0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
همیشه بدانید که چه بگویید
٪10

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی همیشه بدانید که چه بگویید

درباره همیشه بدانید که چه بگویید
شاید بسیاری از اوقات ما توی زندگیمون ترس‌های مختلفی داشته باشیم، مثل ترس از صحبت کردن در جمع. شاید ندونیم که چه چیزهایی رو بپرسیم و چه چیزهایی رو نپرسیم. شاید عادت‌های بدی داریم که خودمون نمی‌دونیم. شاید نمی‌دونیم چه استراتژی‌هایی رو رعایت کنیم. در کتاب همیشه بدانید که چه بگویید، راهکارهایی برای حل این شایدها مطرح شده! - کتاب همیشه بدانید که چه بگویید در چه خصوص است؟ در این کتاب کوتاه، نکاتی کاربردی در خصوص موارد زیر بیان می‌شود: - موانعی که در داشتن مهارت‌های ارتباطی کارآمد قرار می‌گیرند - عادت‌های بدی که در ارتباطات وجود دارند - چطور به کسی نزدیک شوید تا با او صحبت کنید - راه‌هایی عالی برای نزدیک شدن به همه افراد - چطور زمانی که افراد جدیدی را می‌بینید، مضطرب نشوید - چگونه خودتان را به دیگران معرفی کنید - موضوعات جالب مکالمه در هر مکان و هر زمان - بهترین سوالات برای ادامه‌دار شدن بحث - نحوه استفاده از زبان بدن و بررسی زبان بدن دیگران در هنگام مکالمه - سوالات بدی که هیچوقت نباید بپرسیم - چطور به دیگران نشان دهید که دوستشان دارید و با آن‌ها دوست شوید - چطور زندگی بهتر و با آرامش‌تری داشته باشید اگر به دنبال این هستید که بتوانید بهتر با دیگر افراد ارتباط برقرار کنید، در آداب معاشرت تخصص بیشتری پیدا کنید، از صحبت کردن با افراد مختلف در زندگی‌تان لذت ببرید و همیشه بدانید چه بگویید، بهترین فرصت روبروی شماست!

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
489.۳۱ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۳۳:۲۵
نویسنده پیتر دبلیو مورفی
مترجم فرشید نادری نژاد
راوی فرشید نادری نژاد
ناشرانتشارات ایماد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
49,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۸۹.۳۱ مگابایت
۰۳:۳۳:۲۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
22 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

قبل ازین کتاب، کتاب آیین دوست یابی رو گرفته بودم و مشغول مطالعه اش بودم، ولی جذب این کتاب شدم و تا آخر خوندمش. شدیدا توصیه میکنم به افراد درونگرا و منزوی. خیلی قشنگ بهتون راهکار عملی میده تا بتونید مثل افراد اجتماعی و برونگرا ارتباط برقرار کنید و در زندگیتون موفق تر باشید. گوینده هم خوب بود. فقط یک پیشنهاد به فیدیبو این که لطفا صدای آهنگ زمینه ای که بین صحبتهای گوینده میاد رو زیاد نکنید خیلی رو اعصابه چون برای اینکه مزاحم دیگران نشیم محبور میشیم صدارو کم کنیم از طرف دیگه صدای گوینده کم میشه. صدای موزیک بکگراند راوی خوبه فقط صدای بین بخشها زیادی بلنده. ممنون

4

کتاب خوبیه اما به نظر من جای توضیحات و مطالب بیشتری داشت . اما مفیده و کاربردی . مثل باقی دوستان به نظر منم صدای آهنگ پس زمینه خیلی بلنده و اعصاب خورد کن .

3

سلام. خیلی محتوای خاص و جدیدی نداره. صدای آهنگ پس زمینه هم به نظرم خیلی بلنده و ریتم تندی هم داره که تمرکز رو بهم میزنه.

1

به نظرم کتاب باید به رده سنی نوجوانان پیشنهاد بشه برای بزرگسالان واقعا پیش پا افتاده است.

3

کاربردی نبود برام

5

بد نبود

4.1
(10)
28,000
٪10
25,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
همیشه بدانید که چه بگویید
همیشه بدانید که چه بگویید
راه هایی ساده برای نزدیک شدن و صحبت کردن با همه افراد

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همیشه بدانید که چه بگویید
٪10
همیشه بدانید که چه بگویید
پیتر دبلیو مورفی
انتشارات ایماد
4.1
(10)
28,000
٪10
25,200
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر