0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ماه بلند

معرفی، خرید و دانلود کتاب ماه بلند

درباره ماه بلند
همە‌شان خانە‌ی ام‌سلمە بودند. پیامبر(ص) و اهل بیتش. بانو فاطمە زهرا، مولایم و میو‌ەهای دل پیامبر، حسن و حسین؟عهم؟. جبرییل آیه‌ای تازه از سوی خداوند آورد. ای اهل‌بیت، خدا می‌خواهد پلیدی را از شما دور کند و شما را چنان کە بایستە است پاک دارد. پیامبر(ص) فاطمە و خانوادە‌اش؟عهم؟ را برد زیر کسای خودشان. فرمود: اینانند کە اهل‌بیت من‌اند و خدا هر پلیدی را از ایشان زدودە و آنان را از هر عیب و گناە پاک و مطهر ساختە است. یهودی بودند و تازە ایمان آوردە بودند بە اسلام. بە پیامبر گفتند: ای پیامبر خدا... موسی، وصی‌اش را یوشع بن‌نون قرار دادە. وصی تو و ولیّ ما پس از تو چە کسی است؟ در جواب آن‌ها آیە‌ای نازل شد. «ولّی شما فقط خدا و رسول او و کسانی هستند کە اقامۀ نماز می‌کنند و زکات می‌دهند در حالی کە در رکوع هستند.» پس از آن پیامبر فرمود: برخیزید با هم برویم. وقتی بە مسجد رسیدند، دیدند گدایی از مسجد خارج می‌شود. پیامبر پرسید: - ای سائل! آیا کسی چیزی بە تو عطا کرد! گفت: آری. این انگشتر را... آن مردی کە در حال نماز است. پیامبر پرسید: در چە حالی بود؟
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
474.۸۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
112 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۴۴:۰۰
نویسندهبهزاد دانشگر
ناشرانتشارات عهد مانا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۵/۲۷
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
35,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۷۴.۸۷ کیلوبایت
۱۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
0 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خوب و خواندنی بود روایت‌هایی کوتاه و زیبا از زندگی و زمانه امام علی علیه السلام. در این کتاب نویسنده با متنی ساده و روان سعی بر ان داشت تا با بیان روایت‌های تاریخی، در بخشهایی کوتاه، به سیر رویدادهای مهم دوران زندگی امام علی (ع) و در بطن کلام به واقعه غدیر خم ، از زمان تولد ایشان ،بزرگ شدن در دامن پیامبر(ص) و برگزیده شدن به عنوان امیر مومنان تا غدیر خم و چندی پس از آن بپردازد.

5

خوب و جذاب. مختصر و مفید. فقط حیف که منابع در آخر فایل هستش و امکان بهره برداری از آنها در هنگام مطالعه ممکن نیست مگر اینکه ۶۶ بار به آخر فایل مراجعه کنی و دوباره برگردی به صفحه ای که بودی که خب بسیار دشوار است و از لذت مطالعه کاسته می شود.

2

این سبک روایتگری تاریخ اصلا شیرین نیست/اگه توقع دارین کتابی باشه که از لحاظ نویسندگی هم جذابیت داشته باشه این کتاب رو نخونید .روایت هایی آورده در مورد وقایع تاریخی آن زمان که به خوبی با هم پیوسته نشدن و یکپارچگی لازم رو نداره

5

خیلی کتاب خوبیه ولی در برخی پاراگراف فن بیان کمی ضعیف است

4

کتابی زیبا از گوشه هایی از ولایت امیرالمؤمنین علی علیه السلام

5

عالی

4.4
(9)
21,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ماه بلند
ماه بلند
بهزاد دانشگر
انتشارات عهد مانا
4.4
(9)
21,000
تومان