0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
طراحی نطق و سخنرانی اقناعی

معرفی، خرید و دانلود کتاب طراحی نطق و سخنرانی اقناعی

نویسنده:
جمال قمری
درباره طراحی نطق و سخنرانی اقناعی

مهارت‌های سخنوری و بیان در امر بازاریابی و فروش از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. بدون شک یک فروشنده‌ی خوب فروشنده‌ای است که می‌تواند به بهترین شکل مخاطب خود را در رابطه با کیفیت و ویژگی‌های محصولی که ارائه می‌کند قانع کند و او را راضی به انجام خرید یا به نوعی عقد قرارداد نماید. مهارت سخنرانی اقناعی همچنین عاملی است که می‌تواند در جلسات و پرزنتیشن‌های اداری و کاری مخاطب را تحت تاثیر قرار داده و او را در رابطه با موضوع جلسه هیجان‌زده و راغب کند. کتاب طراحی نطق و سخنرانی اقناعی اثر جمال قمری با ارائه‌ی راهنمایی‌ها و تمرین‌های متعدد شما را برای تبدیل شدن به یک سخنور عالی آماده می‌سازد.

مروری بر فصل‌های کتاب طراحی نطق و سخنرانی اقناعی

کتاب طراحی نطق و سخنرانی اقناعی در چهار فصل نوشته شده است. فصل اول این کتاب با عنوان اصول طراحی نطق اقناعی خواننده را با روش‌ها و ظرافت‌های آماده‌سازی یک سخنرانی آماده خواهد کرد. در فصل دوم با عنوان خلق پیام‌ها، عبارت‌ها و پاراگراف‌های کلیدی خواننده یاد خواهد گرفت که چه‌طور در خلال سخنرانی و نطقی که ارائه می‌کند می‌تواند توجه مخاطب خود را به موضوعاتی که دوست دارد جلب کند و به طور کلی به شکل ناخودآگاه به تفکر و طرز فکر شنونده جهت دهد. فصل سوم این کتاب عنوان فرآیند طراحی نطق اقناعی را دارد و به مخاطب می‌آموزد که برای طراحی و ساخت نطقی که در فصل اول کتاب از آن صحبت رفته است می‌تواند از چه مسیر و روش‌هایی استفاده کند. به این شکل نگارش یک سخنرانی حرفه‌ای برای تمام خوانندگان به شکلی طبقه‌بندی شده و با راهنمایی‌های متعدد کتاب امکان پذیر خواهد شد. فصل چهارم کتاب با عنوان مواردی خاص از نطق‌های اقناعی نوشته شده است. در این فصل خواننده می‌تواند با مهارت شکل دهی به سخنرانی‌هایی با جامعه‌ی هدف مشخص دست پیدا کند. به عنوان مثال طراحی نطق برای سخنرانی به نمایندگی از موسسات خیریه یکی از موارد موجود در این فصل است.

 

‌درباره‌ی جمال قمری نویسنده‌ی کتاب طراحی نطق و سخنرانی اقناعی

انتشارات لیوسا کتاب طراحی نطق و سخنرانی اقناعی را عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. جمال قمری مدرس برجسته‌ی مذاکره و فروش در شرکت‌های داخلی و بین‌المللی است. او تنها عضو ایرانی مجموعه‌ی جهانی The New Network Management در کانادا است. وی آزمون‌هایی از قبیل هوش مذاکره، هوش متقاعد سازی، هوش چانه زنی و هوش فروش را طی سال‌های گذشته طراحی و اجرا کرده است.

چرا باید کتاب طراحی نطق و سخنرانی اقناعی را خواند؟

بدون شک همه‌ی ما دوست داریم که مخاطبان‌مان را در مجامع گوناگون تحت‌تاثیر قرار دهیم و از ساعات و دقایقی که ایشان مستمع ما هستند بهترین استفاده را در راستای دستیابی به اهدافمان ببریم. کتاب طراحی نطق و سخنرانی اقناعی بدون اشاره به مباحثی مانند زبان بدن تمرکز جامعی روی متن، نحوه‌ی ارائه و ساختاربندی متن و ترتیب بیان مفاهیم متفاوت با توجه به جامعه‌ی هدف دارد. مطالعه‌ی این کتاب می‌تواند نقشی موثر در افزایش مهارت‌های سخنوری، فروش و بازاریابی اشخاص داشته باشد.

 

کتاب طراحی نطق و سخنرانی اقناعی در دسته‌ی کتاب‌های بازاریابی و فروش قرار دارد.

کتاب طراحی نطق و سخنرانی اقناعی مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 136 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 6 روز بخوانید.

کتاب طراحی نطق و سخنرانی اقناعی حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع بازاریابی و فروش را بخوانند مفید خواهد بود.

‌در بخشی از کتاب طراحی نطق و سخنرانی اقناعی می‌خوانیم

 

یک متن طولانی با محتوای بیش از اندازه زیاد باعث می شود که توجه مخاطب به افکار و موضوعاتی غیر از نطق درحال انجام جلب شود. درنتیجه کنترل اوضاع از دست فرد سخنران خارج می‌شود، شانس تأثیر گذاری بر حضار کاهش می‌یابد و گلوله نطق به هدف نمی‌خورد.

مشکل این‌جاست که در چنین شرایطی، هرچه زمان پیش‌تر می‌رود، خطا بزرگ‌تر می شود و فاصله سخنران با مخاطبانش بیشتر و شکاف بین ذهن شخص ناطق با حاضران عمیق‌تر می‌شود. واقعیت این است که زمان نطق یک سخنران، متعلق به خود او نیست؛ متعلق به مخاطبان است و سخنران فقط حق دارد در محدوده زمانی در اختیار خود توجه حضار را به سمت خود، ایده خود و صحبت‌های خود جلب کند.

برای مدیریت محتوا و متن سخنرانی، متن را با در نظر گرفتن زمان و تعداد کلمات طراحی کنید. به این صورت که متوسط سرعت کلام خود را (براساس کلمه در دقیقه) محاسبه و محتوا را براساس مدت مجاز سخنرانی تنظیم کنید. مثلا اگر پانزده دقیقه فرصت دارید و میانگین سرعت کلام شما هشتاد کلمه در دقیقه است، یعنی یک متن با هزارودویست کلمه. با این حال اگر بخش‌هایی در سخنرانی وجود دارد که مخاطبان ممکن است صحبت کنند و یا اتفاقی غیر از ارائه کلامی صورت می‌پذیرد (مثلا یک فعالیت جمعی) زمان آن بخش‌ها را از کل زمان مجاز کم کنید. ضمن اینکه تجربه نشان داده که بهتر است زمان را اندکی کمتر در نظر بگیرید تا انعطاف بیشتری برای بداهه‌پردازی‌های احتمالی داشته باشید و در صورت بروز رخدادهای پیش بینی نشده دچار اضطراب نشوید.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب طراحی نطق و سخنرانی اقناعی اثر جمال قمری بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی بازاریابی و فروش می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
705.۴۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
136 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۲:۰۰
نویسندهجمال قمری
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۴/۳۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۰۵.۴۴ کیلوبایت
۱۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار لذت بردم، کتابی پر محتوی و مختصر و مفید. تمام کتابهای استاد جمال قمری را مطالعه کردم انصافا تمامشون فوق العاده مفید و کاربردی و ماحصل سالها تجربه ارزشمند ایشان هست که سخاوتمندانه در اختیار عموم قرار گرفته است. از دستش ندین، عالیه. ممنون فیدیبو.

5

کتاب خوبیه اما چجوریه که تو پروفایل نوشتین ۱۳۶ صفحه بعد کتابه ۸۳ صفحه س؟!!؟!؟ممنون میشم پاسخ بدید

5

خیلی کتاب خوبیه.به همه کسایی که سخنرانی میکنن حتی در جمع خانواده? توصیه میکنم

4

مختصر و مفید

5

عالی

4.5
(10)
21,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
طراحی نطق و سخنرانی اقناعی
طراحی نطق و سخنرانی اقناعی
جمال قمری
انتشارات لیوسا
4.5
(10)
21,000
تومان