0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زن بودن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی زن بودن

نویسنده:
تونی گرنت
درباره زن بودن
«به زنانگی خود تحقق بخشید و عشق را بیابید» جوامع سرمایه‌داری کلان، ضمن انتقاد از شعارهای جنبش فمنیستی و انقلاب جنسی پیامد و تأثیر آن را بر روح و روان زن و انحطاط خانواده نشان می‌دهد. نویسنده چهارگونه شخصیت در جهان معاصر را برای زن تصویر می‌کند؛ زن مادونا، آمازون، مادر و معشوقه و سپس به بررسی دقیق هریک از این ابعاد می‌پردازد او معتقد است زن امروزی به صورت یک زن آمازون درآمده که از طبیعت ملایم و لطیف خود دور افتاده است و اکنون نیازمند است تا زنانگی گم شده‌اش به ویژه جنبه‌های مادر، مادونا و معشوقه شخصیتش را باز یابد وی در نهایت زنی را کامل می‌داند که در طول دوره حیاتش همه جنبه‌های روانی خود را تجربه کند و در هم بیامیزد. تونی گرنت نویسنده کتاب با تأکید بر نقش ابزاری زن به این مطلب می پردازد که جنبش فمنیستی در آغاز به زنان وعده‌های هیجان‌انگیز و اغوا کننده داد به گونه‌ای که عده‌ای از زنان شوهر و فرزندانشان را ترک کردند و وعده‌ای در پی دستیابی به حرفه یا علایق شخصیِمتعلق به خود فکر ازدواج و تشکیل خانواده را از ذهن بیرون کردند این تأکید بر خودکفایی و فرد گرایی باید کیفیت زندگی زنان را ارتقا می‌داد و حق انتخاب‌ها و روابطشان با مردان را بهبود می‌بخشید اما اکنون بعد از گذشت چند دهه، زنان با این حقیقت مواجه شده‌اند که نمی‌توان به وعده‌هایی که فمنیسم و آزادی نوید داده بود اعتماد کرد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
436.۶۸ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۵۶:۵۷
نویسندهتونی گرنت
مترجم فروزان گنجی زاده
راویمژده شبان
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۳۶.۶۸ مگابایت
۰۷:۵۶:۵۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.8
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
50 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب برای خانم های مستقل امروزی که بیش از حد دنیای مردانه رو تکریم می کنند عالیه، به قدرت زنانگی اعتبار میده و ازین هیجان مردسالاری پنهان در ذهن زنان کم می کنه، هدف برقراری تعادل و باور قدرت زنانگی و اعتبار بخشی به وجود زن است. بر خلاف آنچه به صورت سطحی برداشت می شود کتاب ضد زن نیست، برعکس به مفهوم عمیق روح زن و شایستگی هاش می پردازه که در دنیای امروز داره بازیابی میشه.

1

جای جای کتاب صحبت از مرد با ارزشی است که زن باید به طور کامل تسلیم و فرمان بردار او باشد، اما هیچ توضیحی درباره پیدا کردن چنین مردی نمی دهد و البته توضیحی درباره بلایی که سرت می آید وقتی در مقابل مردی ناسالم تسلیم شوی...!!!

1

امیدوار بودم نویسنده منصفانه به برابری و حقوق زن و مرد در دنیای امروز بپردازد به اندازه فمینیست‌های افراطی نویسنده هم به شدت سوگیرانه هیجانش را از زن امروز برون‌ریزی می‌کند.

5

کتاب عالی هست در صورتی که کامل خوانده بشه، اگر فقط اوایل کتاب خوانده شود ممکن است تصور ضد زن بودن ایجاد کند.

4

برای هرخانمی لازمه این کتاب رو بخونه

1

بیشتر ضد زنه این کتاب...

1

حیف وقت

2.9
(11)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زن بودن
٪50
زن بودن
تونی گرنت
انتشارات موج کتاب
2.9
(11)
30,000
٪50
15,000
تومان