0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قورباغه رو قورت بده!

معرفی، خرید و دانلود کتاب قورباغه رو قورت بده!

درباره قورباغه رو قورت بده!
بعضی از انسان‌ها کارهایشان را بهتر از دیگران انجام می‌دهند زیرا همان کارها را از روش متفاوتی انجام می دهند و همیشه به سراغ کار مناسب می‌روند و آن را به درستی انجام می‌دهند. به خصوص انسان‌های موفق، شاد و ثروتمند از زمان خود خیلی بهتر از یک شخص معمولی استفاده می‌کنند. به دلیل پس‌زمینه ناموفقی که داشتم، درونم این احساس ایجاد شده بود که من استعداد و توانایی مانند دیگران ندارم و در تله ذهنی‌ام فرض می‌کردم که آن‌هایی که کارشان را بهتر از من انجام می‌دهند، خودشان نیز از من بهتر هستند. اما بعد از مدتی متوجه شدم که اصلا این حرف درست نیست بلکه آن‌ها کارشان را به شکل متفاوتی انجام می‌دهند و من هم می‌توانم چیزی که آن‌ها یاد گرفته اند را یاد بگیرم و کارم را با روش آن‌ها انجام دهم. این کشف بزرگی برای من بود و هم شگفت زده شدم و هم هیجان زده. شاید باور نکنید اما هنوز هم شگفت زده و هیجان زده هستم. در آن موقع بود که متوجه شدم می‌توانم زندگی‌ام را تغییر دهم و تقریبا به هر هدفی که می‌خواهم برسم به شرطی که بتوانم یاد بگیرم افرادی که در این زمینه موفق بودند چه کاری را انجام داده اند و سپس این مهارت‌ها را روی کار خودم نیز پیاده کنم تا به نتایج یکسان با آن‌ها برسم. با استفاده از همین روش، ظرف یک سال توانستم تبدیل به بهترین فروشنده شوم. سپس ظرف یک سال توانستم به مدیر فروش تبدیل شوم و ظرف سه سال تبدیل به مدیر بیش از نود و پنج نیروی فروش در شش کشور شدم. در آن موقع تنها بیست و پنج سال داشتم. در طول سال‌ها، من در بیست و دو کار مختلف فعالیت کردم؛ چندین شرکت راه‌اندازی کردم؛ از یک دانشگاه بزرگ مدرک تجارت گرفتم؛ یاد گرفتم فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی را صحبت کنم؛ تبدیل به یک سخنران، مربی و مشاور برای بیش از ۱،۰۰۰ شرکت شدم. هم اکنون نیز هر سال برای بیش از ۲۵۰،۰۰۰ نفر سخنرانی می‌کنم که معمولا در هر سمینار بیش از ۲۰،۰۰۰ نفر شرکت دارند. این کتاب نوشته شده است تا به شما نشان دهد چگونه با سرعت بیشتر در زمینه کاری خود به جلو بروید و همزمان زندگی شخصی خود را بهبود دهید و شامل بیست و یک اصل قدرتمند برای افزایش اثربخشی شخصی است که من در زندگی‌ام با آن ها مواجه شدم. این روش‌ها، تکنیک‌ها و استراتژی‌ها همگی کاربردی، اثبات شده و پر سرعت هستند. برای صرفه‌جویی در زمان و کاغذ، زمینه‌های روانشناسی درباره مدیریت زمان بد یا به تعویق انداختن کارها را به صورت جزئی می‌گویم و به همین صورت خیلی وارد جزئیات نظری یا تحقیقات نمی‌شوم بلکه روی اعمالی متمرکز می‌شوم که می‌توانید به سرعت از آن‌ها استفاده کنید تا نتایج بهتر و سریع‌تری در کار و زندگی خود به دست بیاورید و بنابراین زندگی شادتری داشته باشید. همه ایده‌های این کتاب روی افزایش سطح خلاقیت، عملکرد، نتایج و با ارزش‌تر کردن شما در هرکاری که انجام می‌دهید متمرکز هستند و با این حال می‌توانید بسیاری از این ایده‌ها را در زندگی شخصی خود نیز به کار ببرید. هر کدام از این بیست و یک روش کامل هستند و در عین حال به همه آن‌ها نیاز دارید. ممکن است برای یک موقعیت و شرایط مناسب باشد که از یک تکنیک استفاده کنید و برای شرایط دیگر از تکنیک دیگر.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
732.۵۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
165 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۳۰:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجمامیراحسان رضایی
ناشرمهرگان قلم
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Eat that frog!: 21 great way to stop procrastinating and get more done in less time.
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۱/۲۴
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
42,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۳۲.۵۳ کیلوبایت
۱۶۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

توی این کتاب یاد میگیری (عادت های مدیریت شخصی شما به بخش دائمی از شخصیت شما تبدیل بشه) به شرطی که تمریناتش رو درست و اصولی انجام بدی. اگر می خواهی بدرخشی تو زندگیت ، برای خوندن این کتاب وقت بگذار ممنون از فیدیبو🙏🏻🌺

5

این کتاب عالیهههه. کسی که این کتاب رو بارها مطالعه کنه و تمریناتش رو اجرا کنه تا به عادت تبدیل بشه، قطعا نتیجه خوبی میگیره. این کتاب رو به همه پیشنهاد میکنم.

1

خیلی کلیشه ایه کتابش چطور انقد طرفدار داره. ما اگه حال داشتیم اینارو انجام بدیم که اینجوری نبودیم 😂

5

بسیار تعریفش شنیدم و برای خیلی اها جواب داده مخصوصا دانشجو ها

5

دوسش داشتم

5

عالی ???

5

عالی

4.3
(17)
21,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قورباغه رو قورت بده!
قورباغه رو قورت بده!
برایان تریسی
مهرگان قلم
4.3
(17)
21,000
تومان