0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ایکاباگ

معرفی، خرید و دانلود کتاب ایکاباگ

نویسنده:
جی کی رولینگ
درباره ایکاباگ
«ایکاباگ» جدیدترین اثر جی. کی. رولینگ و به گفتۀ او یک قصۀ پریان است. اما این اولین اثر او بعد از مجموعۀ هری پاتر است که برای کودکان و نوجوانان نوشته شده. البته حجم کتاب به اندازۀ یک رمان و مفاهیم و محتوای آن مناسب جوانان و بزرگسالان نیز هست؛ اما «ایکاباگ» شامل ۶۴ فصل کوتاه است تا بتوان آن را شب‌به‌شب برای کودکان خواند. داستان کتاب ارتباطی به دنیای هری پاتر ندارد، اما مطمئناً از خواندن این داستان پرهیجان لذت خواهید برد. معرفی داستان: افسانۀ ایکاباگ نسل‌به‌نسل بین اهالی سرزمین کورنوکوپیا نقل شده و سینه‌به‌سینه پراکنده شده بود. امروزه دیگر همه داستانش را می‌دانستند: در شمالی‌ترین جای کشور، در مردابی وسیع و تاریک و مه‌آلود، هیولایی زندگی می‌کند. می‌گفتند این هیولا بچه‌ها و گوسفندها و حتی آدم‌های بالغ را می‌خورد. اگر به هرکسی در سرتاسر سرزمین کورنوکوپیا می‌گفتید که چه مشکلات بزرگی قرار است برای کورنوکوپیا رخ دهد و تنها دلیلش افسانۀ ایکاباگ است، حتماً می‌خندیدند. آن‌ها تحت حکمرانی شاه فِرِد بی‌باک و در شادترین سرزمین دنیا زندگی می‌کردند. یک داستان که برای ترساندن بچه‌ها ساخته شده، چه ضرری می‌توانست برساند؟
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۳۵ مگابایت
تعداد صفحات
286 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۳۲:۰۰
نویسنده جی کی رولینگ
مترجمحسین غریبی
ناشرانتشارات آرشا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the ickabog
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
60,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۳۵ مگابایت
۲۸۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 33 مخاطب
5
ستاره
63 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
3 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب جالبی بود. اولش یکم حوصله سر بر بود، اما بعدش بهتر ضد. یک سوم آخر کتاب خوبه. برای نوجوان‌ها خوندنش رو توصیه می‌کنم. کسایی که تازه می‌خوان وارد دنیای بزرگتر‌ها بشن و دید خوبی بهشون از آدم‌ها و اجتماع و برخوردهای اجتماعی و ترس‌‌ها و امیدهای جمعی می‌ده. بهشون می‌گه که حتی اگر بهشت رو هم در اختیار داشته باشین اما ازش درست مراقبت نکنین، اون بهشت به جهنم تبدیل می‌شه

4

کتاب خیلی قشنگیه، درسته مال نوجوان هاست اما اتفاقاتی که درش میوفته رو میشه با خیلی از کشور ها مدل کرد، انتظار فانتزی شدید مثل هری‌پاتر رو نداشته باشین, اما ماجراجویی خیلی خوبی داره، ترجمه هم روان و عالیه و به نظر نمی‌رسه حذفیات خاصی داشته باشه.

5

من بعد از دیدن فیلم های هری پاتر و خوندن کتاباش واقعا عاشق خانم رولینگ شدم و بعد از خوندن زندگی نامه او (پشنهاد میکنم بخونید) از اون درس بزرگی گرفتم خانوم رولینگ با فکر بازی که دارن شما رو به داخل کتاباش میکشونن

5

کتاب جذابی هست، برای کسایی که میخوان کتاب خونی رو شروع کنن توصیه میکنم. با همه ساده بودن داستان ولی شمارو به فکر فرو میبره درباره اتفاقاتی و دروغ‌ها و ترس‌هایی که ممکنه در اطراف خودمون شاهدش باشیم.

5

فوق العاده است و چه ترجمه ی خوبی داره به نظرم ترجمه روان کتاب خیلی تاثیر داره در جذابیت بیشتر کتاب سپاس از مترجم‌ محترم

3

کدوم ترجمه خوب تره؟آقای غریبی یا خانوم اسلامیه؟

5

کسی ترجمه خانم اسلامیه رو خونده؟ این ترجمه رو پیشنهاد میدید یا اون یکی رو؟

5

بنطرم خیلی باحاله عالی ماجراجویی یه جورایی

5

خیلی قشنگ و جذابه????

5

مثل هری پاتر نیست اصلا اما قشنگه در نوع خودش

نمایش 6 نقد دیگر
4.3
(33)
49,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ایکاباگ
ایکاباگ
جی کی رولینگ
انتشارات آرشا
4.3
(33)
49,500
تومان