0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
برتری خفیف

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک برتری خفیف

کارهای کوچک،اتفاقات بزرگ را می سازند
نویسنده:
جف اولسون
ناشر:
سبکتو
درباره برتری خفیف
بیش از ۱۰ هزار نفر با ارسال نامه گفته‌اند که با این کتاب توانستند زندگی‌شان را تغییر داده و به رویاهای‌شان برسند. برتری خفیف کاری می‌کند که زندگی و خودتان را با دیدگاهی متفاوت ببینید و آن را همان شکلی بسازید که می‌خواهید. می‌خوانید که چرا برخی افراد موفق هستند و برخی دیگر با اینکه هر روز تلاش می‌کنند اما هرگز موفق نمی‌شوند. این میکروکتاب به شما می‌گوید که چطور با انجام کارهای کوچک، می‌توانید تغییرات بزرگی در زندگی‌تان ایجاد کنید. فرقی نمی‌کند که رویایتان داشتن خانه‌ای بزرگ، درآمد عالی یا سلامتی باشد! برتری خفیف همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این همان کتابی است که باید آن را بخوانید. اولین نسخه برتری خفیف در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و ۸ سال بعد نویسنده نسخه جدیدی از آن را ارائه داد که همین میکروکتابی است که شما آن را مطالعه می‌کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
462.۷۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
272 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۰۴:۰۰
نویسندهجف اولسون
مترجمگروه سبکتو
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۴۶۲.۷۴ کیلوبایت
۲۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 19 مخاطب
5
ستاره
78 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
0 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

واقعا خیلی خوشحال و شکرگزارم که کتابهایی از این دست نوشته شده و در اختیار ما قرار می‌گیره. همیشه وقتی در مورد اصولی، کتاب می‌خوندم که سعی دارن بگن تمام امور دلخواه ما از راه تجسم خلاق و احساس به دست میان و پشت بندش مثالهایی رو عنوان می‌کنن که مثلا فردی با تجسم تونست یک بلیط مجانی هواپیما برای تعطیلات به دست بیاره یا مبلغی رو در یک قرعه کشی برنده شده، همیشه از خودم می‌پرسیدم چرا همه به فکر کسب آرزوها از جیب این و آن هستن؟ کسانی که هزینه اون بلیط رایگان یا اون خانه رایگان یا هزاران آرزوی اینچنینی رو تامین می‌کنن، چه راهکارهایی دارن که واقعا موفق هستن. این کتاب به ما نشون می‌ده راهکارهای زرد رو که جز ناامیدی، ثمری ندارن کنار بذاریم و با ایجاد عادتهای درست، شخصیتی خلق کنیم که بتونه موفقیت رو خواه سلامت، خواه ثروت، خواه رابطه هماهنگ و خواه هر میل و درخواستی رو از راهی واقعی و عینی که برای همه و تاکید دارم برای همه امکان پذیر هست برامون به ثمر برسونه. کارهایی که کتاب پیشنهاد می‌ده، قطعا با دنبال کردن به بار میشینه. پس لطفا دور کتابهای زرد رو خط بکشید، وقتتون رو پای روشهای الکی هدر ندید و با خوندن و عمل کردن به این کتاب زندگی دلخواه رو در واقعیت و نه در وهم و خیال به خودتون هدیه کنید.

5

با سلام به همه علاقه مندان به مطالعه کتابی آموزنده و کاربردی است که در همه موارد زندگی می تواند تاثیرات مثبت خود را به شما نشان دهد. قویا توصیه می کنم. موفق باشید.

5

بسیار کتاب عالی بود، یاد میده که سنگ بزرگ نشانه نزدن است و باید با قدم های کوچک تغییر ایجاد کرد،

5

خیلی عالیه با خواندن این کتاب به راحتی میتونید شروع به تغییر کنید

5

عالیهههههه و کابردی واقعا

5

بینهایت خوب بود

3

عالیه

5

عالی

نمایش 1 نقد دیگر
4.4
(22)
4,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
برتری خفیف
برتری خفیف
کارهای کوچک،اتفاقات بزرگ را می سازند
سبکتو
4.4
(22)
4,800
تومان