0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قورباغه را قورت بده

معرفی، خرید و دانلود کتاب قورباغه را قورت بده

۲۱ روش عالی برای غلبه بر تنبلی و انجام بیش ترین کارها در کم ترین زمان
درباره قورباغه را قورت بده

یکی از مشکلاتی که تقریبا اکثر افراد در دنیای امروز دارند پشت گوش انداختن کارهاست. زمانی که تصمیم می‌گیریم کاری را انجام دهیم اما مدام آن را به تعویق می‌اندازیم و این مسئله در زندگی شخصی و کاری ما مشکلاتی را به وجود می‌آورد. برایان تریسی نویسنده و سخنران حوزه خودشناسی با نگارش کتاب قورباغه را قورت بده به همه‌ی افرادی که این مشکل را دارند نوید یک موفقیت را داد. او در این کتاب با ارائه راهکارهای موثر کمک کرده تا اهمال‌کاری را به تعویق بیندازیم نه کارهایمان را.

درباره کتاب قورباغه را قورت بده

کتاب قورباغه را قورت بده یکی از کتاب‌های مشهور در حوزه مدیریت زمان و خودشناسی است که برایان تریسی آن را در سال 2001 منتشر کرد. تا امروز میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است. ۲۱ روش عالی برای پیروزی بر وسوسه و اهمال‌کاری در این کتاب ارائه می‌شود.

این کتاب برای افرادی که به دنبال کنترل زمان و رسیدگی امور به تعویق افتاده هستند، مناسب می‌باشد. برایان تریسی ابتدای کتاب قورباغه را قورت بده بیان می‌کند که سوال بیش‌تر افراد در زندگی این است که چه‌طور می‌شود این همه کار و مسئولیت که هر روز روی هم تلنبار می‌شوند را در این عمر کوتاه انجام داد؟ چه‌طور می‌شود کارها را به ترتیب اولویت انجام داد و موفق شد؟ او در ادامه توضیح می‌دهد که کارها را باید به ترتیب بزرگی و سختی انجام داد.

«قورباغه همان بزرگ‌ترین کار است. مهم‌ترین کار؛ همانی که اگر در همین لحظه انجامش ندهی، به احتمال زیاد مدام پشت گوش می‌اندازی. در عین حال همان کاری هم هست که در این لحظه بیش‌ترین تاثیر را بر زندگی‌ات دارد و بیش‌ترین نتایج را به بار می‌آورد».

 او در مقدمه‌ی کتاب به این نکته اشاره می‌کند که خصلت مهمی که افراد موفق -چه زن چه مرد- برای رسیدن به هدف خود به کار برده‌اند نوعی عادت مثبت به «عمل کردن» بوده است. افراد تلاش‌گر و موفق همیشه اول سراغ کارهای مهم می‌روند و خیلی جدی روی آن تمرکز می‌کنند.

بیست‌ویک نکته که در این کتاب آورده شده در سال‌های اخیر به موفقیت افراد زیادی کمک کرده است. با خواندن مطالب این کتاب و عمل به نکات آن تنها با سه ویژگی تصمیم‌گیری، انضباط و اراده می‌توان به وسوسه پشت گوش انداختن غلبه و به اهداف مهم زندگی دست پیدا کرد.

کتاب قورباغه را قورت بده که با عنوان قورباغه را بخور هم شهرت دارد با ترجمه‌های متعددی در ایران منتشرشده است. کتاب حاضر با ترجمه مهدی نکوئی از سوی انتشارات نگاه نوین منتشرشده است.

برایان تریسی؛ نویسنده‌ی موفق در حوزه‌ی موفقیت

برایان تریسی سخنران و نویسنده‌ی مطرح جهان در حوزه‌ی روانشناسی موفقیت است. این نویسنده‌ی برجسته علاوه بر نوشتن کتاب‌های خودیاری و خودسازی، با سخنرانی‌های انگیزشی خود الهام‌بخش میلیون‌ها انسان در جهان بوده است.

برایان تریسی در سال 1944 در خانواده‌ای کم‌درآمد و فقیر به دنیا آمد. تریسی دوران نوجوانی خود را در کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا گذراند و از همان دوره‌ی نوجوانی در رویای میلیونر شدن و داشتن سرمایه و رفاه بود، به همین دلیل درس و تحصیل را نیمه‌کاره رها کرد تا زودتر به اهداف خود برسد؛ اما او تنها یک رویاپرداز نبود بلکه برای تحقق رویاهای خود از نقطه‌ی صفر شروع به تلاش کرد. تریسی بعد از رها کردن مدرسه به شستن ظرف و نظافت‌کاری در یک هتل مشغول شد. بعد از آن کار در کارگاه چوب‌بری، کارخانه، مزارع دامداری و 8 سال کار با کشتی‌های باربری را تجربه کرد اما بعد از چند سال تجربه‌ی کاری سخت در سن 23- 24 سالگی تصمیم گرفت کار فروش را تجربه کند. سوالی که زندگی او را در جوانی تحت شعاع قرار داد این بود که چرا با وجود کار سخت بازهم دیگران از نظر شغلی از او جلوترند؟ بنابراین تریسی با الگو قرار دادن زندگی و روش کاری فروشندگان موفق در سن 25 سالگی تبدیل به یکی از فروشندگان حرفه‌ای و کارآمد شد. او در 25 سالگی با ثبت شرکت و استخدام 95 نفر کار خود را به عنوان یک مدیر فروش موفق آغاز کرد.

برایان تریسی از جمله افراد موفق و تاثیرگذاری است که به واسطه‌ی تجارب و سختی‌هایی که در 75 سال زندگی خود به دست آورده بر موفقیت افراد و کسب‌ و کار شرکت‌های بزرگ تاثیر به‌سزایی داشته است. او بر چند زبان از جمله فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی مسلط است و توانسته در کشورهای مختلف از جمله ایران همایش و سمینارهای متعدد برای مشاوره در زمینه‌ی مدیریت، فروش و استراتژی کسب‌ و کار برگزار کند.

برایان تریسی در دهه‌ی 30 زندگی‌اش موفق شد در رشته‌ی کارشناسی ارشد بازرگانی تحصیلات خود را به پایان برساند. از موفقیت‌های او می‌توان به بیش از 300 محتوای آموزش و مشاوره‌ی موفقیت در قالب دیداری و شنیداری، بیش از 20 عنوان کتاب و تاسیس چند شرکت بزرگ اشاره کرد.

نگاهی به کتاب‌های برایان تریسی

تریسی در کتاب‌های خود با ارائه‌ی راهکارهای موثر و کاربردی به همه‌ی افراد جامعه کمک می‌کند تا در توسعه حرفه و زندگی شخصی خود موفق باشند.

کتاب‌های «47 راز ثروتمند شدن»، «21 ترفند کسب و کار»، «100 قانون بی‌چون‌وچرا برای موفقیت در تجارت»، «بهانه ممنوع»، «مدیریت درونی»، «ترمز را رها کن»، «برنامه پرواز»، «رسیدن به استقلال مالی»، «موفقیت در فروش نامحدود»، «فوق ستاره فروش شوید»، «مدیریت زمان»، «ساکت شو و انجامش بده»، «تمرکز روی هدف»، «هنر بیان»، «موفقیت بی‌نهایت در فروش»، «نیروی اعتماد به‌ نفس»، «همانقدر به‌ دست می‌آورید که شایستگی دارید»، «مذاکره»، «بازآفرینی»، «موفقیت در فروش نامحدود»، «چطور بهترین افراد را استخدام کنیم و نگه داریم» تعدادی از کتاب‌های تریسی هستند که می‌توانید در فیدیبو به صورت آنلاین خرید و دانلود کنید.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

اغلب می‌بینیم کسانی که تمام مدت روز مشغول هستند؛ در عمل، هیچ کار مفیدی انجام نداده‌اند. دلیلش این است که اکثر وقتشان را صرف کارهای بی‌اهمیت می‌کنند و از آن‌یک یا دو فعالیت اصلی و تأثیرگذاری غفلت می‌کنند که با تمام کردن فوری و درستشان می‌توانند آینده‌ی کاری‌شان را تغییر دهند.

درواقع، مهم‌ترین کارتان در روز، سخت‌ترین و پیچیده‌ترین آن‌هاست. ولی نتیجه‌ای که در مقابل درست انجام دادنش می‌گیرید، خیلی حیاتی و مهم خواهد بود. درنتیجه لازم است تا انرژی و وقتتان را صرف آن هشتاد درصد فعالیت‌های کم‌ارزش نکنید و روی بیست درصد فعالیت‌های خیلی پراهمیتتان متمرکز شوید.

پس بهتر است قبل از شروع هر کاری از خودتان بپرسید که «آیا این کار جزو آن بیست درصد فعالیت‌های مهم است یا هشتاد درصد کم‌اهمیت؟»

قانون: در برابر وسوسه‌ی انجام کارهای کوچک، مقاومت کنید.

فراموش نکنید هر کاری که مکرر انجامش دهید، درنهایت تبدیل به عادت می‌شود و ترک کردنش کار مشکلی خواهد بود. اگر تصمیم به شروع کارتان با انجام کارهای کوچک و کم‌اهمیت گرفته‌اید، به این روند عادت می‌کنید و هرروزتان را با انجام دادن کارهای کم‌اهمیت شروع خواهید کرد. قطعا این عادت خوبی برای رشد یا حفظ موفقیت نیست. کارهای کوچک و کم‌ارزش مثل خرگوش‌ها هستند؛ مدام تولیدمثل و تکثیر می‌کنند و هیچ‌وقت نمی‌توانید به انتهای این روند برسید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
765.۳۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
164 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۸:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجممهدی نکوئی
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Eat that frog! : 21 great ways to stop procrastinating and get moredone in less time,c۲۰۱۷
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۶/۰۴
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
30,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۶۵.۳۱ کیلوبایت
۱۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
28 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
28 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
28 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

سلام کسی میدونه این نسخه خوبه یا اون نسخه ی سه هزار تومانی؟اون خلاصه اس؟

1

چه دلیلی هست که دوباره این کتاب ترجمه شه اخه

3

ویرایش جدید این کتاب، فوق العاده است

5

کتابی عالی و به درد بخور

3.1
(7)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قورباغه را قورت بده
قورباغه را قورت بده
۲۱ روش عالی برای غلبه بر تنبلی و انجام بیش ترین کارها در کم ترین زمان
انتشارات نگاه نوین
3.1
(7)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
30,000
تومان