0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رت باتلر

معرفی، خرید و دانلود کتاب رت باتلر

نویسنده:
دانلد مکیگ
درباره رت باتلر
سال‌ها پیش هنگامی که رمان برباد رفته، اثر مارگارت میچل، را خواندم مدت‌ها در اندیشه دور و درازی فرو رفتم. شخصیت قهرمانان داستان و حوادثی که بر آن‌ها گذشته بود، به قدری مرا تحت‌تأثیر قرار داد که همواره منتظر بودم اگر کتاب دیگری در همین زمینه انتشار یابد، آن را بخوانم. چندی نگذشت که الکساندرا ریپلی کتاب اسکارلت را بر اساس شخصیت قهرمان داستان برباد رفته نوشت و با اشاره به آنچه در برباد رفته ترسیم شده بود، حوادث دیگری را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. به دنبال انتشار اسکارلت، بار دیگر توجه افکار عمومی متوجه برباد رفته شد و دانلد مَکیگ اثری جدید بر محور شخصیت رت باتلر خلق، و رمان رت باتلر را عرضه کرد که در آن شخصیت رت از دیدگاه دیگری مورد توجه نویسنده قرار گرفته بود. رت باتلر دارای شخصیتی پیچیده و جمیع اضداد است. گردبادهایی درون او برپاست که وی را به هر طرف که خاطرخواه اوست، سوق می‌دهد. گاه رت اصول متداول و اخلاق پسندیده را به یک‌سو می‌افکند و به کارهای ناشایست می‌پردازد، و زمانی نادم می‌شود و به سعادت ابدی روی می‌آورد. رت باتلر ماجراجوست. عشق، نفرت، خشم، ترحم، بی‌قیدی و گستاخی پیوسته در نهاد او موج می‌زند و هر کدام از این ویژگی‌ها بخشی از وجود او را تسخیر می‌کند. نویسنده سعی می‌کند با یک ژرفکاوی روانی، شخصیت عاطفی و تمایلات عشقی و سایر غرایز او را به نحو دلپذیری تشریح کند. اینجاست که رویدادهای عاشقانه تجلی می‌یابد و داستان رنگ دیگری می‌گیرد و افق روشن نمودار می‌شود؛ خواننده همراه قهرمانان گام برمی‌دارد و در اوج و فرودهای حوادث جذاب داستان همراه می‌شود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۷۵ مگابایت
تعداد صفحات
760 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۵:۲۰:۰۰
نویسندهدانلد مکیگ
مترجممریم رضایی
ناشرنشر پیکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Rhett Butler's people
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۷/۱۳
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
250,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۷۵ مگابایت
۷۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
5
ستاره
20 ٪
4
ستاره
4 ٪
3
ستاره
45 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
20 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

من تازه این کتاب را خواندم و به نظرم از برباد رفته و حتی اسکارلت ضعیفتره.درباره کتاب گفته میشه که از زاویه رت نوشته شده اما به نظر من رت هم در این نوشته کمرنگه.بیشتر کتاب درباره جنگ و افراد متفرقه ای است که در کتاب برباد رفته وجود نداشتند.حتی اسکارلت و رت این کتاب هم آن ویژگی های شاخص کتاب بربادرفته را ندارند و از این جهت کتاب مرا ناامید کرد .البته از بعد یک کتاب مستقل شاید کتاب بدی نباشه

1

کتاب نگارش بسیار ضعیفی داره و شخصیت پردازی کاراکتر های اصلی و سیر داستان در جاهایی اصلا منطبق با داستان بر باد رفته نیست.توضیحات مرتبط با جنگ داخلی بیش از حد تفصیل پیدا کرده و فکر میکنم حتی برای خواننده امریکایی هم جذابیت چندانی نداشته باشه. کتاب رو برای حس نوستالژی که برباد رفته همیشه برام داشت خوندم ولی واقعا ناامید شدم و اصلا پیشنهاد نمی شود.

1

داستان بسیار بدی است، توهینی است به دوستداران رت باتلر، داستانپردازی ضعیف، شخصیت پردازی نادرست و آدمهای فرعی بیربط، روایت ساده و بدون جذابیت، انگار نویسنده یک دختر دبیرستانی بوده که انقدر هوشمندی نداشته که همان جزئیات گفته شده رمان برباد رفته را بپروراند و بیراهه رفته و جاهایی که باید به زندگی رت قبل از اسکارت بپردازد، یکجورهایی مسکوت گذاشته.

3

از نظر محتوا و شیوه نگارش بسیار ضعیف تر و متفاوت از دو کتاب قبلیه. شخصیت های غیر مرتبط با موضوع و فرعی زیاد وشخصیت پردازی اونها بسیار ضعیف و سطحیه. تناسب زیادی بین شخصیت های رت و اسکارلت در این کتاب با دو کتاب قبلی وجود نداره. از نظر من زیاد کتاب قابل توجهی نبود

3

حقیقتا دوست دارم بخونمش چون جذاب ترین شخصیت بربادرفته رت باتلر بود. ندیدم کسی بعد از خوندن کتاب عاشق رت نشده باشه. ولی دوست ندارم پایانش بد باشه. اگه کسی این کتابو خونده لطف کنه بگه پایان این کتاب موازی با پایان بربادرفته س یا اسکارلت.

1

هرکسی که فقط یه بار بربادرفته رو خونده باشه شناختش از رت باتلر مطمئنا بیشتر از نویسنده این کاره. این اراجیف نوشته شده هیچ ربطی به رت و بربادرفته نداره.

5

متن نگارش کتاب فوق العاده خوب بود و من راحت ارتباط باهاش برقرارکردم،همه چیز قابل لمس وقابل درک بود

2

کاش دست از سر کتابهای شاهکار قدیمی بر میداشتن اگه طرف نویسنده هست بره یه کتاب تازه بنویس ????

2

زیباست.با این کتاب دوباره به دختری دبیرستانی تبدیل شدم که با اشتیاق کتاب بربادرفته را می خواند. سپاس

3

خوندن این کتاب رو به هر کی بر باد رفته رو خونده و رت باتلر رو دوست داشته پیشنهاد میدم

نمایش 10 نقد دیگر
3
(24)
120,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رت باتلر
رت باتلر
دانلد مکیگ
نشر پیکان
3
(24)
120,000
تومان