0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سایه های جادو جلد 1

معرفی، خرید و دانلود کتاب سایه های جادو جلد 1

هجوم سایه ها کتاب دوم
درباره سایه های جادو جلد 1

«جادو و جادوگر باید تعادل را بین خود برقرار کنند. جادوگر ذاتاً آشوبگر است. جادوگر باید آرام بماند. وجود ترک برداشته حامل خوبی برای قدرت نیست، قدرت را بدون تمرکز یا تدبیر از هر شکافی بیرون می‌دهد.

تیرین سِرنس، کشیش اعظم پرستشگاه لندن» این جملاتی است که ویکتوریا شوآب برای آغاز داستان هجوم سایه‌ها از آن استفاده کرده است. داستانی که باید بخوانید و لذت ببرید.

‌درباره‌ی کتاب هجوم سایه‌ها- جلد اول اثر ویکتوریا شوآب

هجوم سایه‌ها دومین جلد از مجموعه‌ کتاب‌های «سایه‌های جادو» است. این کتاب اولین بار سال ۲۰۱۶ و با عنوان «a gathering of shadows» منتشر شد. این کتاب در ده بخش نوشته شده است که پنج قسمت اول آن در قالب جلد اول و ۵ قسمت بعدی در قسمت جلد دوم منتشر شده‌اند. سارقی در دریا، شاهزاده فراری، موج‌های متغیر، لندن‌ها صدا می‌زنند و استقبال سلطنتی بخش‌هایی از داستان هجوم سایه‌ها هستند که شما می‌توانید در جلد اول بخوانید.

داستان سایه‌های جادو ماجرای عجیبی است که به مرکزیت جادو اتفاق می‌افتد. جادو در همه‌جای جهان جریان دارد و شهری که امکان سفر در دنیاهای موازی را به جادوگران می‌دهد لندن است.۴ لندن وجود دارد. لندن سرخ، لندن سفید، لندن خاکستری و لندن سیاه و تعادل میان آن‌ها باید حفظ شود. کل یک جادوگر آنتاری است که یکی از آخرین بازماندگان این گروه از جادوگران است. او در لندن سرخ بزرگ شده است و رسماً سفیر امپراطوری مارش است. کل علاوه بر کارهای رسمی‌اش نوعی قاچاقچی هم هست و البته همین باعث دردسرش شده است. پس از آنکه ی تبادل بد پیش می‌رود کل به لندن خاکستری فرار می‌کند. در آنجا با دلیلا بارد آشنا می‌شود و اتفاقاتی می‌افتد که جهان در مرز نابودی قرار می‌گیرد. کل باید اشتباهش را جبران کند اما پیش از آن باید زنده بماند.

کتاب هجوم سایه‌ها پس از انتشار با استقبال زیادی از سوی مخاطبان و همچنین منتقدان مواجه شد. این کتاب در سال انتشارات نامزد بهترین فانتزی سال از سوی سایت گودریدز شد و در سال ۲۰۱۹ هم در فهرست کاندیداهای جایزه‌ی داستان تخیلی سال قرار گرفت. هجوم سایه‌ها به زبان‌های مختلفی برگردانده شده‌ است و خوانندگان زیادی در سراسر جهان دارد.

خلاصه داستان هجوم سایه‌ها- جلد اول اثر ویکتوریا شوآب

چهار ماه از زمانی که یک سنگ ابسیدین(obsidin) مرموز در اختیار کل قرار گرفته است می‌گذرد. کل دیگر عادت قاچاق را کنار گذاشته است و تنها به لیلا فکر می‌کند. در همین زمان لندن سرخ درگیر یک رقابت جادویی عجیب و غریب است که برای سالم نگه داشتن روابط بین همسایه‌ها برگزار می‌شود. در همین شرایط لندن دیگری در حال زنده‌شدن است. همه‌ی این‌ها را هم که کنار بگذاریم سایه‌ای که در شب از بین رفته بود در حال ظاهر شدن است. تعادل جادو به هم خورده است. حالا یک لندن در حال زنده‌شدن است، یک لندن دیگر باید سقوط کند.

‌درباره‌ی ویکتوریا شوآب نویسنده‌ی کتاب هجوم سایه‌ها - جلد اول

خانم ویکتوریا شوآب (Victoria schwab) نویسنده‌ی آمریکایی متولد سال ۱۹۸۷ است و برای نوشتن داستان‌های تخیلی برای کودکان و نوجوان شناخته شده است.

او آثار زیادی دارد که تعداد قابل توجهی از آن‌ها به‌عنوان پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز شناخته می‌شوند. شرور مشهوترین اثر این نویسنده است که انتشارش در سال ۲۰۱۳ نام ویکتوریا شوآب را روی زبان‌ها انداخت. ا میان سایر آثار این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «شوالیه‌های روشنایی»، «کلاغ سرخ»، «شهر اشباح»، «انتقامجو» و «این آهنگ وحشی» اشاره کرد.

ویکتوریا شوآب نقدهای قابل توجهی هم از منتقدان دریافت کرده است. independent این نویسنده را جانشینی برای «دیانا وین جونز» می‌داند و توانایی غبطه برانگیز او برای جابه‌جایی بین سبک‌ها، ژانرها و لحن‌ها را ستایش کرده است.

ترجمه‌ی کتاب هجوم سایه‌ها - جلد اول به فارسی

فانتزی‌های ماجراجویانه طرفداران زیادی به‌خصوص در میان خوانندگان نوجوان دارند. در سال‌های اخیر آثار زیادی از فانتزی نویسان مختلفی  مانند ریک ریردان، گارت نیکس، براندون مول و مایکل اسکات منتشر شده است تا نوجوانان ایرانی هم مانند سایر نوجوانان جهان از سفر به دنیاهای فانتزی لذت ببرند. مریم رفیعی یکی از مشهورترین و توانمندترین مترجمان کشورمان است که تعداد زیادی از این آثار فانتزی را به فارسی برگردانده‌است. او به سراغ آثار خانم ویکتوریا شوآب رفته و تعدادی از آن‌ها را هم ترجمه کرده است. مجموعه جادوی سایه‌ها و در نتیحه کتاب هجوم سایه‌ها یکی از همین آثار است که انتشارات بهنام آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی الکترونیک ترجمه‌ی مریم رفیعی از هجوم سایه‌ها را هم می‌توانید در همین صفحه از فیدیبو دانلود کنید. از هجوم سایه‌ها ترجمه‌ی دیگری با نام «اتحاد سایه‌ها» در بازار کتاب ایران موجود است که محمد جوادی آن را انجام داده است.

چرا باید هجوم سایه‌ها - جلد اول را خواند؟

ویکتوریا شوآب دنیایی درگیر جادو را خلق کرده است. دنیایی عجیب و تماشایی که می‌تواند خواننده را درگیر خودش کند. داستان هجوم سایه‎‌ها پر از دلهره و تلاش برای نجات دنیاست و می‌تواند ساعاتی دلپذیر را برای خواننده فراهم کند. این کتاب را بخوانید و به نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های تخیلی هم پیشنهاد دهید.

‌در بخشی از کتاب هجوم سایه‌ها - جلد اول  می‌خوانیم

جمعیت پیش می‌آمد. کل فریادی کشید و دستش را به سمت خنجرش برد،ولی انگشت‌های سردی که دور دستش حلقه شدند، مانع گشتند.

صدایی در گوشش نجوا کرد:«پسر گُلی.» وکل در جایش چرخید و آسترید را دید که بدنش با ترک‌هایی پوشیده شده بود، انگار یک نفر جسم خشک شده‌اش را دوباره به هم وصله پینه کرده بود. کل به عقب تلو تلو خورد، ولی برحجم جمعیت افزوده شده بود و یک نفر از پشت او را هل داد. وقتی تعادلش را به دست آرود، اثری از دین‌ها نمانده بود

سایه‌ی رای را دوباره در دوردست دید. انگار در جست و جوی کسی باشد به اطرافش نگاه می‌کرد و کلمه‌ای را بر زبان می‌آورد، نامی که کل نمی‌توانست بشنود.

غریبه‌ی دیگری محکم به کل خورد. کل زیر لب گفت:‌ «ببخشید... ببخشید...» ولی کلمات انعکاس یافتند و مردم به هل دادن او ادامه دادند، انگار تو را نمی‌دیدند، انگار کل آنجا نبود. وبعد، به محض اینکه این فکر به ذهنش خطور کرد، همگی وسط حرکتشان متوقف شدند و همه‌ی چهره‌ها به سمت او چرخید و اعضای چهره‌شان به نقاب‌هایی وحشتناک از خشم و ترس و انزجار تبدیل شد.

کل دست‌هایش را بالا برد و دوباره گفت: «معذرت می‌خوام.» و بعد متوجه شد رگ‌هایش سیاه شده‌اند.

درحالی‌که جادو در رگ‌های دست‌هایش بالا می‌رفت، کل زمزمه کرد: «نه. نه، خواهش می‌کنم، نه.» می‌توانست زمزمه‌ی تاریکی را که در خونش پخش می‌شد احساس کند. جمعیت دوباره به حرکت درآمد، ولی به جای اینکه دور شود، به سمت او آمد. کل گفت: «برین عقب.» و وقتی این کار را نکردند، سعی کرد فرار کند، ولی متوجه شد که پاهایش قادر به حرکت نیستند.

صدای هالند را از هیچ کجا و همه جا شنید: «دیگه دیر شده. وقتی بهش اجازه ورود بدی، باختی.»

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۸ مگابایت
تعداد صفحات
296 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۵۲:۰۰
نویسندهویکتوریا شوآب
مترجممریم رفیعی
ناشرانتشارات بهنام
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
A Gathering of shadows, 2,016
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۴/۲۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۸ مگابایت
۲۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
خوش‌خوان 🪶 (1)
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
16 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

چقدر واقعا وقیح که کتاب یه جلدی رو دو جلدی کردید!!!!!

4

لطفاً مجموعه تیمارستان رو هم داخل برنامه قرار بدید

1

ام خب خوده کتابو بگیریم به صرفه تره که?

3.8
(6)
خوش‌خوان 🪶 (1)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سایه های جادو جلد 1
سایه های جادو جلد 1
هجوم سایه ها کتاب دوم
انتشارات بهنام
3.8
(6)
خوش‌خوان 🪶 (1)
15,000
تومان