0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
وحشت

معرفی، خرید و دانلود کتاب وحشت

ترامپ در کاخ سفید
نویسنده:
باب وودوارد
درباره وحشت
«وحشت، ترامپ در کاخِ سفید» نگاهی ترسناک به داخل کاخ سفید ترامپ می‌اندازد. وودوارد شرحی واقع‌بینانه و مستند از دولت ترامپ ارائه می‌دهد و برای نخستین بار واقعیت‌هایی را بیان می‌کند که تاکنون در هیچ کجا مطرح نشده است. واقعیت‌هایی از نوع اندیشهٔ دونالد ترامپ، طرح‌ها و ایده‌ها، اهداف و مواردی ازقبیل ترور کیم جونگ‌اون، رهبر کره شمالی، است. این کتاب که به گفتهٔ منتقدان همچون بختکی بر کاخ سفید ترامپ سایه افکنده، بر اساس صدها ساعت مصاحبه و همچنین پرونده‌ها و اسناد دولتی و خصوصیِ فراوان نوشته شده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۲۲ مگابایت
تعداد صفحات
542 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۸:۰۴:۰۰
نویسندهباب وودوارد
مترجمعلی سلامی
ناشرمهراندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Fear: Trump in the White House
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۷/۳۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
300,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۲۲ مگابایت
۵۴۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 27 مخاطب
5
ستاره
51 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

ممنون برای ترجمه با این سرعت، من به عنوان یک مخاطب ایرانی نیاز داشتم تا این کتاب را مطالعه کنم و تا حدی از تحقیقات مولر و وقایع کمپین ترامپ سردربیاورم. با تشکر از انتشارات و مترجم همراه، انشاالله چنین حرکت هایی بیش باد. و دوستانی هم به درستی ایراد از ترجمه می گیرند، ایرادات (عموما سختی خوانش در فارسی و ابتر ماندن پروسه ی انتقال معنا) در ویرایش ها و چاپ های بعدی کتاب برطرف بشود، حرکت بی نقص شما را اکمل می کند. با تشکر

4

اون دوست عزیزی که گفتند افتضاح، از دیدگاه تک حرفیشون میشه میزان اشراف به نقد و مطالعه را فهمید. به نظر می رسه یا تا حالا کتاب نخوندن، یا موضوع کتاب را اشتباه برداشت کردند. نمونه را خواندم. ترجمه بسیار روان و گیراست. از مترجم محترم تشکر می‌کنم.

5

برای کسانی که به نوعی به سیاست و حقوق بین الملل علاقه مند هستند کتاب بسیار مفیدی است. در مورد خود کتاب شنیده بودم ولی نگران ترجمه بودم که خوشبختانه با ترجمه ای روان و فنی مواجه شدم که شایسته تقدیر بود.

1

واقعن به زور تمومش کردم. کتاب عالی، ترجمه‌ی افتضاح. و در طول مطالعه هی فکر می‌کردم شایدم باید ورژن زبان اصلیشو گیر میاوردم می‌خوندم (و حتی با وجود لغات تخصصی فراوان) بیشتر می‌فهمیدم چی به چیه.

5

۵۰۰۰۰ تومان بدم بدونم ترامپ کیه /:

5

نویسنده یکی از برجسته ترین روزنامه نگاران تاریخ آمریکاست و بر خلاف کتاب آتش و خشم مایکل وولف بسیار مستند و واقع گرایانه نوشته شده. ترجمه هم بسیار خوبه

5

کتابی آموزنده و موشکافانه در مورد ترامپ و کاخ سفید. ممنون از فیدیبو و انتشار این ترجمه خوب و سریع.

4

جان مادرتون این کتابارو از کجا میارید؟؟؟؟

4

تشکر از زحمات شما

4

افتضاح

نمایش 1 نقد دیگر
3.7
(27)
191,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
وحشت
وحشت
ترامپ در کاخ سفید
مهراندیش
3.7
(27)
191,000
تومان