0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
یادگیری

معرفی، خرید و دانلود کتاب یادگیری

چگونه به سرعت مهارت های مطالعه را یاد بگیریم و همه چیز را به ذهن بسپاریم
نویسنده:
آنجل گرین
درباره یادگیری
تابه‌حال شده چیزی را فراموش کنید؟ آیا شخصی هستید که به آشپزخانه می‌رود، در یخچال را باز می‌کند و بعد فراموش می‌کند که اصلاً به دنبال چه چیزی بوده است؟ اگر پاسخ شما بله است، باید گفت کتاب مناسبی را خریده‌اید. به خاطر انتخاب کتاب راهنمایی که کمک می‌کند تا در تمام مراحل زندگی خود، حافظه‌تان را سالم و دقیق نگه دارید، به شما تبریک می‌گویم. ما می‌خواهیم به روش‌های مختلفی بپردازیم که نه تنها به سالم ماندن حافظه‌ی ایستای شما کمک می‌کنند، بلکه شما را به سطوح بالایی از توانایی و قدرت حفظ کردن می‌رسانند. فراموشی مثل سرماخوردگی، اتفاقی رایج است. معمولاً در روز خیلی چیزها را فراموش می‌کنید. ممکن است چیز خیلی ساده‌ای باشد مثل پرداخت حق‌الزحمه ماهیانه پخش کننده روزنامه یا خیلی فاجعه‌بار باشد مثل حاضر شدن در یک جلسه رسمی. وقتی بحث پیگیری مسائلی در میان باشد که قرار است در طول روز به خاطر آورده و بعد از یک کار دیگر انجام شوند باید بدانیم فراموش‌کاری طبیعی است چرا که هیچ‌کسی کامل نیست. فراموشی مانند خودخواهی، صفتی انسانی می‌باشد. هنوز هم نیاز داریم، از این عادت خلاص شویم تا به بهترین و آسان‌ترین روش ممکن در زندگی پیشرفت کنیم و حرکتی رو به جلو داشته باشیم. فراموشی ممکن است مانند اشتباهی که مرتکب می‌شویم، رایج باشد، اما در واقع، زمانی که نمونه‌هایی از فراموش کردن مسائل مهم جمع‌آوری می‌شوند، موجب می‌شود که ما به نتایج معتبر و قوی‌تری برسیم. هدف از این کتاب، ارائه‌ی بهترین روش‌ها به شما برای خلاصی یافتن از این عادت می‌باشد و اینکه حافظه‌ی خود را تا آنجایی تقویت کنید که حتی فراموش کردن چیزهای ساده نیز، غیرممکن شود. روش‌های مختلفی برای شما آماده خواهند شد که کمک خواهند کرد زندگی شما در یک تغییر واقعی و ناگهانی از یک زندگی خسته‌کننده و ملال‌آور، به یک زندگی مهیج و پر از شور و اشتیاق تبدیل شود. لازم نیست مانند گربه‌ای باشید که به دنبال هر چیزی که بر سر راهش قرار می‌گیرد، می‌رود. شما با تکنیک‌های معتبر و درستی، به‌ویژه مرتبط با تحقیقات علمی و آکادمیک و به‌طورکلی در زندگی روزانه برای نحوه‌ی تقویت حافظه آشنا خواهید شد. دیگر لازم نیست نگران عواقب ناخوشایند خصلت آزاردهنده‌تان، یعنی فراموش کردن چیزهای مهم باشید. به عبارت ساده‌تر، بعد از خواندن این کتاب، زندگی شما با تغییرات عمده و اساسی مواجه خواهد شد. بدون هیاهو و قیل‌وقال زیاد، اجازه دهید تا سفرمان را شروع کنیم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
754.۹۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
126 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۲:۰۰
نویسندهآنجل گرین
مترجمرضا معصومی
ناشرنوآوران سینا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Learning: Exact Blueprint on How to Learn Faster and Remember Anything - Memory, Study Skills & How
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۹/۰۹
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
20,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۵۴.۹۱ کیلوبایت
۱۲۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

ترجمه بیش از تحت اللفظی بود و بخصوص در برگردان مثال ها به فارسی هیچ تلاشی صورت نداده که جای تأسف دارد محتوای کتاب دچار پراکندگی است و فقدان چارچوب نظام مند ارائه محتوا کاملا محسوس است اما اینکه به گفتن چند عنوان نظری اکتفا نکرده و مثال های کاربردی قابل اجرا جهت تقویت حافظه، تمرکز و نحوه درست خواندن و نهایتا افزایش یادگیری ارائه کرده است کتاب را خواندنی میکند کتاب از جهت محتوایی برای افرادی که حوصله کتاب های علمی و فنی در حوزه موارد بالا را ندارند و قصد دارند در مدت زمان محدود و فشرده مهارت های مطالعه خود را تقویت کنند مفید خواهد بود.

5

متاسفانه به شدت ترجمه بدی داره کسی که ترجمه کرده هیچ تخصصی توی ترجمه ی کتاب و اصطلاحات نداشته ، امیدوارم تا وقتی به زبان خارجی تسلط پیدا نکردید سراغ ترجمه نرید . گوگل ترنسلیت ازین بهتره ترجمه اش .

4
(2)
80,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
یادگیری
یادگیری
چگونه به سرعت مهارت های مطالعه را یاد بگیریم و همه چیز را به ذهن بسپاریم
نوآوران سینا
4
(2)
80,000
تومان