0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
متقاعدسازی

معرفی، خرید و دانلود کتاب متقاعدسازی

۱۰ درس و ۳۸ سلاح برای نفوذ و ترغیب دیگران و تجربیات متعددی از دنیای واقعی
نویسنده:
جمال قمری
درباره متقاعدسازی

متقاعد کردن افراد در دنیای امروز کار دشواری است. با افزایش دنیا اطلاعات و داده افراد ادعا‌ها و انتظارات عجیب و غریبی دارند و به عنوان یک مدیر یا کارآفرین؛ شما باید توانایی این امر را داشته باشید تا بتوانید افراد و کارمندانتان را متقاعد کنید. جمال قمری در کتاب متقاعد سازی با ارائه‌ی ده درسگفتار و سی و هشت سلاح به خواننده روش متقاعد سازی را آموزش می‌دهد. ‌

درباره‌ی کتاب متقاعد سازی اثر جمال قمری

کتاب متقاعد سازی نوشته‌ی جمال قمری است. این کتاب برای نخستین بار در سال 1395 توسط انتشارات لیوسا منتشر شد و بعد از انتشارش مورد استقبال فعالان این حوزه قرار گرفت. پایگاه رسمی جمال قمری درباره‌ی این کتاب می‌نویسد: «کتاب متقاعدسازی، پیرامون اقناع و نفوذ در لایه های غیر آگاه انسان ها به رشته تحریر درآمده و مهم ترین سلاح های ایجاد تغییر در ذهن و رفتار انسان ها را که محصول سال ها تجربه و پژوهش است، با شما در میان می‌گذارد. چرا که، کتاب متقاعدسازی نوشته جمال قمری، چکیده چکیده چکیده هاست! و زمانی که از این تکنیک ها استفاده می کنید، تأثیر مستقیم آن را بر عملکرد خود در تعاملات اجتماعی مشاهده می‌نمایید.»

مروری بر فصل‌های کتاب متقاعد سازی

کتاب متقاعد سازی در دو بخش اصلی نوشته شده است. بخش اول درس‌ها نام دارد و بخش دوم این کتاب سلاح‌ها نام گرفته است. در بخش اول این کتاب ده درس مهم درباره‌ی متقاعد سازی آورده شده است و در بخش دوم، سی و هشت سلاح‌ها لازم برای متقاعد کردن معرفی می‌شود. در ادامه به معرفی بخش اول این کتاب می‌پردازیم.

درس اول: فن متقاعد سازی

درس دوم: نیروی درونی

درس سوم: قانون 85/15

درس چهارم: چرا نه می‌شنوید؟

درس پنجم: روانشناسی متقاعد سازی

درس ششم: پیام‌ها

درس هفتم: کاشتن

درس هشتم: متقاعد سازی از مسیر مرکزی

درس نهم: متقاعد سازی از مسیر جانبی

درس دهم: کوچک‌های بزرگ

‌درباره‌ی جمال قمری نویسنده‌ی کتاب متقاعد سازی

انتشارات لیوسا کتاب متقاعد سازی را عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. جمال قمری نویسنده، مشاور موفقیت و فعال در حوزه‌ی کسب‌وکار متولد سال 1358 است. او فردی بسیار حرفه‌ای در حوزه‌ی تخصصی خود شناخته می‌شود و این امر از طریق کتاب‌ها و مقالات متعددی که در این زمینه نوشته است اثبات می‌شود. او چندین بار همایش‌های مرتبط با مدیریت و فروش برگزار و راهکارهای خودش را از این طریق به دیگر فعالان این عرصه منتقل کرده است. کتاب «طراحی نطق و سخنرانی اقناعی» از دیگر آثار این نویسنده است که درباره‌ی چگونگی سخنرانی و نطق کردن است. این اثر بسیار مناسب مدیران و سخنرانان است، زیرا به افراد کمک می‌کند تا بتوانند مهارت‌های لازم درباره‌ی سخنرانی و مذاکره کردن را فراگیرند. جمال قمری در این اثر درباره‌ی پیام کلیدی هر سخنرانی هم‌صحبت و درباره‌ی طراحی اصولی و تأثیرگذار نطق نیز اصولی عملی بیان می‌کند.

جمال قمری آموزگار و سخنران ماهری است و در سال‌های گذشته بیش از هشتاد کنفرانس داخلی و خارجی برگذار کرده است. او تاکنون هفت کتاب و تعداد زیادی مقاله نوشته است که کتاب‌هایش توسط انتشارات لیوسا منتشر شده‌اند. انتشارات لیوسا یکی از ناشرانی است که با وجود اینکه حدود سی سال از تاسیس آن می‌گذرد سهم به سزایی در معرفی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی به خوانندگان داشته است. این انتشارات تاکنون بیشتر از صد عنوان کتاب منتشر کرده است و امروزه انتشارات معتبری میان ناشران شناخته می‌شود.

کتاب متقاعد سازی مناسب چه کسانی است؟

کتاب متقاعد سازی مناسب تجار و کسانی است که در حوزه‌ی بازرگانی و کسب و کار فعالیت دارند. این کتاب با ارائه‌ی راهکارها و سلاح‌هایی برای متقاعد کردن هر فردی که می‌خواهید، می‌تواند برای بازاریاب‌ها . تجار انتخاب خوبی باشد. این کتاب را می‌توانید به رئیس و یا کارمند خود هدیه بدهید و از این طریق ارتباطی موثرتر و کارآمد تر برقرار کنید.

کتاب متقاعد سازی در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی قرار دارد.

کتاب متقاعد سازی مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 138 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 6 روز بخوانید.

کتاب متقاعد سازی حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی را بخوانند مفید خواهد بود.

‌در بخشی از کتاب متقاعد سازی می‌خوانیم

نیروی درونی

برای تغییر رفتار دیگران، می‌توانید رفتار مطلوبتان را تبدیل به قانون کنید، مثلا یک قانون سازمانی: از این به بعد همه کارکنان باید ساعت هشت صبح در محل کار حاضر باشند.

این رویکرد، معمولاً ایجاد هزینه می‌کند و به دلیل تولید محدودیت پیرامون افراد، در وجود آنها نوعی مقاومت می‌سازد.

همچنین برای تغییر رفتار دیگران این امکان را دارید که از پاداش و تنبیه بهره ببرید، مثلا: به ازای هر دقیقه تأخیر، درصدی از دستمرد ماهانه‌ی افراد کاسته می‌شود. مسیر پاداش و تنبیه مستلزم هزینه است و صرفا با شرطی سازی امور را پیش می‌برد و همواره متکی بر وجود عوامل مشوق و مولفه‌های بازدارنده‌ی بیرونی است.

در کناراین‌ها می‌توانید از اجبار، تهدید یا ارعاب و روش‌های نظیر این‌ها استفاده کنید.

ممکن است برای تغییر رفتار دیگران، کاری کنید که خود افراد در درون‌شان به این نتیجه برسند که حاضر شدن به موقع در محل کار رفتار مطلوب‌تری است و بهتر است این کار را انجام بدهند. اگر این مسیر و این سازوکار را در پیش بگیرید، در حقیقت تلاش کرده‌اید تا افراد را متقاعد کنید. زیرا در جستجوی ایجاد نیروی درونی برای پذیرش در وجود افراد هستید؛ نیرویی که با میل خود فرد، کارمند را به سمت حضور به موقع، مشتری را به سمت خرید، مدیر را به سمت افرايش حقوق و... هدایت می‌کند.

سلاح ادعا منطقی

یک ابزار متقاعدسازی که البته صرفا در پاره‌ای از مذاکرات به کار می‌آید، ابزار منطق است. ابزاری که حدود دوهزاروچهارصد سال پیش ارسطو آن را لوگوس نامید و یکی از کانال‌های ترغیب انسان‌ها دانست. واقعیت این است که اگر ادعاها، ایده‌ها و پیشنهادهای شما در ذهن مخاطب منطقی به نظر بیاید، در وی احساس آرامش و امنیت پدید می‌آورد و پذیرش حرف‌هایتان برای او ساده‌تر می‌شود. در جریان مذاکره،با استفاده از عناصر زیر می‌توانید تکنیک ادعای منطقی را اعمال کنید و احتمال رد شدن ایده‌هایتان در ذهن مخاطب را کاهش دهید:

1) بیان استدلال‌های قدرتمند

2) استفاده از آمارو اعداد

3) بهره‌گیری از اشکال و نمودارها

4) نظم بخشیدن به گفتار و ارائه‌ی صحبت‌ها دریک ساختار منسجم

5) ارائه‌ی مدارک و شواهد

آنگاه که تکنیک ادعای منطقی را مدنظر دارید، وجنات و سکنات شما نیز باید متعارف و منطقی باشد و از رفتارهای هیجانی و حالات نابه‌هنجار پرهیز کنید. از طرفی فراموش نکنید که در لحظات استفاده از این تکنیک، باید دقیق باشید و حرف‌ها و اطلاعات مبهم و کلی به زبان نیاورید.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب متقاعد سازی اثر جمال قمری بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
592.۲۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
128 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۶:۰۰
نویسندهجمال قمری
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۱/۲۷
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۹۲.۲۰ کیلوبایت
۱۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 32 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
3 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
9 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کتاب چیز جدیدی نداشت و کپی خلاصه شده نسخه های خارجی بود،اگه دنبال این موضوع هستید کتاب روش های جذب و متقاعد کردن دیگران اثر دیوید جی لیبرمن یا هرگز سازش نکنید اثر کریس واس انتخاب های خیلی خوبیه

5

راستش فکر نمیکردم تا این حد کتاب خوبی باشه. فکر میکردم یک کتاب خودیاری معمولی باشه اما مشخصه تکنیک های ارائه شده توی این کتاب کاملا حاصل پژوهش هستن و برای همه مشاغل ضروریه

5

کتاب بسیار خوبیه

5

وای خدای من چقدر این کتاب عالی و کاربردیه شک نکنید در خریدش

5

برای هر بحث و مذاکره ای برای رسیدن به مقصودتان برای سخنوری و.... بی نظیره بی نظیر

5

این کتاب بینظیره؛ قطعا کاربردی ترین کتابیه که تا الان برای مذاکره و فروش خوندم

5

????کتاب خوب و کاملیه ارزش خوندن داره فقط باید با تمرکز بالا بخونی

5

واقعا فوق العاده است.دو بار خوندم.بسیار تاثیر گذار و حرفه ای

5

خواندن این کتاب برای فروشندگان حرفه ای مفید است

5

واااقعا عااالیه این کتاب.من برای بار دوم دارم میخونمش

نمایش 12 نقد دیگر
4.3
(32)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
متقاعدسازی
متقاعدسازی
۱۰ درس و ۳۸ سلاح برای نفوذ و ترغیب دیگران و تجربیات متعددی از دنیای واقعی
انتشارات لیوسا
4.3
(32)
20,000
تومان