0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جادو هرگز نمی خوابد

معرفی، خرید و دانلود کتاب جادو هرگز نمی خوابد

نویسنده:
آنا شیهان
درباره جادو هرگز نمی خوابد
بیشتر وقت‌ها کوچولو بود که باعث می‌شد لو بریم. از اونجا که من مرد بودم، می‌تونستم باشلق بپوشم و بنابراین راحت‌تر همرنگ جماعت می‌شدم. اما کوچولو هنوز بچه بود، دختر هم که بود و چون باشلق پوشیدن بین دخترها رسم نیست و انگشت نماشون می‌کنه، نمی‌تونست به خوبی من خودش رو مخفی نگه داره. به علاوه زیبایی نفس‌گیری داشت و چهره‌اش بیش از حد خاص و قابل شناسایی بود. پری‌ها قیافه‌شون مثل آدمیزاد معمولی نیست. معمولا می‌گن که ما زیبایی فوق طبیعی داریم و زیادی با جذبه به شمار میایم. دست وپامون کشیده‌تر، سرهامون به نسبت کوچک‌تر و چشم‌هامون به نسبت درشت‌تره. به صورت طبیعی از آدم‌ها قدبلندتر هستیم و البته، گوش‌هامون هم نوک تیزه. بعضی پری‌ها بال هم دارند که به وضوح سر و شکلی غیر انسانی بهشون می‌ده. اما یه تفاوت بزرگ بین اعضای خانواده‌ی من و پری‌های معمولی وجود داشت. بیشتر پریان از جادوی درونشون می‌درخشن. این درخشش کم رنگ و ملایمه و به اونها قیافه‌ی کسی رو می‌ده که تمام مدت زیر آفتاب ایستاده، حتی توی تاریکی. من و مادرم و خواهر کوچولوم همیشه‌ی خدا توی سایه‌ایم، حتی توی روز روشن وسط آفتاب تابستون. اگه بتونیم پری بودن خودمون رو از چشم مردم پنهون نگه‌ داریم و اگه احتیاط لازم رو به خرج بدیم، می‌تونیم قاطی جماعت آدم‌ها بشیم. اگه زیر سقف باشیم و از سایه بیرون نیاییم، کسی اصلا متوجه نمی‌شه که ما می‌درخشیم. امان از اون روزی که یکی متوجه بشه ما پری هستیم، اون وقته که باید پا به فرار بذاریم تا جون سالم به در ببریم. این بار یه دسته آدمیزاد به دنبال کوچولو می‌دویدن، همشون پسرهایی بین شانزده تا بیست سال بودن که می‌خواستن جسارت خودشون رو به رخ رفقاشون بکشن. من به سرعت صاعقه از بینشون گذشتم. اونها اول فکر کردن من هم یکی مثل خودشونم و راه دادن رد شم. اما بعد که من به کوچولو رسیدم و کمکش کردم از نبش خیابون بپیچه، یکی از پسرها فریاد زد: «اینم یکی دیگه‌شون! بگیرینش.»
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۷۶ مگابایت
تعداد صفحات
452 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۰۴:۰۰
نویسندهآنا شیهان
مترجمسحر خطیبی
ناشرنشر ایران‌بان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Spinning thorns
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۴/۲۷
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
360,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۷۶ مگابایت
۴۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
5
ستاره
41 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
8 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

از این نویسنده خواب شصت ساله رز کتاب تصمیم نابخشودنی رز تو اون کتاب هم یه جورهایی داستان زیبا خفته پاش درمیان ولی این کتاب به بخش منفی داستان قدیمی زیبای خفته غیر مستقیم می پردازه دو شخصیت یکی سمت منفی دیگری سمت نور ولی اصل ماجراو داستان واقعی چه رازهای که نداره دو به ظاهر دشمن وسفری درجنگل افسانهای وکلی خار گل سرخ دوک نخ ریسی و کینه ای که در آخر این کینه باعث شروع سفری میشود که بخشش ونخ ریسیدن وباز خارهای بازیگوش یکی دیگر از پریها این همه ماجرا به بار آورد باعث درامد ثروت برای کشوری میشود درواقع این خارهای بازیگوش بی کارنمینشینن

4

خیلی کتاب عالی و زیبایی هست. تعریفی متفاوت از داستان قدیمی زیبای خفته همراه با معما و درام. نویسنده تونسته خیلی حرفه ای این موضوع ها رو با هم ترکیب کنه و در عین حال ترکیب اصلی داستان زیبای خفته رو حفظ کنه. در کل کتاب خیلی خیلی خیلی خوبیه. اگه دنبال یک کتاب درام و معمایی و در عین حال با محتوا هستید حتما پیشنهاد میکنم بخونید.

4

داستان بسیار جذابی هست هم برای کسانی که از داستان های کلیشه ای خوششون نمیاد و هم برای کسانی که به ژانر فانتزی علاقه دارن . داستان کاملا از کلیشه دوره و از کتاب های دیگر نویسنده خیلی خیلی بهتره .

5

داستان قشنگی داره اما اسم کتاب این نیست اسم اصلیش خارهای نخ ریسی هست. خواهش میکنم اسم کتاب و شخصیت ها رو تغییر ندید. اینکه میاید اسامی و کل محتوای داستان رو تغییر میدید یه خیانته اسمش مترجمی نیست دزدیه

2

داستان، روایت خلاقانه ای است از افسانه زیبای خفته با کلی معما و درام. در ژانر فانتزی، کتاب متوسطی است اما بی ادعا و خوشایند، کتاب را دوست داشتم.

4

داستانی گیرا و جذاب و در عین حال نوستالژی داره و از اون کتابایی که میشه دست گرفت و نشه زمین گذاشت و با لذت خوندش و دوستش داشت، داستانی فانتزی و زیبا و سرگرم کننده.

2

این کتاب سلیقه ای هست ممکنه خوشتون بیاد ممکنه ههم خوشتون نیاد یه جورایی تاریخی نوشته شده طوری که باید همه رو بشناسی ولی نمیشناسی یکم عجیب و غریبه من که خیلی خوشم نیومد

4

سبک داستان: فانتزی رده سنی: نوجوانان ترجمه: بسیار خوب امتیاز: ۸ از ۱۰ درباره: داستان بسیار سرگرم کننده و پر کشش هست. شخصیت پردازی ها عالی است.

5

دنبال کتاب خوب می گردید اینو بخونید?

3

کتاب جذاب و سرگرم کننده ای است.اگر افسانه ها و داستانهای تخیلی و فانتزی را دوست دارید، این کتاب گزینه مناسبی است.از خواندنش لذت بردم.

نمایش 8 نقد دیگر
3.9
(24)
180,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جادو هرگز نمی خوابد
جادو هرگز نمی خوابد
آنا شیهان
نشر ایران‌بان
3.9
(24)
180,000
تومان