0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جاده ی تارا

معرفی، خرید و دانلود کتاب جاده ی تارا

نویسنده:
مائیو بنچی
درباره جاده ی تارا
جاده‌ی تارا رمانی پرماجراست، ماجراهایی از جنس امروز، داستانی از ارزش‌های تغییریافته زندگی در دو سوی اقیانوس. نویسنده در این رمان عرصه‌هایی از روابط انسانی را تعریف می‌کند که تا پیش این آزموده نشده بود. داستان در دهه‌ی نود قرن گذشته می‌گذرد، در آغاز همه‌گیر شدن راه‌های ارتباطی جدید از جمله اینترنت. ماجرا از آن‌جا آغاز می‌شود که مسافرتی شکل می‌گیرد، مسافرتی که در آن از هتل و چادر مسافرتی و کوله‌پشتی‌های دهه هفتاد و هشتاد خبری نیست. دو مسافر خانه‌های خود را با هم عوض می‌کنند. هر کدام فرهنگ خودشان را به همراه می‌‌آورند و با همسایه‌هایی آشنا می‌شوند که دوست دارند ماجرا شوند. داستان‌ عشق‌ها و خیانت‌ها و دورویی‌ها و حسادت‌هایی رو می‌شود که تا دیروز در پستوی خانه نهان بود. مائیو بنچی روایت سرراست و ساده‌ای از روابط پیچیده‌ی آدم‌ها در این رمان عرضه می‌کند و خواننده را به مهمانی نور و رنگ و سنت‌هایی می‌برد که در روزگار امروز رنگ باخته است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۵۰ مگابایت
تعداد صفحات
568 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۸:۵۶:۰۰
نویسندهمائیو بنچی
مترجماسدالله امرایی
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Tara Road
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۹/۱۹
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
250,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۵۰ مگابایت
۵۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
16 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

داستان جالبی داشت ولی ۲۰۰ صفحه طول کشید که جالب بشه. ماجرای خونه عوض کردن دو تا خانم هم که در توضیحات اومده از صفحه ۲۰۰ به بعد اتفاق میفته. نویسنده پیچیدگی روابط آدمها رو خیلی خوب توصیف میکنه و تیپهای مختلف شخصیت زنهایی رو معرفی میکنه که تو زندگی هممون هست مثل زن خانه دار ساده، بیزنیس وومن، معشوقه، زن کتک خور و ... که هر کدوم یکی از شخصیتهای داستان هستن و یک دهه از زندگیشون رو تو کتاب میبینیم. ترجمه اسدالله امرایی هم جالب نبود. نصف جمله ها رو نمیشد فهمید فاعلش کی هست. یه اصطلاحاتی به کار برده بود که اصلا رایج نیست و به شدت از مد افتاده هستن مثل کشتیار شدن! کلا احساس میکنی کتاب ۵۰ ، ۶۰ سال پیش ترجمه شده. طرح جلد فارسی هم که در حد رمانهای خیلی سطحی و عامی هست و به نظرم باعث شده این کتاب برخلاف محتوای خوبش، بی ارزش به نظر بیاد.

5

این کتاب معرکه س.قصه ی رشد زنی خانه دار و خانواده دوسته که توی فرهنگ ایرلند زندگی میکنه و چقد فرهنگ ایرلندیا شبیه ما بود.توصیه ش میکنم

5

در همه جای داستان عشق و محبت است که موج میزند،بسیار زیبا و خواندنی با ترجمه خوب،،اما من دریاچه شیشه ای نویسنده را ترجیح می دهم.

3.7
(6)
175,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جاده ی تارا
جاده ی تارا
مائیو بنچی
انتشارات کتابسرای تندیس
3.7
(6)
175,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر