0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زنی در آینه

معرفی، خرید و دانلود کتاب زنی در آینه

نویسنده:
ربکا جیمز
درباره زنی در آینه
خانه‌های قدیمی همیشه داستان‌هایی برای گفتن دارند. داستان عشق‌های به ثمر رسیده و نرسیده، رازهای آشکارشده و رازهایی که تا ابد پوشیده خواهند ماند، و ترس... داستان ترسهایی که نسل به نسل و سینه به سینه روایت شده‌اند. زنی در آینه داستان عشق است و راز و ترس؛ داستان نفرینی که با خشت خانه و سلول ساکنانش در طی نسل‌ها آمیخته شده است. نفرینی از سر عشقی نافرجام که هر بار و در هر نسل یکی از اعضای خانواده اسیر آن می‌شود. داستان سه زن از سه نسل و طرز برخوردشان با عشق و ترس و جنون؛ زنانی با نقش‌های اجتماعی مختلف که هر کدام به روش خود با ترس و عشق و رازهایش روبه‌رو میشود. ربکا جیمز، نویسندۀ استرالیایی این کتاب که به گفتۀ کاربران گودریدز، داستانی جذاب و خواندنی به سبک گوتیک نگاشته است، خواننده را وامی‌دارد تا، بی اینکه بتواند کتاب را زمین بگذارد، پیگیر اتفاق‌های آن باشد. در قسمتی از کتاب میخوانیم: قبل از آنکه ببینمشان صدایشان را می‌شنوم. صدای فریادشان از آن سوی تپه می‌آید، اسمم را صدا می‌زنند، جادوگر خطابم می‌کنند. با سیخ‌ها و مشعلی که در دست دارند می‌آیند، با دهان‌های سرخ و نیات شومشان. می‌گویند باید بترسم اما ترس همراه خودشان است. ترس در وجودشان رخنه کرده. من که نیازی به آنها ندارم. ترس آخرین لحظه به جانشان می‌افتد. ...
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۱ مگابایت
تعداد صفحات
455 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۱۰:۰۰
نویسندهربکا جیمز
مترجمنسترن ظهیری
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Woman in the Miror
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۷/۲۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
52,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۱ مگابایت
۴۵۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 27 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
3 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی وقت بود میخواستم این کتاب رو بخونم ولی چون هیچ کس نظری نداده بود مردد بودم ولی الان شروع کردم و به نصفش رسیدم. کاملا جدی میگم اگه ترسو هستید و با دیدن فیلم های ترسناک میترسید سمت این کتاب هم نرید . چون انقدر میترسونه آدمو که بسیاری ازفیلم ترسناکهای نامبروان به گرد پاش نمیرسن. در حیرتم که نویسنده چطور تونسته فقط با کلمات و بدون هیچ تصویری چنین رعب و وحشتی بوجود بیاره.‌ بعدا نوشت: داستان عجیب و مرموزی بود. هم یه جورایی تخیلی بود و هم بسیار واقعی بنظر میرسید. خیلی خوشم اومد. ترجمه هم روان بود.

4

رمان شروع خوبی داشت؛ بدون اطناب روایت می‌شد و خوش‌خوان بود اما موضوعش نسبتا تکراری بود. با اینکه توقع داشتم ترسناک باشه و هیجان زیادی داشته باشه؛ تلاش‌های نویسنده برای ایجاد ترس نتیجه‌ی خوبی نداشت. فضاسازیش خوب بود و توصیفات زنده‌ای داشت؛ کاملا می‌شد اتفاقات رو درک کرد. قصه‌ی عاشقانه‌ی نافرجامش، تلخ و جالب بود و به خوبی روایت شده بود. ترجمه‌ی روان و خوبی داشت. با اینکه قسمت هیجانی و ترسناکش رو دوست نداشتم اما قصه‌ی آلیس رو دوست داشتم. آخرهای قصه هیجان‌انگیز شده بود و نسبت به اوایل بهتر بود.

5

در یک کلمه عالی بود. من کتاب صوتی رو گوش دادم گوینده هم عالی حس و حال رو منتقل میکرد. ترجمه هم بدون سانسور (حداقل سانسور ک به کتاب لطمه نزد) و روان. داستان جذاب، معمایی و درام و عاشقانه یه جاهایی واقعا اشک ریختم و الان ۳ روزه تمومش کردم اما تصویرش از جلو چشمم دور نمیشه، فکرم درگیرش هست و واقعا از این داستان لذت بردم با اینکه اشکمو درآورد.

2

سلام.خیلی تخیلی و حوصله سر بر بود.تلاش نویسنده برای ترسناک جلوه دادن کتاب کاملا بیهوده بود.به سختی کتاب رو تمام کردم فقط چون عادت ندارم هیچ کتابی رو نصفه نیمه رها کنم.کتاب جذابی برای من نبود.

5

خیلی قشنگ بود خوشم اومد اولش فکر میکردم از این کتابهای فانتزی برای تینیجرها باشه ولی اینطور نبود. موضوع داستان ، قلم نویسنده و ترجمه همگی رضایت بخش بود.

5

من نسخه چاپی رو مطالعه کردم خیلی هیجان انگیز بود و آدم رو ترغیب میکرد به خوندن فضاسازی ها زیبا انجام شده بود در کل کتابی دوس داشتنی و جذاب بود

3

ترجمه ی کتاب خوب بود . داستان چندان ترسناک نیست ولی من شبها نمیرفتم سراغش . به طور کل از ۱۰ امتیاز بهش ۷ میدم.

3

یک کتاب خیلی معمولی ترکیبی از چندین داستان از جلمه ربه کا ، جین ایر و البته فیلم بی گناهان ! می تونست ترسناکتر باشه

5

منم خیلی خوشم اومد عاشق اینجور داستانها با تم سرد و دلهره اور قدیمی هستم

4

خیلی جذاب و دلهره آور بود ولی آخرش نفهمیدم چی شد؟ اگه کسی فهمید بگه لطفا

نمایش 9 نقد دیگر
3.8
(27)
110,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
زنی در آینه
زنی در آینه
ربکا جیمز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زنی در آینه
زنی در آینه
ربکا جیمز
گروه انتشاراتی ققنوس
3.8
(27)
110,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر