0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
درون ذهن یک رهبر

معرفی، خرید و دانلود کتاب درون ذهن یک رهبر

چگونه خود، افراد و سازمان تان را برای رسیدن به نتایجی شگرف رهبری کنید؟
درباره درون ذهن یک رهبر

امروزه جهان با یک بحران جهانی مدیریت روبرو است چرا که هفتاد و هفت درصد از رهبران فکر می‌کنند که به‌خوبی انگیزه‌های درونی افراد را هدایت می‌کنند، اما 88 درصد از کارمندان می‌گویند که رهبران آن‌ها به‌اندازه کافی با آن‌ها همکاری ندارند. همچنین رنج زیادی در محیط کار وجود دارد و 35 درصد از کارمندان حاضرند هزینه‌های زیادی بپردازند تا شاهد استعفای مدیران خود باشند. این موضوع بسیار مضر است چرا که باعث از دست رفتن استعدادهای انسانی می‌شود - با وجود این واقعیت که هر سال 46 میلیارد دلار برای توسعه رهبری هزینه می‌شود. راموس هوگارد و ژاکلین کارتر در کتاب درون ذهن یک رهبر بر اساس تحقیقات گسترده، از جمله ارزیابی بیش از 35000 رهبر و مصاحبه با 250 نفر از مدیران ارشد و طرز تفکر آن‌ها نتیجه می‌گیرند که سازمان‌ها و رهبران در برآورده کردن نیازهای اساسی انسانی کارمندان برای یافتن معنا، هدف و ارتباط درست عمل نمی‌کنند. نویسندگان در این کتاب راهکارهایی برای رهبران و مدیران عصر دیجیتال دارند که به واسطه آن‌ها بتوانند در کسب‌وکار خود موفق عمل کنند.

‌درباره‌ی کتاب درون ذهن یک رهبر اثر راموس هوگارد و ژاکلین کارتر

کتاب درون ذهن یک رهبر نوشته راسموس هوگارد و ژاکلین کارتر است که اولین بار در سال 2018 منتشر شد. این کتاب را انتشارات نگاه نوین در سال 1397 با ترجمه‌ی محمد حسین اکبرزاده عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. کتاب درون ذهن یک رهبر در دسته‌ی کتاب‌های مدیریت و موفقیت قرار دارد؛ و برای گروه سنی بزرگ‌سال مناسب است.

این کتاب در سه بخش راهکارهای ساده و کاربردی را به افراد ارائه می‌دهد. مخاطبان اصلی این کتاب اشخاصی هستند که می‌خواهند مثل رهبران واقعی سبکی کاریزماتیک داشته باشند. درواقع مطالب کتاب به‌گونه‌ای تدوین‌شده که نه تنها مدیران می‌توانند برای رهبری افراد و سازمان‌ها از آن استفاده کنند بلکه برای مدیریت خود و خانواده نیز می‌توان از مطالب آن بهره گرفت. چرا که نویسندگان با تمرکز بر این موضوع که داشتن ذهن آگاه، غمخوار و نوع دوست از ویژگی بارز رهبران است سعی دارد تا افراد شادی را با نگرش مثبت بسازد تا این افراد هم رهبرانی مثبت اندیش و موثر باشند.

به اعتقاد نویسندگان کتاب درون ذهن یک رهبر، هیچ کسب و کاری نمی‌تواند موفق شود مگر این که افراد سازمان در کارشان متعهد و خوشحال باشند؛ اما این که فضای کاری در شرایط بحرانی و غیر بحرانی چطور باشد تا کارکنان بتوانند بهترین خود را در کار ارائه کنند همه بسته به مدیر مجموعه دارد. چرا که مدیری شنوا، پشتیبان، غمخوار و نوع دوست می‌تواند فضای کاری کارکنان را طوری مهیا کند که افراد بدانند پیش از هرچیز اولویت او افراد است. این کتاب می‌آموزد که اگر ما به عنوان رهبر از افرادمان مراقبت کنیم، آن‌ها هم از مشتریان مراقبت می‌کنند و کسب‌وکار موفق و موثر جلو می‌رود.

کتاب درون ذهن یک رهبر جزو کتاب‌های ثروتمندان خودساخته از نشر نگاه نوین است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی ثروت و موفقیت زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 385 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در کمتر از 15 روز بخوانید.

مروری بر فصل‌های کتاب درون ذهن یک رهبر

یک: رهبر «ام اس سی»

بخش یک: خود را درک و رهبری کنید

دو: خود را درک کنید

سه: ذهن آگاهانه خود را رهبری کنید

چهار: رهبری نوع دوستانه‌ی خود

پنج: خود را با غمخواری رهبری کنید

بخش دوم: افراد خود را درک و رهبری کنید

شش: افرادتان را درک کنید

هفت: رهبری ذهن آگاهانه

هشت: رهبری نوع‌دوستانه

نه: رهبری غمخوارانه

بخش سوم: سازمان خود را درک و رهبری کنید

ده: سازمان خود را درک کنید

یازده: پیش به سوی یک سازمان ذهن آگاه

دوازده: پیش به سوی یک سازمان نوع دوست

سیزده: پیش به سوی یک سازمان غمخوار

نتیجه‌گیری: رهبری برای آینده‌ای سخت

پیوست الف: اپلیکیشن «درون ذهن یک رهبر»

پیوست ب: تمرین‌های غمخواری

‌نقد‌ها و نظرات درباره‌ی کتاب درون ذهن یک رهبر

یادداشت‌های زیادی از بزرگان و افراد موفق عرصه‌های مختلف درباره کتاب درون ذهن یک رهبر آورده شده است. ناتان بوئاز، مدیر استعداد و توسعه‌ی مهارت‌های رهبری شرکت اکسنچر درباره این کتاب گفته است: «کتاب درون ذهن یک رهبر، به دست آورنده‌ی جوهره‌ی رهبریِ کاملا انسانی در عصر دیجیتال است؛ اشخاص با اشخاص دیگر درباره ی آنچه در لحظه مهم است، تعامل می‌کنند. تصور کنید چقدر متحول کننده خواهید بود وقتی به شکل ارادی تمام توجه، تمرکز و انرژی‌تان را صرف احساساتتان می‌کنید».

تونی استوارت، مدیرعامل یونیسف استرالیا نیز کتاب حاضر را ستایش کرده و گفته: «کتاب درون ذهن یک رهبر نقشه‌ی راهی بزرگ برای هر رهبری ترسیم می‌کند که بخواهد تعهدی واقعی و حسی از هدف داشتن در افراد خود به وجود آورد. این کتاب به قلب آنچه به آن رهبری انسان‌محور می‌گویند، دست پیدا می‌کند؛ رهبری که حضور دارد و نوع‌دوست و مراقب خود و دیگران است. در این دنیای پرآشوب، این کتاب طرحی ست برای خلق فرهنگ‌های بزرگ سازمانی با اعتماد قوی و انسجام اجتماعی.»

‌در بخشی از کتاب درون ذهن یک رهبر می‌خوانیم

 اگر انگیزه‌های درونی افراد را هدایت نکنید، آن‌ها در بهترین حالت، بدون تعهد و رضایت خواهند شد. در بدترین

حالت، ناراحت خواهند بود و عملا مقاومت می‌کنند. بدون داشتن یک درک روشن از آنچه به افراد انگیزه می‌دهد، حتی با استعدادترین و خوش‌نیت‌ترین رهبران ممکن است ناخواسته یک محیط کاری بی‌روح (حتی خصمانه) به وجود آورند.

رهبری «ام اس سی» انگیزه ی درونی به وجود می‌آورد. ذهن آگاهی، نوع‌دوستی و غمخواری، زبان‌های جهانی هستند که همه آن‌ها را می‌فهمند. آن‌ها ویژگی‌های درونی انسان هستند که با وجود آن‌ها مقام و قدرت راه ارتباط انسانی صحیح را سد نمی‌کنند. ذهن آگاهی باعث می‌شود افرادتان دیده و شنیده شوند. نوع‌دوستی به افرادتان فضایی برای رشد و انجام کاری را می‌دهد که به بهترین شکل انجام می‌دهند. غمخواری به افرادتان کمک می‌کند احساس امنیت و تعلق کنند. رهبری «ام اس سی» آسان‌ترین و مؤثرترین راه برای ظاهر کردن بهترین فرد درون هر شخص است.

ولی صرف دانستن و درک رهبری «ام اس سی» شما را به جایی نمی‌رساند. باید با آن زندگی کنید، نفس بکشید و تجسمش کنید. باید چیزی بیش از نیت داشتن و حرف زدن باشد. باید در قالب رفتارها و کنش‌های روزانه درآید.

فصل‌های آینده و تمرین‌ها یک نقشه‌ی راه روشن برای رهبری افراد شما با رهبری «ام اس سی» ارائه خواهد کرد.

رهبری مطلوب با درک واقعی افرادتان شروع می‌شود. شما باید بفهمید آن‌ها چه فکر می‌کنند، چه احساسی دارند و چه مواردی برایشان مهم‌ترین است. فقط در این صورت می‌توانید برای تعهد، مسئولیت و کار درخشان در آن‌ها انگیزه به وجود آورید. ولی این شاید یک چالش باشد. برای تسهیل درک دیگران، بخش دو با فصلی شروع می‌شود که آگاهی شما را از انگیزه و رفتار انسان بیش‌تر می‌کند. فصل شش، این سوال‌ها را جواب می‌دهد: چگونه می‌توانید افرادتان را بهتر درک کنید؟ چگونه می‌توانید ذهنتان را به شکلی مدیریت کنید که تعصب ناخودآگاه کم‌تری به وجود آید و شما بتوانید استعدادهای بالقوه‌ی افرادتان را ببینید؟

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب درون ذهن یک رهبر اثر راسموس هوگارد و ژاکلین کارتر بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی ثروت و موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۲ مگابایت
تعداد صفحات
385 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۵۰:۰۰
نویسندهراموس هوگارد
نویسنده دومژاکلین کارتر
مترجممحمدحسین اکبرزاده
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The mind of the leader:how to lead yourself , your people, and your organization for extraordinary r
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۴/۱۹
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
45,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۲ مگابایت
۳۸۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب بسیار اموزهده بود واقعا خیلی عالی بود ?

5

واقعا عالی بود

5

عالیه عالی

5
(5)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
درون ذهن یک رهبر
درون ذهن یک رهبر
چگونه خود، افراد و سازمان تان را برای رسیدن به نتایجی شگرف رهبری کنید؟
انتشارات نگاه نوین
5
(5)
30,000
تومان