0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نانوکتاب روتین صبحگاهی من

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی نانوکتاب روتین صبحگاهی من

افراد موفق چگونه روز خود را شروع می کنند؟
ناشر:
سبکتو
درباره نانوکتاب روتین صبحگاهی من

اگر بخواهیم ویژگی‌های مشترک انسان‌های موفق را نام ببریم یکی از آنها حتما نظم خواهد بود. شاید در نگاه اول خلق یک روتین صبحگاهی و پایبندی به آن کار نشدنی به نظر بیاید. کتاب روتین صبحگاهی من اثر بنجامین اسپال و مایکل زاندر به خواننده می‌آموزد چگونه ذهنیت خود را نسبت به نظم تغییر دهد و یک روتین منحصربه‌فرد برای خود خلق کند.

‌درباره‌ی نانو کتاب روتین صبحگاهی من اثر بنجامین اسپال و مایکل زاندر

کتاب «روتین صبحگاهی من» چکیده‌ای از ساعت‌ها مصاحبه و گفت‌وگو است. بنجامین اسپال و مایکل زاندر نویسندگان این اثر معتقدند یکی از راه‌های کسب موفقیت در زندگی به نحوه‌ی آغاز روز و حفظ نظم بستگی دارد. انسان از همان ساعات ابتدایی صبح باید یک روتین مشخص داشته باشد تا در پایان روز به نحو احسن از زمان خود استفاده کند. آنها در این کتاب به مخاطب می‌آموزند چگونه با کمک موفق‌ترین مبتکران امروزی بر خواب آلودگی غلبه کنند. علاوه بر آن راهکارهایی آسان را برای آغاز یک صبح پرانرژی پیشنهاد می‌دهد. نکته‌ی قابل توجهی که باید به آن توجه داشت آن است روتین صبحگاهی تمام افراد مانند یکدیگر نیست و نباید یک نسخه از نظم را به سایر افراد تعمیم داد.

این کتاب به سه پرسش اساسی پاسخ می‌دهد:

  1. چرا خواب کافی و مناسب در شب مسیر موفقیت را هموار می‌کند؟
  2. چطور روتین صبحگاهی برای کودکان ایجاد کنید؟
  3. چرا ورزش همانقدر که برای بدن خوب است برای ذهن هم مفید است؟

با مطالعه‌ی زندگی افراد موفق می‌توان ویژگی‌های مشترکی بین تمام آنها مشاهده کرد. مثلا این افراد رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کنند تا در هنگام برخاستن از خواب دچار مشکل نشوند. اما تغذیه تنها بخشی از روتین صبحگاهی است. آنچه می‌تواند انسان را به راحتی از تخت جدا کند داشتن هدف مهم و باارزش در زندگی است. ساعات ابتدایی روز، پیش از آنکه بقیه‌ی افراد از خواب بیدار شوند و به کار و فعالیت روزانه بپردازند، زمان مناسبی برای مطالعه به شمار می‌آید. حتی می‌توان از این دقایق برای مدیتیشن یا آماده کردن  یک صبحانه‌ی مغذی بهره گرفت.

راهکارهای ساده برای آغاز یک صبح پرانرژی اثر بنجامین اسپال و مایکل زاندر

  یکی دیگر از راه‌های شروع یک صبح پرانرژی بیدار شدن با اولین زنگ ساعت است. پس بهتر است تعویق انداختن ساعت  را فراموش کنید. علاوه بر آن هیچگاه در شروع روز نباید به سراغ ایمیل‌های خود بروید زیرا اینکار زمان زیادی را از شما می‌گیرد در مقابل می‌توان از این زمان برای استحمام یا ورزش استفاده کنید.

یکی از علل آنکه در آغاز صبح به سختی از تخت بیرون می‌آیید و انگیزه کافی ندارید، خواب کم یا بدخوابی است. پس برای آنکه صبح پرانرژی داشته باشید بهتر است ساعت مشخصی را برای خواب درنظر بگیرید و به آن پایبند بمانید. زیرا مدت زمان استراحت در شب تاثیر قابل توجهی در مقدار انرژی شما در روز بعد دارد. برنامه‌ریزی برای یک روتین صبحگاهی به شما کمک می‌کند تا مسیر رسیدن به اهدافتان را آسانتر بپیمایید

‌درباره‌ی بنجامین اسپال و مایکل زاندر نویسنده‌ی کتاب  نانوکتاب روتین صبحگاهی من

بنجامین اسپال یکی از نویسندگان کتاب روتین صبحگاهی من است. او به همراه همکار خود مایکل زاندر با شخصیت‌های مانند رئیس پیکسار، استدیو انیمیشن سازی والت دیزنی و 62 انسان موفق در سراسر دنیا مصاحبه کرده است. هریک از این افراد کارآفرین، نویسنده و نوآور هستند. حاصل تجربیات و دیدگاه‌های آنان را در کتابی با عنوان «روتین صبحگاهی من» به رشته‌ی تحریر درآورده است.

بنجامین اسپال علاوه بر نویسندگی به کار روزنامه‌نگاری نیز اشتغال دارد و مقالات خود را در نشریاتی نظیر نیویورک تایمز، بیزینس اینسایدر و سی ان بی سی منتشر کرده است. مایکل زاندر نیز یک مهندس و طراح حرفه‌ای‌ است که اکنون در کشور آلمان به سر می‌برد. انتشارات سبکتو نانوکتاب روتین صبحگاهی من را با ترجمه‌ی گروه مترجمان عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

نشر سبکتو و نانوکتاب‌های صوتی

انتشارات سبکتو با هدف اشاعه سبک زندگی موفق و سالم فعالیت خود را آغاز کرد. این نشر محصولات مختلفی را در اختیار علاقمندان قرار داده است. از میان این آثار می‌توان به میکرو کتاب‌ها، میکرو مقاله‌ها، پادکست‌ها و نانوکتاب‌ها اشاره کرد. نانو کتاب‌ها محصولاتی هستند که کلیت یک اثر را در مورد زمان کوتاهی مثلا بین 25 تا 30 دقیقه در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. به این ترتیب خواننده با صرف زمان کوتاهی می‌تواند با مفهوم اساسی و نکات مهم کتاب آشنا شود. کاربرد دیگر نانو کتاب‌ها مرور سریع و یادآوری مطالب کتاب است.

چرا باید کتاب  نانوکتاب روتین صبحگاهی من را خواند؟

یکی از سبک‌های نگارش کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت مصاحبه با اهل فن است. در واقع نویسنده به‌ جای آنکه از تجربیات ومطالعات شخصی صحبت کند با افراد موفق به گفتگو پرداخته و نتیجه در قالب کتاب عرضه کرده است. نانوکتاب روتین صبحگاهی من برای افرادی مناسب است که دوست دارند کارهای خود را بر اساس نظم انجام دهند تا به تمام فعالیت‌های مورد علاقه‌ی خود در طول روز برسند. این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های موفقیت و خودیاری قرار دارد و برای نوجوانان و بزرگسالان انتخاب مناسبی است. خوانش نانوکتاب روتین صبحگاهی من را دادبه دادمهر به‌عهده داشته‌ است.

نانو کتاب صوتی «روتین صبحگاهی من» دارای یک فایل صوتی با زمان 36 دقیقه و حجم کلی این کتاب برابر با 59 مگابایت است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
59.۱۴ مگابایت
مدت زمان
۳۶:۰۱
نویسندهمایکل زاندر
نویسنده دومبنجامین اسپال
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۷/۲۹
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۹.۱۴ مگابایت
۳۶:۰۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

بنظر کتاب جالبی میاد اگر‌کاملش خونده بشه .. البته ممکنه کل کتاب مثال باشه . در کل معمولی بود ترجیح میدم کتاب زو کامل بخونم

3

خیلی کوتاه بود،خلاصه کتاب اینکه هرکسی روتین خاص خودشو داره باید با تجربه بدستش بیاره یه نفر مطالعه یه نفر نوشیدنی و....

3
(4)
2,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نانوکتاب روتین صبحگاهی من
نانوکتاب روتین صبحگاهی من
افراد موفق چگونه روز خود را شروع می کنند؟
سبکتو
3
(4)
2,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر