0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه صبح زود بیدار شویم؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم؟

نویسنده:
شایان ساکی
درباره چگونه صبح زود بیدار شویم؟

افراد موفق همیشه چند ساعت زودتر از افراد معمولی از خواب بیدار می‌شوند. این چیزی است که همه‌ی ما آن را می‌دانیم. اما این را هم می‌دانیم که چرا صبح زود از خواب بیدار شدن این قدر مهم است؟ و این که اصلا چطور می‌توانیم عادت‌های روزانه و شبانه‌ی خود را طوری تنظیم کنیم که با سحرخیزی بتوانیم به خیلی از برنامه‌های زندگی برسیم؟ «شایان ساکی» اینجاست تا در کتاب صوتی «چگونه صبح زود بیدار شویم» تمام اسرار این عادت مردمان موفق را برای‌مان فاش کند.

درباره کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم

سحرخیزی کار راحتی نیست. این که تصمیم بگیرید از فردا ساعت خود را یکی دو ساعت زودتر کوک کنید کار راحتی است. باید ببینید چقدر می‌توانید به آلارم‌های ملتمسانه‌ی ساعت خود توجه کنید و تصمیم بگیرید که از تخت خواب گرم و نرم‌تان بیرون بیایید. این کتاب صوتی پر است از توصیه‌های کوچک و کاربردی که به شما کمک می‌کند تا عادت زیاد خوابیدن و دیر بیدار شدن را با سحرخیزی جایگزین کنید.

تمام افراد در شبانه روز، بیست و چهار ساعت فرصت دارند تا به کارهای خود برسند. دست کم ده ساعت از این زمان، صرف استراحت و خواب یا به سادگی وقت‌کشی می‌شود. کافی است صبح‌ها یکی دو ساعت زودتر از خواب بیدار شوید تا بتوانید چند ساعت جلوتر از دیگران باشید و زمان بیشتری برای انجام فعالیت‌های‌تان داشته باشید.

با استفاده از راهکارهای این کتاب صوتی می‌توانید به سادگی سبک جدیدی در زندگی خود ایجاد کنید. هرچند این راهکارها و روش‌ها نیازمند تلاش و استمرار هستند و تنها با تمرین و تکرار می‌توان آن‌ها را به عنوان عادت‌های جدید در زندگی وارد کرد. این کتاب صوتی کوتاه می‌تواند برای همیشه جریان زندگی‌تان را متحول کند و کمک کند تا در شغل، تحصیلات و حتی روابط شخصی خود به فردی موفق و تاثیرگذار تبدیل شوید.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم می‌شنویم

چگونه صبح زود بیدار شویم؟ یا اصلاً چرا باید صبح زود بیدار شویم؟ همه ما شنیده‌ایم و می‌دانیم که تقریباً یکی از عادت‌های تمامی افراد موفق صبح زود از خواب بیدار شدن است. گویی با کمی تنبلی کردن و دیر از خواب بیدار شدن بخش مهمی از روز را از دست می‌دهیم و از تمامی افراد جامعه و رقیبان فرضی و واقعی در این دنیای سراسر رقابت، جا می‌مانیم. واقعاً چرا باید صبح زود از خواب بیدار شویم و اگر تصمیم به صبح زود بیدار شدن گرفتیم چگونه در خود عادت سحر خیز بودن را نهادینه کنیم؟ اگر به این نتیجه رسیدید که باید صبح زود از خواب بیدار شوید و یا می‌خواهید برای این عادت برنامه‌ریزی کنید و یا در صورتی که واقعاً به موفقیت در زندگی خود علاقه دارید، باید هر چه سریع‌تر تغییری در عادات خواب و همچنین ساختار ساعات خواب خود ایجاد کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
13.۸۹ مگابایت
مدت زمان
۱۴:۵۶
نویسندهشایان ساکی
راویکاوه یانقی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۷/۱۵
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۳.۸۹ مگابایت
۱۴:۵۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 27 مخاطب
5
ستاره
18 ٪
4
ستاره
29 ٪
3
ستاره
29 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
18 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

چیز خاصی نگفته همشو خودمونم میدونیم فقط بهش پر و بال داده راهکار خاصی ارائه نداده مثلا قاشق سرد روی پف چشم؟!؟ در کل کسی که موله من مشکل توی بیداری داره و شب زنده داره بیشتر فقط خودش میتونه به خودش کمک کنه نه کس دیگه ای چیزی که من خودم تونستم بهش برسم

3

کتاب خوب همراه با نکات جالبی است ولی راهکارهای آن برای من مناسب نبود، بیشتر برای افرادی که مشغله کاری ندارند موثر است. یک ماه تمرینات آنرا با دقت انجام دادم ولی همچنان مشکل به ق.ت خود باقیست. در هر حال متشکرم، بعضی از روشها مناسب بود

5

کتاب شامل مجموعه ای از نکات کاربردی بود که گر چه ممکنه بعضیهاش رو خودمون بدونیم ولی هیچوقت یکجا و متمرکز در نظر نگرفتیمشون. سپاس

3

واسه زندگیتون هدف داشته باشید شب هم زود بخوابید تا صبح زودتر پاشید ..همین

4

محرک خوبیه برای کسانیکه یه مقدار ارادشون کمتر شده

3

خیلی مختصر گفته شده ولی ارزش شنیدن داره

5

این فایل صوتی عالی است

4

کتاب مختصر و مفیدیه

5

بدک نبود

4

خوب بود

3.3
(27)
2,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه صبح زود بیدار شویم؟
چگونه صبح زود بیدار شویم؟
شایان ساکی
نوین کتاب
3.3
(27)
2,000
تومان