0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
افسردگی در جوانان
٪20

معرفی، خرید و دانلود کتاب افسردگی در جوانان

درباره افسردگی در جوانان
مادر یا پدر بودن یکی از مشکل‌ترین و در عین حال ارزشمندترین کارهاست. ما والدین می‌خواهیم رویکرد مناسبی در پیش بگیریم و مشکلات را حل کنیم اما در بسیاری از موارد روش تربیتی یا رویکرد درستی به ما ارائه نمی‌شود و معمولاً خودمان دست به آزمایش و خطا می‌زنیم. اگر بچه‌های‌مان سالم باشند، در مدرسه شاداب و با نشاط باشند، دوستانی داشته باشند، به زندگی علاقمند باشند و بتوانیم با آنها رابطه برقرار کنیم احساس می‌کنیم مشکلی ندارند و کارها خوب پیش می‌رود. والدین نوجوانان طبیعتاً با تغییر خلق، فراز و نشیب، بگو مگو و به چالش کشیدن قدرت از سوی نوجوانان که همه این‌ها بخشی از دوره نوجوانی است روبرو می‌شوند. اما پدر یا مادر یک جوان افسرده بودن، تجربه‌ای بسیار سخت و اضطراب‌آور است. افسردگی یک مشکل عمومی است که ۵ درصد نوجوانان و ۲ درصد کودکان را نیز مبتلا می‌کند. افسردگی غالباً باعث تغییرات گسترده و وحشتناک در رفتار، واکنش‌های هیجانی و روابط جوانان با نزدیک‌ترین افراد می‌شود. معمولاً والدین با دیدن افسردگی فرزند خود بسیار ناراحت می‌شوند. گاهی حدس‌هایی می‌زنند که مشکلی پیش آمده است. آنها دقیقاً نمی‌دانند چه واکنشی از خود نشان دهند و از اینکه وضعیت را بدتر کنند می‌ترسند. شاید شما خیلی از خصوصیات فرزند خود را بدانید اما شخصیت او را دقیقاً نمی‌شناسید. خیلی‌ها حتی نمی‌دانند از چه چیزها یا چه کسانی می‌توان کمک گرفت و اینکه آیا باید تقاضای کمک کرد یا خیر. عمیق‌ترین ترس‌های شما در مورد بیماری روانی دائمی یا حتی خودکشی فرزندان، گاهی نگفته باقی می‌ماند. نمی‌دانید که آیا دیگر پدر و مادرها هم مثل شما درمانده شده‌اند یا خیر. این کتاب در پاسخ به نیازهای والدین برای کمک به آنها در شناخت ابعاد مختلف افسردگی فرزندان و جوانان، بهبود وضعیت آنها، بقای خانواده و غلبه برچالش‌های پیشِ روی خانواده‌ها تالیف شده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
852.۸۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
136 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۲:۰۰
نویسندهجان شری
نویسنده دوم کارول فیتس پاتریک
مترجمابوذر کرمی
ناشرانتشارات آوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Coping with depression in young people: a guide for parents
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۱/۱۰
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
65,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۵۲.۸۸ کیلوبایت
۱۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

با توجه به اینکه از نوجوانی به افسردگی مبتلا بودم میتونم بگم واقعا کتاب خیلی عالی هست. لطفاً همه والدین بخوانند که اگر خدایی نکرده فرزندشان علایم افسردگی را داره به موقع اقدام کنند

5

بسیار کتاب عالی و مفیدی است و دقیقا منطبق بر واقعیت است و به والدین نوجوانان افسرده کمک فراوانی میکند و راهکارهای خوبی میدهد.

5

کتاب بسیار جامع و کاملی بود هم برای فرد افسرده وهم برای اطرافیان پیشنهاد میشود

5

بیشتر مناسب والدین تا جوانان افسرده

5
(6)
45,000
٪20
36,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
افسردگی در جوانان
٪20
افسردگی در جوانان
جان شری
انتشارات آوین
5
(6)
45,000
٪20
36,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر