0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فلسفه نماز

معرفی، خرید و دانلود کتاب فلسفه نماز

نویسنده:
راحله محمدی
درباره فلسفه نماز
مجموعه‌ای که پیش روی شماست کتابی است در رابطه با فلسفه و حکمت نماز که در پنج فصل، ابعاد مختلف این موضوع را بررسی می‌کند. اهمیت شناخت فلسفه این عبادت بسیار زیاد است، چرا که از طرفی نماز از عباداتی است که انجام آن بر هر فرد مسلمانی واجب شده است و هیچ فرد مسلمانی نمی‌تواند از زیر بار این تکلیف فرار کند، و مجبور است برای چندین بار در روز با حفظ شرایط و آدابی در پیشگاه خداوند حاضر شود و به هر صورتی هست نماز را اقامه کند، و از طرفی انجام این تکلیف، ممکن است سؤالاتی را برای فرد «نمازگزار» پیش آورد، و مثلاً این‌که چرا باید نماز بخوانم؟ چه لزومی دارد که خواسته‌های خود را با خدا در میان بگذاریم، مگر او را از همه چیز آگاه نیست؟ و اصلاً خداوند چه نیازی به عبادت ما دارد؟ و یا این‌که: چرا باید نماز را در هر روز به طول مکرر و تنها در وعده‌های خاصی به جا آورم؟ و یا حرکات رکوع و سجود چه فلسفه‌ای می‌تواند داشته باشد؟ و... امثال این سؤالات، سؤالاتی هستند که ممکن است به ذهن هر فرد نمازگزاری خطور کند و تنها شناخت فلسفه نماز است که در پاسخگویی به این سؤالات می‌تواند به ما کمک کند تا این‌که، بدانیم به چه علت برای رسیدن به چه هدفی باید نماز بخوانیم؟ و در سایه به جا آوردن آن به چه چیزهایی خواهیم رسید، و انواع این گونه سؤالات را پاسخ خواهیم داد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
708.۳۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
128 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۶:۰۰
نویسندهراحله محمدی
ناشرانتشارات نظری
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۱/۱۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۰۸.۳۲ کیلوبایت
۱۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.9
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
28 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
42 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

کتابی است که مجموع کتابهای دینی که در زمان دبیرستان درباره نماز خوانده بودیم رو مرور کرده و مطلب جدید ارایه نکرده با احترام به نویسنده کتاب لازم به ذکر است کتاب دکتر بهشتی که در مورد نماز است هم کاملتر و پخته تر است و هم می توان به صورت رایگان از اینترنت پیدا کرد

3

وقتی کسی نخریده یا اگه خریده نظری نداره! پس یعنی کتاب مفید و دقیقی نیست! و من برای فهمیدن فلسفه نماز انقد پول ندارم که خرج کنم!

5

خوب بود

3.1
(8)
26,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فلسفه نماز
فلسفه نماز
راحله محمدی
انتشارات نظری
3.1
(8)
26,000
تومان