0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
لحظات لطف
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب لحظات لطف

هنگامی که خدا ناگهان بر زندگی ما تاثیر می گذارد
درباره لحظات لطف
این کتاب، آغوشی باز برای خداست؛ مانند یک سر تکان دادن و لبخند آشنایی یا یک یادداشت تشکر. نه، نه،... یک یادداشت عاشقانه! امیدوارم که در پایان خواندن این کتاب، این احساس را پیدا کنید که خدا نیز شما را در آغوش کشیده است. می‌دانید چرا؟ چون خدا هم متقابلاً در آغوش می‌کشد. هنگامی که ما خدا را در آغوش می‌کشیم، خدا نیز ما را در آغوش می‌کشد یا نه، ابتدا خدا در آغوش می‌کشد. در واقع پیام این کتاب همین است. این کتاب در بارۀ لحظاتی از زندگی‌ ماست که خدا قدم پیش می‌گذارد و ما را در آغوش می‌کشد. این در آغوش کشیدن‌ها به شکل‌های گوناگونی پدید می‌آیند و شما بسیاری از آن‌ها را در این کتاب خواهید دید. درخواست‌هایی که بی‌درنگ اجابت می‌شوند، «نشانه‌هایی» از آسمان‌ها، رو به راه شدن وضعیت به گونه‌ای شگفت‌آور، همۀ این‌ها، همۀ این‌ها در اینجاست. این‌ها داستان‌های آدم‌های واقعی و زندگی‌های واقعی‌ست. مردم، آن‌ها را برایم فرستاده‌اند، چون من از آن‌ها درخواست کرده بودم. می‌خواستم بدانم آیا تجربۀ من از خدا واقعاً با تجربه‌های دیگران خیلی تفاوت دارد یا همان گونه که حدس می‌زدم، همۀ ما تقریباً تجربۀ همانندی داریم. اما تا اکنون فقط من، تنها ـ یا یکی از چندنفری ـ هستم که در بارۀ آن صحبت کرده‌ام. خوشبختانه باید بگویم مجموعه کتاب‌های «گفت و گو با خدا» که من نوشته‌ام، گفت و گو در بارۀ خدا را به راه انداخته‌اند. حتی کسانی که با مطالب این کتاب‌ها مخالف هستند، دست کم در حال آشنا شدن با حقیقت خودشان در بارۀ مقدسات می‌باشند و این حرکت، خوب است. این مانند همان پرسش قدیمی «خدا هست؟» می‌باشد و دست کم این اجازه را به ما می‌دهد تا به موضوع بنگریم. و اکنون در این مجموعه، مردم تجربۀ خودشان را از تأثیر خدا بر زندگی‌شان می‌گویند. من این سرگذشت‌ها را در لا به لای تفسیرها و تفکراتی که بر مبنای مطالب غنی موجود در هزار و پانصد صفحۀ پنج ‌کتاب «... با خدا» شکل گرفته‌اند، گنجانده‌ام. من بارها به این کتاب‌ها اشاره کرده‌ام، چرا که فکر می‌کنم پیام‌های مفید و شگفت‌آوری در آن‌ها وجود دارند و امیدوارم بتوانم از طریق این داستان‌ها نشان دهم چگونه آن پیام‌ها در زندگی هر روز ما و به شیوه‌ای عملی کارایی دارند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۹ مگابایت
تعداد صفحات
231 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۲:۰۰
نویسنده نیل دونالد والش
مترجمفرناز فرود
ناشرکلک آزادگان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Moments of grace :when god touches our lives unexpectedly
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
قیمت ارزی
6.۹۹ دلار
قیمت چاپی
45,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۹ مگابایت
۲۳۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
22 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
0 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کلا کتاب های نیل دونالد والش به طرز شگفت انگیزی الهام بخش هستن.در این کتابش هم کاملا توضیح داده چگونه در شرایط ضروری که هیچ انسانی نیست دست آدمو بگیره ، خالق معجزه زندگی خود باشیم و اینکه چرا قبلا به خواسته هامون نرسیدیم. شخصا با الهام ازاین کتاب، معجزه رو در زندگیم در شرایطی بسیار اورژانسی تجربه کردم.

5

برای آرامشم و اینکه مطمئن باشم که به خدا متصل هستم روزی چند صفحه میخونم احساس اعتماد و قدرت ناشی از مفاهیم اون به باورهای عمیق نشده ام قدرت خودنمایی و یقینی و ممکن بودن رو اعطا میکنه.... سپاسگزارم خدای همراهم

2

کتاب قشنگیه، روزانه چند صفحه رو بخونید و بعد این احساس بهتون دست میده که واقعاً تنها نیستین خدارو دارین. وهیچ اتفاقی، اتفاقی نیست.

5

درود.کتاب بی نظیری است همچون سایر آثار نیل دونالد والش. پیشنهاد می کنم حتما بخوانید.سپاس از فیدیبو که کتاب را ارائه کرد.

5

سلام ....کتاب بینظیریست خواندنش به همه دوستداران کتاب توصیه میکنم .

4

از تیمارستان فرار کرده

4.1
(9)
47,000
٪50
23,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
لحظات لطف
٪50
لحظات لطف
هنگامی که خدا ناگهان بر زندگی ما تاثیر می گذارد
کلک آزادگان
4.1
(9)
47,000
٪50
23,500
تومان