0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
صید ماهی بزرگ
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی صید ماهی بزرگ

نویسنده:
دیوید لینچ
ناشر:
ماه آوا
درباره صید ماهی بزرگ
دیوید لینچ، فیلم‌ساز مشهور جهانی، با کتاب صید ماهی بزرگ روزنی کمیاب به روی اسلوب‌های هنری‌اش، سبک‌کار شخصی‌اش، و بهره‌های خلاقانه فراوانش از تجربه مراقبه می‌گشاید. لینچ شرح می‌دهد که چگونه به درون «شیرجه» می‌زند، ایده‌ها را مانند ماهی «صید» می‌کند و آن‌ها را مهیای صفحه تلویزیون، پرده سینما یا دیگر رسانه‌های مورداستفاده‌اش نظیر نقاشی، موسیقی و طراحی می‌سازد. لینچ برای اولین بار در مورد تعهّد سی و اندی ساله‌اش به مراقبه تعالی‌بخش و تأثیری که بر فرایند خلاقیت او نهاده می‌نویسد. لینچ در فصل‌هایی کوتاه، از شکل‌گیری ایده‌هایش حرف می‌زند، اینکه از کجا می‌آیند، چطور آن‌ها را به چنگ می‌آورد و کدام‌یک بیشتر او را جذب خود می‌کند. او توضیح می‌دهد که چگونه افکارش را به عمل درمی‌آورد و به چه صورت با اطرافیانش تعامل می‌کند. سرانجام به تعمق در مورد «خود» و دنیای پیرامون می‌پردازد و اینکه چگونه فرایند «شیرجه زدن به درون» که بر کار او تأثیری ژرف نهاده، مستقیماً می‌تواند به دیگران سود برساند. صید ماهی بزرگ برای انبوه طرفداران لینچ همچون مکاشفه‌ای است که موجب درک بهتر دیدگاه شخصی وی می‌شود. در ضمن برای کسانی که نمی‌دانند خلاقیت خود را چگونه رشد دهند، کتابی جالب‌توجه است. دیوید لینچ، کارگردانی که سه بار نامزد جایزه اسکار شده است، یکی از فیلم‌سازان پیشتاز دوران ماست. از اوایل دهه هفتاد میلادی تا به امروز پروژه‌های عامه و منتقد پسند لینچ، از جمله کله پاک‌کن، مرد فیل نما، قلباً وحشی، توئین پیکس، مخمل آبی، مالهالند درایو و اینلند امپایر در جهان به آثاری تعبیر می‌شوند که دیوار بین سینمای هنری و فیلم‌سازی هالیوودی را فروریخته‌اند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
157.۱۵ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۴۹:۵۳
نویسندهدیوید لینچ
مترجم علی اصغر قهرمانی نژاد
راویرضا عمرانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۵۷.۱۵ مگابایت
۰۲:۴۹:۵۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 22 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
4 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
4 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من این کتاب رو دوست داشتم، به اهمیت مراقبه برای همه پرداخته، خصوصا برای افرادی که به امور خلاقیت محور مشغول هستن می تونه مفید باشه. کلا رویکرد جدیدی به مراقبه داره. اگر دنبال این هستید که دستورالعملی برای مراقبه متعالی داشته باشید، این کتاب نمی تونه کمکتون کنه، در حقیقت بعید می دونم نویسنده همچنین هدفی داشته از نوشتن این کتاب. مثالهایی از روند کارهای سینمایی خودش داشته که برای عام هم می تونه جالب باشه و خوندنش خسته کننده نیست. گوینده عالی بود. انتخاب موسیقی رو من نمی پسندیدم.

3

کتاب قرار بوده در مورد مدیتیشن تعالی بخش باشه ولی بیشتر در مورد خلاقیتهای دیوید لینچ هست و هیچ جا ارتباط این دوتا دقیقاً مشخص نمیشه، هیچ اشاره ای به اینکه این مدیتشین چجوری انجام میشه چیزی نوشته نشده است

5
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳
آموزنده 🦉

همه ما دوست داريم از زندگي انسان هاي بزرگ خبر دار باشيم و هميشه توشه ايي در جهت بهبود زندگيمون از انها ميگيريم، اين كتاب از بهترين توشه ها رو به هر كسي ميتونه بده كه سر نخي براي شروع مراقبه تعالي بخش هست.

3

کتاب مجموعه ای از یادداشت های دیوید لینچ است، به خاطر همین مطالب آن پراکنده می‌نماید. در تدوین این اثر صوتی، از حجم زیادی موسیقی با ریتم تند استفاده شده که کمی آزاردهنده است.

2

انسجام زیادی نداشت. انتظار داشتم بیشتر در مورد مدیتیشن و پیدا کردن ایده حرف بزنه، ولی خیلی پراکنده بود و چیز خاصی به ما اضافه نمیکنه.

5

عالییییی ،اکه میخاین برین تو ذهن یه هنرمند خلاق این کتابو بخونین . خوانش و موسیقی هم بی نظیر.ممنون

5

بنظرم چیزی که دیوید لینچ در موردش میگه رو فقط کسی میتونه تجربه کنه که تو اون فضای خلاقیت بوده.

5

من دوست داشتم ازین منظر که بیشتر شخص لیچ رو میشناسی و درک فیلمهاش بهتر صورت میگیره

5

بسیار عالی و اموزنده است بشرطی که واقعا استفاده کنیم از تجربیاتشون.

5

بسیار کتاب با ارزشی هست، لذت بردم، ردای هم عالی بودند.

نمایش 4 نقد دیگر
4.4
(22)
آموزنده 🦉 (2)
70,200
٪30
49,140
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
صید ماهی بزرگ
صید ماهی بزرگ
مراقبه، هشیاری و خلاقیت

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
صید ماهی بزرگ
٪30
صید ماهی بزرگ
دیوید لینچ
ماه آوا
4.4
(22)
آموزنده 🦉 (2)
70,200
٪30
49,140
تومان