0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نقطه

معرفی، خرید و دانلود کتاب نقطه

درباره نقطه
با خنده پرسید ما کجای ماجرا هستیم با خنده‌ای تلخ گفتم تو بگو با خنده گفت نه تو بگو گفتم به نظرم درست رأسِ ماجرا! پرسید چرا؟ گفتم به نظرت چرا داریم می‌رویم دنبال او؟ شمرده گفت سال‌ها از این‌جا دور بوده، شهر عوض شده، خیابان‌ها غریبه‌اند و دنده را عوض کرد گفتم می‌توانست آژانس بگیرد، دربست بگیرد، می‌توانست با مترو بیاید، یا با اتوبوس و ضبط را روشن کردم با عصبانیت ضبط را خاموش کرد و پرسید ما دوستش هستیم یا نه جواب دادم بله که هستیم! گفت پس خیلی هم اشکال ندارد که برویم دنبالش!

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
513.۴۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
88 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۵۶:۰۰
نویسندهآذردخت بهرامی
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۲/۲۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۱۳.۴۳ کیلوبایت
۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
100 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

با سلام...خدمت دوستان عزیزم...من کتاب زیاد می خونم ولی داستان خیلی خیلی کم...در مورد این کتاب باید بگم که به نظرم یک کتاب معمولی در مورد زندگی خانوادگی هست که کاملا عادی چالش ها و بحرانهای زندگی های امروزی رو به نمایش گذاشته ...زندگی های به ظاهر متمدن امروزی...سرشار از چشم و هم چشمی...قضاوت های نابجا...حسادت...و در آخر خیانت و طلاق این ها نکات مثبت داستان بودند...ولی داستان به صورتی سردرد گم کننده است و انگار نویسنده بیشتر خواسته با کلمات بازی کنه و گیرایی و جذابیت مهارت نویسندگی در داستان ناقص است...

2

من شخصا از مجموعه داستان خوشم نمیاد. این گتاب رو هم اشتباهی به هوای رمان خریدم. ولی داستان هاش بدک نبود و قابل تحمل بود. نویسنده حسابی رفته بود زیر پوست دنیای زنانه.

2
(2)
19,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نقطه
نقطه
آذردخت بهرامی
نشر چشمه
2
(2)
19,000
تومان