0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
غیبتی فوق العاده

معرفی، خرید و دانلود کتاب غیبتی فوق العاده

رهایی در میانه ی همین زندگی معمولی
نویسنده:
جف فوستر
درباره غیبتی فوق العاده
در قلب این کتاب، پیام ساده، مستقیم و جاودانِ نادوگانگی قرار دارد. کلمه‌ی نادوگانگی امروزه اغلب برای شرح سنت معنوی باستانی آدویتای هند استفاده می‌شود که به‌سادگی به معنای نه دو است و به یگانگی ذاتی زندگی اشاره می‌کند. فقط یک واقعیت وجود دارد: یگانگی همه‌ی چیزی که وجود دارد و ما را نیز شامل می‌شود. این کتاب کیفیتی کاملاً دلسوزانه دارد که نمی‌تواند به‌آسانی به قالب کلمات درآید. این نوشته به‌صورت یادداشتی کامل از اقتدار به‌نظر می‌رسد که متقاعدکننده است و احترام می‌گذارد. باوجوداین، هرکسی آزاد است که به آن گوش کند یا از آن دور شود و جف فوستر در این مورد صریح است. او می‌گوید وقتی شما در مورد موضوع نادوگانگی صحبت می‌کنید، همواره در مورد چیزی صحبت می‌کنید که نمی‌توان در موردش صحبت کرد، حقیقتی است که نمی‌توان گفت: نادوگانگی شیرجه زدن در رمز و راز است. این قطعاً پیامی رهایی‌بخش است که باید با ذهنی باز آن را کاوش کرد! نیازی نیست به‌منظور یافتن حقیقت به جای دیگری برویم، زیرا آن همیشه در بلافصلِ روشنِ تجربه‌ی مستقیمِ ما حاضر است. حقیقت همیشه به شکلِ هرآنچه لحظه به لحظه اتفاق می‌افتد، آشکار می‌شود. آن فقط این است... و این، نه هیچ‌چیز دیگر. مسئله این است که ما همیشه از آنچه مقابل ماست دور می‌شویم: این هرگز کافی نیست. ما نیازی به جست‌وجوی بی‌پایان و طاقت‌فرسا برای رسیدن به آزادی معنوی نداریم. آن پیشاپیش عمیقاً در درون فضای طبیعی وجودِ راستینِ ما حاضر است. بااین‌حال، نیاز داریم این آزادی ذاتی را تشخیص دهیم و گرامی بداریم تا آن را از آنِ خودمان سازیم.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
970.۸۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
209 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۵۸:۰۰
نویسندهجف فوستر
مترجموحید مهدیخانی
ناشرنشر ترنگ
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
32,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۷۰.۸۷ کیلوبایت
۲۰۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
69 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
15 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من دارم میخونمش و در زمینه خودش کتاب خاص و مفیدیه. اما متاسفانه ترجمه به اندازه کافی خوب نیست. میدونم که ترجمه هنر سخت و پیچیده ای هست و ازین که این مطالب فوق‌العاده رو برامون ترجمه‌ میکنین و در اختیارمون قرار میدین بینهایت ممنونم؛ اما یه سری جملات تحت اللفظی برگردونده شدن و کاملا نامفهومن... چند موردش رو تو متن مشخص کردم، ناشر و مترجمین عزیز اگر مایل باشن چک بفرمایند. از همتون ممنونم از جف از مترجمین از فیدیبو از همه ?♥️

5

با سلام و تشکر از نویسنده، مترجم و انتشارات کتاب و تشکر ویژه از فدیبو کتاب بسیار مفیدی است. در حوزه روان‌درمانی می‌توان از مطالب آن بسیار بهره برد. علاوه بر این، برای افرادی که دچار اعتیاد به آگاهی، دانستن و روشن ضمیری دارند، این کتاب می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

5

با سلام این کتاب عشق است خواهشا سعی نکنید زود تمومش کنید. خوراکیست بینهایت لذیذ برای جانتان. گوارای وجودتان عشق بی قید و شرط.

5

خواهش میکنم کتابهای جف فاستر رو صوتی کنید

5

کتابی تامل برانگیز....توصیه میکنم.

5

واقعا عالی

2

متاسفانه ترجمه اصلا خوب نیست

5

عالی

4
(13)
27,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
غیبتی فوق العاده
غیبتی فوق العاده
رهایی در میانه ی همین زندگی معمولی
نشر ترنگ
4
(13)
27,000
تومان