0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مزرعه حیوانات
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب مزرعه حیوانات

نویسنده:
جورج اورول
درباره مزرعه حیوانات
اوایل ماه مارس بود. سه ماهِ بعد به فعالیت‌های پنهانی گذشت. سخنان میجر پیر باعث شده بود حیوانات باهوش‌تر مزرعه نگاه جدیدی به زندگی پیدا کنند. آن‌ها نمی‌دانستند شورشی که میجر پیر پیش‌بینی کرده بود، چه زمانی روی خواهد داد. آیا اصلاً عمر آن‌ها کفاف می‌دهد که شورش را به چشم خود ببینند؟ به هر حال وظیفه خود می‌دانستند که برای شورش آماده شوند. کار آموزش و سازماندهی حیوانات به خوک‌ها سپرده شد که ظاهرا باهوش‌تر از بقیه بودند. برجسته‌ترین آن‌ها دو خوک نر به نام‌های اِسنوبال و ناپلئون بودند که آقای جونز آن‌ها را برای فروش پرورش داده بود. ناپلئون یک خوک نر بزرگ و تندخوی برکشایری بود، سخنران خوبی نبود؛ اما به این مشهور بود که با زور حرفش را به کرسی می‌نشاند. اسنوبال خوکی سرزنده، سخنور و نوآور بود؛ اما قدرت و نفوذ ناپلئون را نداشت. بقیه خوک‌های مزرعه پرواری بودند. بین آن‌ها اِسکوئیلِر از همه مشهورتر بود: خوکی فربه و کوچک با گونه‌هایی گرد، دائما پلک می‌زد، حرکاتش فرز و سریع بود و صدای زیری داشت. سخنور چیره‌دستی بود: وقتی در بحث به مسائل دشوار می‌رسید، با حرکات حساب‌شده و تکان‌های دُمش بالاخره طرف را قانع می‌کرد. می‌گفتند اسکوئیلر قادر است سیاه را جای سفید قالب کند!
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
664.۶۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
128 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۶:۰۰
نویسندهجورج اورول
مترجمعباس زارعی
ناشرنشر آموت
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Animal Farm
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۸/۱۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۶۴.۶۹ کیلوبایت
۱۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 91 مخاطب
آموزنده 🦉 (4)
گیرا 🧲 (2)
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
4 ٪
58 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب فوق العاده ای هستش،خوندنش رو توصیه میکنم.نویسنده ﺍﺯ ﭘﺎﮐﺴﺎﺯﯼﻫﺎﯼ ﺧﺸﻮﻧﺖﺁﻣﯿﺰ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮊﻭﺯﻑ ﺍﺳﺘﺎﻟﯿﻦ( ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ ﭘﺎﮐﺴﺎﺯﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽﺷﻮﺩ) بهره گرفته و ﺑﺎ ﻧﮕﺎﺭﺵ ﺍﯾﻦ ﺭُﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺒﺪﺍﺩ ﻃﺒﻘﻪٔ ﺣﺎﮐﻢ ﺷﻮﺭﻭﯼ ﺑﻪ ﺳﺨﺘﯽ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﮐﺮﺩه. بهره برداری از دسترنج دیگران و ستم به آنها و ظهور دیکتاتوری را به خوبی بیان کرده. یه جورایی هم وضع و حال مدیریت ۴۰ سال اخیر ایران رو تداعی میکنه، رفاه و پول راحتی واسه سران و آقازاده هاشون اما زجر و نداری و زحمتش واسه مردم بینوا ایران

5

بهترین کتاب / بهترین ترجمه / در عین سیاسی بودنه‌ کتاب شما یک حال و هوای داستانی رو تجربه میکنید . . . یقین دارم بعد از خوندن فصل اول کتاب نمیتونین کتابو بذارین زمین و ادامش ندین ! کتابیه ک به شدت معتادش میشین و توی کمتر از ۳‌ روز تمومش میکنیم ! بی نظیر شرح کرده تمام‌ وقایع رو ... این ویژگی تمام انقلاب هاست / به قدرت که برسند رنگ میبازند و تعصب را فراموش میکنند . . . حتمن بخونین شرح حاله خوبی از وضعیت کنونی ماست :(

5

کتاب فوق العاده ایی و با ترجمه خوبی که داره، زود خواندنش تموم میشه. واقعا تعبیر حال و هوای این روزای زندگی ماست و تک تک اتفاقاتش در زندگی ما مشاهده میشه. به نظرم برای بالاتر رفتن درک اجتماعی، همه باید این کتاب رو بخوانن. آرزوها و اهدافی که پشت یک انقلاب هستند و روند به انحراف کشیده شدن، آن رو به خوبی نشون میده. با تمثیل های زیبایی که نویسنده به کار برده،علاقه خواننده چندین برابر میشه.

5

این انقلاب شبیه تمام انقلاب هایی هست که به وجود میاد و هر بار انقلاب قبل به نظر بهتر میاد و تمام شخصیتها در تمام انقلاب ها وجود دارن و این نشون میده انقلاب از درون هر انسانی باید وجود داشته باشه و و هیچ رژیمی تغییر دهنده نیست و زامبی وار دنبال یکدیگر رفتن خوب و بد نداره اخرش به همین منتهی میشه ممنون از فیدیبو

5

عالیه از دست ندید حتما بخونید ارزششو داره

4
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

برای درک اوضاع و احوال اطرافمون بخصوص از حیث سیاسی، خوندنش توصیه میشه به ساده‌ترین زبان ممکن توضیح داده شده ؛ کتاب روان و ترجمه خوبی هم داشت اگر خوشتون اومد کتاب ۱۹۸۴ از همین نویسنده واقعا خیلی پربارتر و درجه یک‌تر هست.

5

بسیارعالی. نمیشه تشخیص داد ادم ها خوک اند یا خوک ها ادم. دقیقا وضع انقلاب و حال کشور از اول تا الان. و مقصر هم فقط امریکا و ی مشت دروغ که ت ابن گرونی ها به مردم گفتند. پیشنهاد میکنم حتما بخونید.

5

واقعا کتاب محشریه منو که اونقدر جذب کرد که یک روزه خوندمش . خوندن همین یک کتاب تاثیر محسوسی در سواد خواننده داره‌. توصیه میکنم یعد از خوندن کتاب نقدش رو توی سایت تبیان بخونید که بیشتر متوجه بشید.

5

از بینِ چند ترجمه‌ای که دیدم، به نظرم این یکی بیشتر از بقیه به متن اصلی وفادار بود و به همین دلیل خواندنش برام لذت بیشتری داشت. با سپاس فراوان از آقای عباس زارعی ♥️

5

گفته می شه از روی انقلاب فرانسه نوشته شده ولی برای همه ی انقلاب ها صدق می کنه! به هر حال سیاست رو خیلی ساده توضیح می ده و تقابل آدم و خوک و حیوان خیلی جذابه!!!

نمایش 48 نقد دیگر
4.6
(92)
آموزنده 🦉 (4)
30,500
٪30
21,350
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
مزرعه حیوانات
مزرعه حیوانات
جرج ارول

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مزرعه حیوانات
٪30
مزرعه حیوانات
جورج اورول
نشر آموت
4.6
(92)
آموزنده 🦉 (4)
30,500
٪30
21,350
تومان