0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت بی پولی

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت بی پولی

چگونه جیب های خالی، بودجه ی کم و عطش موفقیت، بزرگ ترین مزیت رقابتی شما می شود
درباره قدرت بی پولی

پول قدرت و اعتبار به همراه می‌آورد. بی‌پولی باعث بروز خلاقیت می‌شود. پول کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشد، بی‌پولی عطش موفقیت را بیشتر می‌کند. همیشه در مدح و ستایش پول گفته‌اند اما این‌بار درکتاب «قدرت بی‌پولی» نویسنده تفکر رایج در مورد بی‌پولی را زیر سوال برده است. و از مزایایی که بی‌پولی در اختیار انسان قرار داده است سخن گفته است. قدرت بی‌پولی یک اثر موفق در حوزه‌ی اقتصاد رفتاری است که دو تن از نویسندگان برجسته‌ی آمریکا یعنی دیموند جان و دنیل پیزنر این کتاب را به رشته تحریر درآورده‌اند.

درباره‌ی کتاب قدرت بی پولی

لیست ثروتمندترین افراد دنیا پر از انسان‌هایی است که ثروت خود را از طریق خانواده و ارث کسب کرده‌اند. دیموند جان با این گروه کاری ندارد. در ادامه افرادی هستند که موفقیت‌ در کسب و کارشان را وامدار سرمایه‌ی اولیه‌ای هیستند که پدر و مادر به آنها بخشیده است. دیموند جان برای این گروه هم حرفی برای گفتن ندارد. دیموند جان در کتاب خود، قدرت نهفته در بی‌پولی را در زندگی افراد موفق بررسی کرده است و به این نتیجه رسیده است که  بی‌پولی فقط  ذهنیت است و ارتباطی با دارایی‌ و ثروت انسان ندارد. او برش‌هایی از زندگی افراد موفق را در کتاب خود آورده است و نظریه‌های خود را با مثال‌های واقعی توضیح می‌دهد.

مخاطب اصلی دیموند جان در کتاب قدرت بی‌پولی افرادی است که دچار محرومیت هستند و مشکلات زیادی در برابر آنها قد علم کرده است. او در این کتاب زندگی افرادی فقیر و تنگدست را به عنوان نمونه مطرح کرده است او بی‌پولی را یک وضعیت و شرایط دائمی نمی‌داند بلکه آن را یک ذهنیت اشتباه تلقی کرده است.

کتاب «قدرت بی‌پولی» در سال 1397 به بازار ایران معرفی شد. کاوه صدقی این اثر را به فارسی ترجمه کرده است و نگاه نوین  انتشار آن را بر عهده داشت . کتاب «قدرت بی‌پولی: چگونه جیب‌های خالی، بودجه‌ای کم و عطش موفقیت بزرگ‌ترین مزیت رقابتی شما می‌شود؟ » دارای 121 یک صفحه و 6 فصل است.

مروری برفصل‌های کتاب قدرت بی‌پولی

یک: قدرت بی‌پولی

دو: بلند شو و سخت بکوش

سه: پول همه چیز را تغییر می‌دهد

چهار: این چیست

پنج: بی‌پولی فقط به خود فرد مربوط نمی‌شود

شش: خودت آن تغییر باش

حرف آخر: اصل مطلب را بگیر

کاوه صدقی، مترجم، مربی و کارآفرین موفق

نام کاوه صدقی برای اهل ورزش و کار آفرینی آشنا است. او مربی و قهرمان اسکیت و اسکیت هاکی است. مهم‌ترین ویژگی کاوه صدقی روحیه و اراده‌ی او در به دست آوردن خواسته‌هایش است. او با دست‌های خالی اما با عشق و امید بسیار توانست به رویای خود جامه‌ی عمل بپوشاند. اما این جوان موفق کیست؟

کاوه صدقی در20 خرداد سال 1360 در تهران متولد شد. او برای اولین بار در سن 9 سالگی کفش‌های اسکیت خود را به پا کرد و اسکیت سواری را در پارک ملت تهران یاد گرفت. اما با گذر زمان علاقه‌اش به این ورزش بیشتر شد و تصمیم گرفت اسکیت را به شکل تخصصی ادامه دهد. صدقی ابتدا به عضویت تیم پارک ملت درآمد پس از آن به تیم اتکا پیوست. او طی سال‌ها فعالیت خود در این رشته مسابقات داخلی و برون مرزی بسیاری شرکت کرد و توانست عناوین زیادی را کسب کرد. صدقی سابقه‌ی عضویت در تیم ملی اسکیت را نیز در کارنامه‌ی ورزشی خود دارد.

اولین جرقه‌های تاسیس باشگاه خصوصی اسکیت در سال 1378 به ذهن او خطور کرد. او به همراه هم‌بازی و دوست دوران کودکی خود تصمیم گرفت در محل باشگاه انقلاب یک زمین اسکیت برای بازی و آموزش اسکیت تاسیس کند. سال‌ها طول کشید تا باشگاه انقلاب به شهرت کنونی برسد و کسب و کار آنها رونق بگیرد. او شرح ماجراها و فراز و نشیب مدیریت کسب و کار خود را در کتاب «سفر به ثمر» به نگارش درآورده است. کاوه صدقی معتقد است با حتی با شرایط مالی نه چندان مناسب هم می‌توان به نتیجه مورد نظر رسید اما درصورتیکه هدف و اراده‌ی قوی پشت آن باشد.

کاوه صدقی مترجم کتاب « قدرت بی‌پولی: چگونه جیب‌های خالی، بودجه‌ای کم و عطش موفقیت بزرگ‌ترین مزیت رقابتی شما می‌شود؟» است. نوشته‌ی «دیموند جان» است. او این کتاب را دنباله‌ای بر کتاب خودش می‌داند و خواندن آن را به همه پیشنهاد می‌کند. صدقی کتاب «قدرت بی‌پولی» را به تیم ملی اسکی هاکی تقدیم کرده است. با مطالعه‌ی کتاب قدرت بی‌پولی هدف کاوه صدقی را از این کار خواهید فهمید

دیموند جان رهبر کارآفرینان دنیا

دیموند جان در 23 فوریه سال 1969در آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، کارآفرین، سخنران انگیزشی و یک شخصیت تلویزیونی است. دیموند جان کار کردن را خیلی زود و از سن 10 سالگی آغاز کرد. ذهن خلاق و اراده‌ی قوی او باعث شد زندگی پر فراز  و نشیبی را پشت سر بگذارد. او اولین کسب و کار خود را با فروش تی‌شرت‌های خانگی در سطح شهر آغاز کرد. او اکنون یکی از ثرونتمندترین افراد آمریکاست و ثروت او را حدود 300 میلیون دلار ارزیابی کرده‌اند. او مالک شرکت FUBU و سرمایه گذار برنامه‌ی تلویزیونی Shark Tank است.

در بخشی از کتاب قدرت بی‌پولی می‌خوانیم

یک واقعیت درباره‌ی قدرت بی پولی: در سال ۱۹۸۲ بیش از شصت درصد کسانی که در فهرست چهارصدنفره‌ی ثروتمندان آمریکایی قرار داشتند. در خانواده های متمول بزرگ شده بودند؛ سی سال بعد از آن،  فقط سی ودو درصد از افراد این فهرست، خانواده‌هایی ثروتمند داشتند. امروز، نقطه ی اشتراک بین ثروتمندترین خانواده ها و افرا، در به ارث رسیدن پول به آن ها نیست. با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید شصت وهشت درصد از ثروتمندترین افراد از صفر شروع کرده‌اند. این یعنی کارآفرینان عصر حاضر به هر طریقی که کارشان را شروع کرده باشند. بیش‌تراز هر زمان دیگری در گذشته, فرصت‌های بزرگ‌تر و ماجراهای غنی تری دارند. اين یعنی هميشه فرصت‌های مناسبی وجود دارند. فقط باید بدانید کجا و چگونه دنبال‌شان بگردید.

من جمله‌ی زیبایی از زبان«لیز کلامن» مجری خبر در شبکه ی «فاکس بیزنس» شنیدم. او یک بار به من گفت پدرش هميشه به او می‌گفته.«من همه‌ی مزیت‌های زندگی را به تو داده ام جز این که محروم باشی, چون محرومیت یک مزیت است»

این جمله دقیقا منظورم را می رساند. این طور نیست؟ این جمله به ما یادآوری می کند وقتی با «نداشتن» ‌بزرگ شوی، به «نه» شنیدن عادت می‌کنی. در واقع این کلمه را بیش‌تر از هر کلمه ی دیگری می شنوی: نه. استطاعت مالی‌اش را نداری. نه، نمی‌توانی آن چیز را داشته باشی. نه، این غیرممکن است. وقتی سرانجام در جایی«بله» می‌شنوی, برای رسیدن به آن، هر چیزی که باشد. سر و دست می‌شکنی. آنقدر در زندگی «نه» شنیده ای که نسبت به آن بی‌حس شده ای. ولی کلمه‌ی «بله» ‌تو را به وجد می‌آورد و فرصت‌های بی‌شماری پیش رویت قراررمی دهد. از طرف دیگر اگردر ناز و نعمت بزرگ شده باشی، هیچ وقت «نه» ‌نشنیده ای؛ بنابراین تا منابعت به پایان می‌رسند. به صخره بر می‌خوری. وقتی برای بار اول «نه» می شنوی به سختی با آن کنار می‌آیی و به سختی دنبال راه دیگری برای بله گرفتن از آن موقعیت می‌گردی.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۲ مگابایت
تعداد صفحات
368 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۱۶:۰۰
نویسندهدیموند جان
نویسنده دومدنیل پیسنر
مترجمکاوه صدقی
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۵/۱۳
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
50,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۲ مگابایت
۳۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 25 مخاطب
5
ستاره
64 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
8 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

فیدیبو تو کشوری که همه دنبال معدن طلا هستن با بیل فروختن میلیاردر شد

5

از نظر من عاااالی بود ، یه کتاب پر از آموزش، پر از داستان افراد موفق و پر از خس خوب، من تا آخرین صفحه اش رو با لذت خوندم?

5

این کتاب بی نظیره خط به خطش رو با اشتیاق میخونم و لذت میبرم و بنظرم این کتاب باید بارها و بارها خونده بشه.

1

کسی خلاصه ایی از کتاب میدونه؟ مختصر بگه نمیخوام کل کتاب بگه حق نشر از بین بره ولی یه خلاصه بگه درباره چیه

5

کتاب عالی هست ، خوندنش برای کسانی که دنبال کارآفرینی هستن عالی هست و خوندنش واجب

5

ده بار هم بخونیمش کمه، من الان دور سوممه

5

کتاب خوبیه

5

ترجمه عالی بود

4

خوبه

4.1
(25)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت بی پولی
قدرت بی پولی
چگونه جیب های خالی، بودجه ی کم و عطش موفقیت، بزرگ ترین مزیت رقابتی شما می شود
انتشارات نگاه نوین
4.1
(25)
30,000
تومان