0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بزرگترین فروشنده جهان
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بزرگترین فروشنده جهان

زندگیتان را با ۱۰ آموزه کهن که هزار سال قدمت دارند، تغییر دهید
نویسنده:
اگ ماندینو
درباره بزرگترین فروشنده جهان

کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان را می‌توان تعریف واقعی یک کتاب در ژانر انگیزشی و موفقیت دانست. این کتاب بدیع و جذاب است. اگ ماندینو نویسنده کتاب، هر آنچه برای فروشندگی لازم است را در این کتاب بیان کرده است. 10 اصل اساسی که با رعایت آن‌ها هرگز در فروش شکست نخواهید خورد. این کتاب سرشار از رازهای ناگفته در دنیای تجارت است. نویسنده در قالب داستانی جذاب، مهم‌ترین و اساسی‌ترین قوانین مربوط به فروش را برای شما به ارمغان می‌آورد. پیام داستان تکان‌دهنده است؛ ابتدا باید به خودتان بفروشید سپس به دیگران. اگر شما نیز از افرادی هستید که تمایل دارید تبدیل به بزرگ‌ترین فروشنده در دنیا شوید، این کتاب گزینه مناسبی برای مطالعه است.


درباره نویسنده کتاب بزرگترین فروشنده جهان

اگ ماندینو نویسنده بزرگ‌ترین فروشنده جهان را می‌توان ققنوس برخاسته از مرگ دانست. ماندینو متولد 1923 و درگذشته در سال 1996 است. کتاب‌های ماندینو تاکنون بیش از 50 میلیون نسخه فروخته و به بیش از 25 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. ماندینو طی زندگی خود، با شکست‌های مختلفی مواجه شد و حتی همسر و دخترش به دلیل مشکلات مالی وی را ترک کردند. ماندینو ابتدا به عنوان فروشنده بیمه وارد یک شرکت شد و توانست رکوردهای فروش آن شرکت را جابجا کند، وی سپس به عنوان مدیر مجله محلی به مسیر خود ادامه داد وی از مدیریت این مجله توانست تبدیل به مدیر یک نشریه ملی که بیش از 250000 مشترک داشت شود. سرانجام ماندینو کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان را منتشر کرد و تبدیل به یکی از الهام‌بخش‌ترین نویسندگان جهان شد. وی مدال ناپلئون هیل را برای موفقیت‌های ادبی دریافت کرده است.


چرا باید کتاب بزرگترین فروشنده جهان را بخوانیم؟

کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان، ساده و خلاقانه نوشته شده است. این کتاب سبک نگارشی مهیج و جذابی دارد. کنار هم گذاشتن این موضوعات باعث شده تا پیام کتاب بسیار تاثیرگذارتر عمل کند. در واقع ماندینو در تلاش است تا به خواننده این موضوع را متذکر شود که هر انسانی فارغ از شغل و حرفه خود، به نوعی فروشنده محسوب می‌شود. بنابراین هر انسانی باید این کتاب را مطالعه کند تا بتواند به موفقیت برسد. بزرگ‌ترین فروشنده جهان، ترغیب‌کننده است و باعث می‌شود افراد به عمل‌گرایی بیشتر، روی بیاورند. ده اصل اساسی در این کتاب آموزش داده شده است که باعث ایجاد تغییر و تحول اساسی در هر فردی می‌شود. داستان کتاب به زندگی فرد فقیری می‌پردازد که در گذر زمان و با تلاش توانسته به جایگاه رفیعی برسد.



در بخشی از کتاب بزرگ‌ترین فروشنده جهان می‌شنویم

 من به دنیا آمده‌ام تا موفق شوم و شکست بخورم، من به دنیا آمدم تا فتح کنم نه به نشانه شکست سرخم کنم. من به دنیا آمدم تا پیروزی‌ها را ارج نهم، نه شکوه و زاری کنم. چه به سر من آمده است؟ چه زمان آرزوهای من تبدیل به میان‌مایگی تیره و تاری شد که در آن افراد میان‌رده یکدیگر را به گونه‌ای که انگار سرآمد هستند، تحسین می‌کنند؟ هیچ شخصی تاکنون توسط هیچ فردی دیگری بیشتر از خودش فریب نخورده است فرد ترسو همواره تصور می‌کند محتاط است و فرد خسیس همواره تصور می‌کند در حال تمرین صرفه‌جویی است هیچ چیز به آسانی فریب‌دادن خویشتن نیست زیرا همواره باور کردن چیزی که خواستار آن هستیم آسان است. هیچ کس در زندگی‌ام به اندازه خودم مرا فریب نداده است.


پیشنهادهایی برای علاقمندان به این کتاب

اگر شما نیز از علاقمندان به این کتاب هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

تمرین نیروی حال، اکهارت تول

این کتاب در تلاش است تا خواننده را به سمت زندگی در لحظه حال ببرد. به طوری که بدون اندیشیدن به گذشته و آینده در حال زندگی کند.

عادت‌های اتمی، جیمز کلیر

کلیر در این کتاب، خواننده را به حرکت به سمت جلو می‌خواند. برای اینکه انسان بهتری شوید، لازم است تا عادت‌های بهتری را در خود ایجاد کنید.

پدر پولدار، پدر بی‌پول، رابرت کیوساکی

این کتاب در مورد اهمیت آموزش‌های مالی و سواد مالی به فرزندان است.


شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
166.۲۹ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۰۱:۳۴
نویسندهاگ ماندینو
مترجممریم تیموری
راویمهیار ستاری
راوی دومفرزانه فائزی
راوی سوماحمد لشینی
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۶۶.۲۹ مگابایت
۰۳:۰۱:۳۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
10 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

مطالعه این کتاب وقت تلف کردن است. اول تا آخر کتاب شامل شعار دادن و قلم فرسایی است. ضمن این که کتاب هم نصفه تمام می شود و بقیه را به جلد دوم ارجاع می دهد. این یک بی اخلاقی است که خواننده از ابتدا که قصد خرید کتاب را دارد نداند که کتاب دو جلدی است.

4

چقدر جالب کتاب توسط مجری خوانده میشود اگر تمامی کتابها به این صورت اجرا میشد مطمئنا میزان فروش برای فروش کتابهای صوتی تان افزایش چشمگیری پیدا میکرد

3

این کتاب صوتی نصفه تموم شد بقیه اش هم در فیدیبو به عنوان کتاب دوم هم نیست

5

اگ ماندینو به حق‌انسان خردمندی هست

5

عالی

4
(10)
31,000
٪50
15,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بزرگترین فروشنده جهان
٪50
بزرگترین فروشنده جهان
زندگیتان را با ۱۰ آموزه کهن که هزار سال قدمت دارند، تغییر دهید
شادن پژواک
4
(10)
31,000
٪50
15,500
تومان