0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهای پولسازی از اینستاگرام
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام

درباره رازهای پولسازی از اینستاگرام

با پیشرفت و فراگیر شدن رسانه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر شاهد ظهور رسانه‌های اجتماعی قدرتمندی بوده‌ایم که همه جوانب اجتماعی دنیای امروز را در برگرفته است. بعضی از شبکه‌ها در این سال‌ها به رقبای خود باختند و کم‌کم محو شده‌اند. اما بعضی دیگر به قدری محبوب شده‌اند که تقریبا می‌توان گفت امروزه از حالت مجازی خارج و بخش عمده‌ای از زندگی واقعی جامعه شده‌اند. یکی از شبکه‌های اجتماعی قدرتمند و محبوب امروز که میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارد اینستاگرام است. آمارها، نشان می‌دهند که روزانه کاربران زیادی به اینستاگرام می‌پیوندند و از این شبکه محبوب، استفاده می‌کنند؛ بنابراین می‌توان از اینستاگرام به بهترین شکل برای رونق کسب‌وکارها استفاده کرد. کتاب رازهای پول‌سازی از اینستاگرام نوشته‌ی جرمی مک گیلوری شیوه‌هایی را برای بالا بردن سریع تعداد فالوئرها و رسیدن به سود قابل پیش‌بینی را از طریق صفحه اینستاگرام برای کسب و کارها ارائه می‌کند.

درباره کتاب رازهای پول‌سازی از اینستاگرام

کتاب رازهای پول‌سازی از اینستاگرام نوشته‌ی جرمی مک گیلوری است که در سال 2017 منتشر شد. این کتاب در ایان توسط محمدرضا عمرانی به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی انتشارات نگاه نوین منتشر شده است. کتاب حاضر با موضوع بازاریابی اینترنتی به مخاطبان راه‌های پول‌سازی از فضای مجازی به ویژه اینستاگرام را آموزش می‌دهد و آنچه در نهایت از این کتاب می‌توان یاد گرفت افزایش فالوئر و بازدید هدفمند از صفحه مجازی است تا فروش از طریق این رسانه به حد بالای خود برسد.

مک گیلوری نویسنده کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام توضیح می‌دهد که در دنیای امروز بیش ازهشتصد میلیون نفر در جهان عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند. در واقع استفاده از این شبکه به واسطه طراحی ساده و قابل استفاده‌اش باعث شده تا کاربران آن زمان زیادی در روز را صرف استفاده از این برنامه کنند و روزبه‌روز به تعداد کاربران آن اضافه شود؛ اما این کتاب از این حیث برای ایرانیان هم بسیار کاربردی است. چرا که بیش از سی میلیون نفر از جامعه کاربران اینستاگرام را ایرانیان تشکیل داده‌اند و این فضا بستر مناسبی برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ایرانی خواهد بود تا با عرضه محصولات و خدمات خود مشتری‌های زیادی داشته باشند و فعالیت‌های بازاریابی خود را به شکل بهتر و متمرکزتر در آن پیش ببرند.

محمدرضا عمرانی مترجم ایرانی این کتاب که خود در حوزه نرم‌افزار و مدیریت تحصیل‌کرده است در مقدمه‌ی کتاب رازهای پول‌سازی از اینستاگرام ضمن متذکر شدن این موضوع که استفاده از اینستاگرام کاملا همه‌گیر و ساده است «اما ورود به اینستاگرام و پولسازی و درآمدزایی از آن به این سادگی‌ها هم نیست. پیچ‌وخم‌هایی دارد که اگر از آن‌ها غافل بمانید، نتیجه‌ای که می‌خواهید، هرگز به دست نخواهد آمد. کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام به درستی ادعا می‌کند جامع‌ترین و کاربردی‌ترین کتاب در حوزه نه تنها اینستاگرام که در حوزه بازاریابی محتوایی و فروش آنلاین است».

چرا باید کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام را بخوانیم

 کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام از کتاب‌هایی است که مطالب آن منطبق بر عصر دیجیتال و آنلاین امروز ماست. راهکارهای ارائه شده در این کتاب برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام توسط نویسنده و گروه همکار او آزمایش شده است به همین دلیل استفاده از مطالب آن نه تنها قابل اعتماد بلکه قابل استناد نیز است. این کتاب برای همه‌ی افرادی که می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان به سود قابل توجهی در کسب و کار خود برسند مناسب است. همچنین یکی از نکات قابل توجه درباره این کتاب زبان ساده و روان آن است تا همه کارآفرینان در حوزه‌های کوچک و بزرگ بتوانند از مطالب آن استفاده کنند. این کتاب 22 بخش دارد که در هر بخش راه‌هایی که تا امروز جواب‌گو نبودند و راهکارهایی جایگزین و قابل استفاده برای جذب مشتری ارائه می‌شود.

نگاهی به سرفصل‌های کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام

کتاب حاضر در 22 فصل تهیه و تدوین شده است که به ترتیب به شرح زیر است:

پیشگفتار: تلفن هوشمند + اینستاگرام =معدن طلا

مقدمه: دوازده دلیل برای چرایی برتری اینستاگرام نسبت به همه‌ی پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی

فصل یک: محیط اینستاگرام؛ اگر قواعد بازی را ندانید، نمی‌توانید بازی کنید

فصل دو: نه گام برای انتخاب نام اینستاگرامی بی‌نقص

فصل سه: لوگوی اینستاگرام شما تصویر کوچک، تاثیر بزرگ

فصل چهار: شیوه‌ی ساختن بیو یا پروفایلی که خریداران را جذب کند

فصل پنج: دستبرد به صفحه‌های اینستاگرام

فصل شش: شیوه‌ی انتخاب یک جایگاه بی‌نقص

 فصل هفت: چگونه در کمتر از پنج دقیقه در روز، جریان مداومی از تصاویر تعاملی باکیفیت خلق کنیم؟

فصل هشت: چگونه تبلیغ‌ها و پست‌های اینستاگرام تان را برای به دست آوردن حداکثر تعامل و کسب فالوئر و خریداری زمان‌بندی کنید؟

فصل نه: سرقت هویت اینستاگرام

فصل ده: تبلیغ‌ها و افراد تاثیرگذار اینستاگرام

فصل یازده: تند کردن آتش

فصل دوازده: تصاویری که اسکرول را متوقف می‌کنند

 فصل سیزده: ویدیوهای اینستاگرامی

فصل چهارده: چگونه کپشنهایی بنویسیم که فالوئرهایمان را وادار به اقدام کنند؟

فصل پانزده: دروغ هشتگ

فصل شانزده: فالوئر را به خریدار تبدیل کنید

فصل هفده: خودکارسازی اینستاگرام

فصل هجده: تبدیل فالوئر به پول، بخش یک

فصل نوزده: تبدیل فالوئر به پول، بخش دو

فصل بیست: تبدیل فالوئر به پول، بخش سه

فصل بیست و یک: هشتمین شگفتی جهان

فصل بیست و دو: نتیجه گیری

در بخشی از کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام می‌خوانیم

محتوایی ارائه دهید که فالوئرهای تان را به هواداران تمام عیار و مشتریان سودآور تبدیل کند

همیشه باید به خودتان یادآوری کنید که اینستاگرام اولین و مهم‌ترین پلتفرم برای وسایل الکترونیکی قابل‌حمل است. این یعنی چه؟ یعنی همه‌چیز باید جوری متناسب و بهینه شود که مردم خیلی راحت و سریع، آن‌ها را روی تلفن‌هایشان متوجه شوند. این شامل تاکتیک‌های روان‌شناختی‌تان می‌شود که افراد را وادار می‌کند روی صفحه‌ی شما متوقف شوند و با پستتان ارتباط برقرار کنند.

هیچ‌چیز بیش‌تر از محتوایی که پست می‌کنید، در رشد طبیعی شما در اینستاگرام نقش نخواهد داشت. به همین خاطر لازم است جایگاهی را هدف بگیرید که کاملا مناسب باشد. نه آن قدر خودتان را محدود کنید که تعداد کمی به شما علاقه‌مند شوند و نه آن‌قدر گسترده عمل کنید که هدفتان برای کسانی که اولین بار از صفحه‌تان دیدن می‌کنند، مبهم به نظر برسد. با در نظر گرفتن این مورد، اشتیاقی که دارید شاید لزوما بهترین چیز برای خلق یک صفحه‌ی اینستاگرام موفق نباشد. این، به خصوص وقتی مصداق پیدا می‌کند که هدفتان تبدیل اینستاگرام به یک پلتفرم پولساز باشد.

این جانکات مربوط به عملی کردن اهداف در دنیای آنلاین آمده است: در وب سایت، قبل از این که کاربر تصمیم بگیرد در صفحه بماند یا روی دکمه‌ی قرمز«X» کلیک کند، معمولا سه تا پنج ثانیه وقت دارید که تاثیر اولیه‌ی خوبی بگذارید. تاثیر اولیه از هرچیزی مهم‌تر است. با عکس اینستاگرام، در بهترین حالت یک ثانیه وقت دارید که این تاثیر را روی کاربر بگذارید.

به میانگین کاربرهای اینستاگرام که نیوزفیدهای شان را بررسی می‌کنند، فکر کنید: کاربران زیادی هستند که صدها نفر را فالو می‌کنند. وقت پردازش یک به یک صدها عکس را ندارند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۳ مگابایت
تعداد صفحات
272 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۰۴:۰۰
نویسنده می مک گیلورِی
مترجممحمدرضا عمرانی
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Instagram secrets : the underground playbook to grow your following fast, driving massive traffic &
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۷/۱۴
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
45,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۳ مگابایت
۲۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 89 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
17 ٪
3.7
(93)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهای پولسازی از اینستاگرام
٪50
رازهای پولسازی از اینستاگرام
می مک گیلورِی
انتشارات نگاه نوین
3.7
(93)
30,000
٪50
15,000
تومان