0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
من گنجشک نیستم

معرفی، خرید و دانلود کتاب من گنجشک نیستم

نویسنده:
مصطفی مستور
درباره من گنجشک نیستم
صندلی کوهی جلو پنجره است و من صورتش را به خاطر نوری که از شیشه‌های پنجره‌ی پشت سرش می‌تابد نمی‌توانم به وضوح ببینم. از وقتی مرا این جا آورده‌اند این دومین باری است که کوهی احضارم می‌کند. بار اول دو روز بعد از آمدنم بود. احضارم کرد تا مقررات این جا را خودش شخصاً برایم توضیح بدهد. درست خاطرم نیست چه چیزهایی گفت، تنها چیزی که از حرف‌های آن روز به یاد‌ می‌آورم این است که گفت این جا ترکیبی است از رفاه و فشار. گفت رفاه می‌دهیم و فشار می‌آوریم. گفت هرچه رفاه را بیش‌تر کنیم فشار را هم به تناسب آن زیاد می‌کنیم. گفت از آمیختن این دو شیوه است که تعادل شما عوضی‌ها را که به هم خورده است دوباره برقرار می‌کنیم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
470.۹۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
88 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۵۶:۰۰
نویسندهمصطفی مستور
ناشرمصطفی مستور
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۷/۲۰
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
33,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۷۰.۹۳ کیلوبایت
۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

به بزرگراه نگاه میکنم. ماشین ها به سرعت از ته بزرگراه نزدیک می شوند و بعد با چنان شتابی از مقابلم می گذرند که هرگز نمیتوانم کسانی را که توی آن نشسته اند ببینم. چندبار سعی میکنم نگاهم را به پنجره ی ماشینی بدوزم و بعد چرخش سرم را با سرعت حرکت ماشین تنظیم کنم تا بلکه آدم های توی آن را ببینم، اما هر بار طرح مبهمی از جلو چشمام می گذرد و جز سایه هایی محو چیزی نمیبینم. طوری غرق این بازی شده ام که انگار دیدن آن آدم های توی ماشین، آن آدم هایی که تند می روند، که نمی شناسمشان، که مرا نمی بینند، برای من خوشبختی می آورد. وقتی ماشینی عبور نمی کند، زل میزنم به آسفالت خالی. اما همین که به آسفالت نگاه میکنم باز آن حس می آید سراغم:مرگ در آن فضای خالی انگار چیزی،چیزی که مثل روح ناپیداست،لانه کرده است. کافی است لحظه ای قبل از رسیدن ماشینی که با سرعت در بزرگراه میراند،خودت را پرت کنی در آن فضای خالی. دیگر رفته ای توی دهان مرگ. بعد،دیگر نیستی!

5

بامعنی و مفهوم بود. عمیقا امیدوارم همه کسانی که با فقدان عزیزانشان درگیر هستندو مفهوم هولناک مرگ آنها را از زندگی جدا کرده ، این دوران سخت کسوف و تاریکی را پشت سر بگذارند و با کنار رفتن موانع ، پرتوهای نور و امید و امیدواری دوباره از منبع حیات بر دلهای آنها بتابد و زندگیشان را پر از نور و گرمی و روشنایی کند .ان شاالله......با تشکر فراوان از نویسنده محترم

1

اصلا توقع نداشتم اینجوری باشه به نظر من خوب نبود کتاب روی ماه خداوند را ببوس را بیشتر پسندیدم . ولی این کتاب را اصلا دوست نداشتم.

5

وقعا جذاب بود

1

آدم را افسرده می کنه. وقت تلف کردن است.

4

داستانش دل نشین بود?

3.8
(10)
18,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
من گنجشک نیستم
من گنجشک نیستم
مصطفی مستور
مصطفی مستور
3.8
(10)
18,000
تومان