0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
صفر به یک
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی صفر به یک

نکاتی در مورد استارتاپ ها چگونه آینده را بسازیم
نویسنده:
پیتر تیل
درباره صفر به یک
کتاب صفر به یک؛ نکاتی در مورد استارتاپ‌ها - چگونه آینده را بسازیم نوشتۀ پیتر تیل و بلک مسترز، ایده‌هایی کاملاً نو و ارزشمند در زمینه چگونگی خلق ارزش در دنیای فعلی ارائه می‌نماید. این اثر از زمان انتشار (۲۰۱۴) جزو پرفروش ترین‌های دنیا بوده و به اغلب زبان‌ها ترجمه و منتشر شده است. کتاب صفر به یک؛ نکاتی در مورد استارتاپ‌ها، اثر پیتر تیل (خالق و مدیرعامل سابق PayPal، سرمایه گذار اصلی فیسبوک، تسلا، لینکدین، اسپیس ایکس و...) است. او در زمینه مباحث کارآفرینی و سرمایه‌گذاری خطر پذیر جزو شاخص ترین‌های حال حاضر آمریکا بوده و بخاطر شهرتش در دانشگاه استفنورد هم دوره‌ی افتخاری کارآفرینی برگزار می‌کند. پیتر تیل یک کارآفرین موفق است که کارهای زیادی انجام داده و در این کتاب شرح می‌دهد که چگونه شرکت‌های بزرگ از هیچ متولد می‌شوند. کتاب «صفر به یک» آنقدر بین کارآفرینان و استارتاپ‌ها محبوب است که به گفته مجله فوربز خواندن آن به شما احساس قدرت فرابشری می‌دهد. این کتاب از زمان انتشار همواره جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه نوآوری، کارآفرینی و استارتاپ‌ها بوده است (رتبه یک فروش بخش سیاست‌های اقتصادی و رتبه ۲ بخش کارآفرینی سایت آمازون) و در اغلب لیست‌های «کتاب‌هایی که حتماً باید مطالعه کرد» قرار دارد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
445.۷۲ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۳۹:۴۲
نویسندهپیتر تیل
مترجم راحله یوسف زاده
مترجم دومواسع علوی
راویحمید سربندی
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۲/۱۷
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۴۵.۷۲ مگابایت
۰۶:۳۹:۴۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 33 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
9 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

متاسفانه گوینده در زمینه کسب و کار گویا کمتربن اطلاعاتی ندارند صرفا خوش صدا بودن دلیل گویندگی کتاب تخصصی نباید باشد، به طور مثال نویسنده معروف مالکم گلدول که ده ها بار اسمش تگرار شده غلط تلفظ میشود ، گولدول بعنی طلا تلفظ میشود که به شدت اعصاب خرد کن است، رقمهای میلیون و میلیارد بارها و بارها اشتباه اعلام میشه که نمبدانم مشکل ترجمه هست با گوینده. به هر حال امبدوارم ناشر محترم و گوبنده عزیز در پروژه های بعدی بیشتر دقت کرده و به شنونده احترام بگذارند

4

آهنگ چی میگه، واقعا برای اینکه کتاب صوتی جذاب تر بشه نباید یه آهنگ اول و آخر یا وسط مطالب پخش شه، مثلا آدم میخواد قبل خواب، یه کتاب صوتی گوش بده، ریلکس شه، یه نکته جدید یاد بگیره، یهو یک آهنگی پخش میشه که اصلا رو مودش نیستی، ۲۰ ثانیه یهو، تنها ایراد فعلا همینه، صدا و تنظیم و خود کتاب خوبه، ممنون ?

4

مخاطب کتاب شرکتهای متوسط و بزرگ می‌باشند.کتابی است که بیشتر برای شرکتهای فعال در سلیمون ولی خوب است اما برای کشورهای در حال توسعه و شرکتهای کوچک چندان کاربردی نیست. در هر صورت اگر علاقمند به مباحث کارآفرینی هستید گوش کردن به این کتاب را به شما توصیه می کنم. اجرای صوتی کتاب خوب است.

5

من چندان علاقه ای به راه اندازی یک کسب و کار نداشتم، ولی با گوش کردن به این کتاب جذب این کار شدم. به نظرم نکات اساسی در مورد شروع یک کسب و کار موفق می گه، بیخود جزء کتابهای برتر مدیریت و کسب و کار جهان نشده است.

3

ایکاش گوینده ها در متن ترجمه شده تصرفی نکنن. من کتاب فیزیکی رو با همین مترجمین دارم و دخالت گوینده و حذف و تغییر بعضی از جملات حتی در صفحه اول فصل یک به چشم میخوره.

4

فکر میکنم مشکلی برای فایلهای صوتی پیش اومده... فصل شش رو که پلی میکنم فصل پنج خوانده میشه و از فصل هشتم به بعد فایل های دیگه پلی میشه... بدین صورت که فصل شش و هشت و نه و ده و دوازده کلا موجود نیس

5

یکی از کتاب های لازم, ضروری و معتبر در زمینه ستارت آپ ها هست. صدای گوینده خوبه و مطالب مستند و کاربردی هست. پیتر ثیل کتاب های جالب دیگه ای هم داره که ارزش خوندن دارن.

2

فکر نمیکردم اینقدر مطالب غیر منسجم باشن، در یک جمله میتونم بگم که این کتاب پر از فکتهایی هست بصورت بی نظم کنار هم قرار گرفتن

3

یه جاهایی خوبه یه جاهایی بخاطر ترجمه بد و غیر روان و پیچیدگی های بی دلیل واقعا خسته کننده است.

5

کتابی عالی و بسیار سودمند پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید

نمایش 10 نقد دیگر
3.8
(33)
پربار 🌳 (1)
47,000
٪50
23,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
صفر به یک
صفر به یک
نکاتی دربارۀ استارتاپ ها یا چگونه آینده را بسازیم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
صفر به یک
٪50
صفر به یک
نکاتی در مورد استارتاپ ها چگونه آینده را بسازیم
شادن پژواک
3.8
(33)
پربار 🌳 (1)
47,000
٪50
23,500
تومان