0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
الینور آلیفنت کاملا خوب است

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی الینور آلیفنت کاملا خوب است

نویسنده:
گیل هانیمن
درباره الینور آلیفنت کاملا خوب است
الینور دختری سی ساله، منزوی و به دور از روابط اجتماعی‌ست که این انزوا و گوشه‌گیری او را فردی عجیب جلوه می‌دهد. الینور در دوران کودکی خود مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته و اکنون در حال روبه‌رو شدن با حقایق تلخ زندگی خود است. این رویارویی و حضور افراد متعدد در زندگی الینور مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد. مخاطب در این کتاب با مسائل روان‌شناسی و بحران شخصیت کاراکتر اصلی داستان روبه‌روست. نکته قابل توجه در مورد این کتاب این است که پس از انتشارش در سال ۲۰۱۷ به سرعت مورد استقبال قرار گرفت به طوری که برنده جوایز معتبری چون جایزه ادبی «کاستا» شد. همچنین این اثر در همان سالی که منتشر شد جزو رمان‌های پرفروش با موضوع زنان شد. گیل هانیمن در کتاب «الینور آلیفنت کاملا خوب است» با طرح داستانی زیبا و زبانی رسا به زیبایی این امر را به تصویر کشیده است. برشی از کتاب احساس کردم نیاز دارم یک لحظه از سرو صدا و گرما فرار کنم. در پشتی را باز کردم و وارد یک پاسیو شدم. باغچه‌اش کوچک بود و گیاهان زیادی نداشت. کف آنجا دال بتنی و بقیه قسمت‌هایش سکویی با سطح سر بود. خورشید داشت غروب می‌کرد اما از اینجا آسمان کوچک به نظر می‌رسید و من احساس می‌کردم در میان نرده‌هایی که در سه طرف کشیده شده بودند، زندانی هستم. نفس عمیقی کشیدم و امیدوار بودم هوای خنک شب را وارد ریه‌هایم کنم اما راه‌های تنفسی‌ام مورد یورش دود توتون، نیکوتین و مواد سمی دیگر قرار گرفت.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
742.۶۰ مگابایت
مدت زمان
۱۳:۲۸:۳۳
نویسندهگیل هانیمن
مترجمآرتمیس مسعودی
راویشیما درخشش
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۰/۱۸
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۴۲.۶۰ مگابایت
۱۳:۲۸:۳۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 69 مخاطب
تلخ ☕️ (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
73 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
5 ٪
50 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
اجرای روان 🎙️
تلخ ☕️

من این کتاب را خیلی دوست داشتم. روایت جذاب و داستان قابل لمس. البته یک جاهایی مشخص بود که سانسور شده که باعث نشده بود غیرقابل فهم باشه. اما نقطه قوت اصلی این کتاب الکترونیکی، اجرای بی‌نقص و عالی خانم درخشش بود. واقعا ازشون ممنونم. کاملا حس کتاب را منتقل کرده بودند.

5

داستان رو دوست داشتم. صدای راوی بسار دلنشین و مناسب موضوع داستان بود. موسیقی متن هم عالی و گوشنواز بود. فقط ترک فصل نهم داستان درجای خودش نبود و در اخر قرار داشت، از تولیدکنندگان تقاضا دارم اصلاح بفرمایند. ?

3

خوانش خانم درخشش بسیار عالیست روند این کتاب خیلی کند پیش میره هر چند موضوع کتاب جالبه تلاش یک انسان رو برای روبرو شدن با واقعیت برای رهایی و زندگی کردن دراوج درد و سختی بیان میکنه

5

کتابی با متن دلنشین و گرم با صدای شیوا و زیبای گوینده و موسیقی متن بسیار متناسب و قصه ایی با گره های جذاب که ادم رو مشتاق میکنه برای ادامه حتما توصیه میکنم کتاب خیلی خوبیه

3

كتاب قشنگيه و البته با صداي خانم گوينده و موسيقي متن استفاده شده جذابيت كتاب بيشتر هم شده يك داستان آرام بدون فراز و فرود خاصي كه براي آرامش گرفتن خيلي كمك كننده اس

2

مترجم واژه سوپرایز رو غافل‌گیری ترجمه میکنه ! سایت شرکت را تارنمای شرکت ترجمه میکنه ! دیگه ببینید ترجمه چه دست‌اندازهایی داره .

5

کتاب قشنگی بود. مبارزه سخت یه نفر برای انسان موندن و خیلی زیبا قدرت عشق رو نشون داد که همه چیزو تغییر میتونه بده.

3

کتاب خوب، داستان قوی و راوی فوق‌العاده اما ترجمه بسیار بسیار بد است. آنقدر بد که انگار تحت‌اللفظی و با استفاده از گوگل ترجمه شده.

5

من با کتاب صوتی خیلی دوست نبودم تا این کتاب....واقعا لذت بخش و عالی بود.راوی واقعا معرکه بود و متن کتاب رو هم بسیار دوست داشتم.

5

قصه دختر تنها با زخم هايي از دوران كودكي… ياد ميگيري چطور به مشكلات غلبه كني. با صداي فوق العاده خانم درخشش عزيز🧡

نمایش 40 نقد دیگر
4.5
(69)
تلخ ☕️ (1)
104,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
الینور آلیفنت کاملا خوب است
الینور آلیفنت کاملا خوب است
گیل هانیمن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
الینور آلیفنت کاملا خوب است
الینور آلیفنت کاملا خوب است
گیل هانیمن
آوانامه
4.5
(69)
تلخ ☕️ (1)
104,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر