0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آدم نما

معرفی، خرید و دانلود کتاب آدم نما

نویسنده:
ضحی کاظمی
درباره آدم نما
فکر کنید سیصد سال دیگر جهان به چه صورتی است؟ در رمان علمی‌ـتخیلی آدمنما با دنیایی روبهرو می‌شویم که در آن انسان‌ها با پیشرفت تکنولوژی سلول‌های بنیادی از مرگ رها شده‌اند. بیش از دو صده از انقلاب سلول‌های بنیادی (اسب) گذشته است. انسان‌های آرمان‌شهرِ پس از «اسب»، تمام تلاششان را می‌کنند تا شهروندانی مفید و موفق باشند، جراحی‌های بهبودشان به موقع انجام شود و از مرگ دور بمانند. آن‌ها در حرفه‌های چهل‌ساله خود با جدیت فعالیت می‌کنند و به قوانین منطقه زندگی خود پایبندند. «اتوود» که در دوره حرفه‌ا‌ی اخیر خود نویسنده بوده، برای دومین بار زیر تیغ جراحی سلول‌های خاکستری مغز می‌رود و بخش‌های زیادی از حافظه خود را از دست می‌دهد. تلاش اتوود برای پر کردن بخش‌های حذف شده خاطراتش، با چند اتفاق بیرونی بزرگ همراه می‌شود، راکتورهای هسته‌ای مناطق چندگانه‌ی دنیا منفجر می‌شوند و بانک‌های سلول‌های بنیادی از کار می‌افتند. اتوود به مرور متوجه می‌شود نویسندگی او و پاک شدن حافظه‌اش به اتفاقات بزرگی که دنیا را به آشوب کشانده، بی‌ارتباط نیست و....
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۶ مگابایت
تعداد صفحات
344 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۲۸:۰۰
نویسندهضحی کاظمی
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۶ مگابایت
۳۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

به عنوان اولین کتابی که به زبان فارسی در مورد ژانر علمی تخیلی خوندم بسیار جالب بود. موضوعاتی که در اون مطرح شده از جهات فلسفی و فلسفه ذهن و حتی زیست شناسی، روانشناسی و پزشکی بسیار قابل بحث هست مثل نامیرایی، رابطه حافظه بلند مدت و کوتاه مدت و ذهن و حافظه، ارتباطات انسانی زمانی که دیگر مرگی در کار نیست و .... اما به عنوان یک مطالعه کننده دوستدار مباحث فلسفی آنچنان که انتظار داشتم و بایسته بود در مورد نامیرایی بشر و روابط انسانی مرتبط با آن تمرکز نشده بود. در نیمه دوم رمان بیشتر جنبه‌های اکشن و هیجانی پررنگ‌تر بود. همچنین شخصیت پردازی‌ها در نیمه اول رمان خیلی خوب بود اما در نیمه دوم زیر سایه وقایع پلیسی و اکشن محو شده بود. در کل به عنوان شروع کار این ژانر به نظرم خوب بود و این قابلیت رو هم داره که از این رمان یک فیلمنامه اقتباس بشه.

5

این کتاب رو مطالعه کردم و بی نهایت از خوندن اون لذت بردم. تخیل و نثر زیبا از ویژگی های نویسنده است.کتاب دارای پیرنگ قوی و فضا سازی فوق العاده است. شخصیت پردازی خیلی خوبی رو در این رمان شاهد هستیم که به همراه شدن با داستان و همزاد پنداری با شخصیت ها بسیار کمک می کنه. این رمان تلنگری است برای تفکر. بسیار سپاس گزارم از نویسنده این کتاب که برای مخاطب ارزش قائل بودند و حرفه ای و متفاوت نوشتند.

5

از همون صفحات اول میخکوب شدم.واقعا آفرین دارین خانم کاظمی.

4.2
(9)
49,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آدم نما
آدم نما
ضحی کاظمی
گروه انتشاراتی ققنوس
4.2
(9)
49,000
تومان