمی توان در فایل صوتی انسجام جمله ها را دنبال کرد و کتاب گیرایی خودش را از دست داده.

5

اگه دنبال تغییر زندگی‌تون و لذت بردن از هر لحظه‌تون هستین، این کتاب بهترین انتخابه. ترجمهٔ خوب، ویرایش شیوا، خوانش گیرا و درست.

5

با گوش دادن به این کتاب بسیار به کتاب علاقه مند و تشویق شدم بیشتر و بیشتر کتاب گوش بدهم و کتابخانه ی صوتی ام رو گسترش بدهم.

2

سلام راوی خوب است ولی موضوع کتاب با ریتم کند به جهان بینی فلسفی پرداخته گهگاه مطلب جالبی بیان می‌شود. کلا کاربردی نیست و توصیه نمی کنم

5

چقدر خوب. نیروی حال با صدای استاد مجید حمیدا اونم نسخهٔ کلک آزادگان! عااااااااااالییییییییی مرسی فیدیبو و کلک آزادگان ?

2

درود،شاید باور کردنی نباشد ،ولی من چندین سال است که این کتاب را دارم مطالعه میکنم،کتابی بسیار پر و بی پایان است

نمایش 16 نقد دیگر
4.3
(46)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
55,000
٪50
27,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
نیروی حال
نیروی حال
رهنمونی برای روشن بینی معنوی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نیروی حال
٪50
نیروی حال
رهنمونی برای روشن بینی معنوی
کلک آزادگان
4.3
(46)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
55,000
٪50
27,500
تومان