0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو

معرفی، خرید و دانلود کتاب فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو

درباره فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو

«فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو» از آثار ماندگار نویسنده‌ی بزرگ دنیای خودپروری و موفقیت، «برایان تریسی»، است. او در این کتاب، هفت رازی را که خودش طی تجربیات مختلف آموخته، با مخاطب در میان می‌گذارد. این هفت روش نه پیچیده و نه زمان‌گیر هستند، بلکه به آسانی می‌توانید آن‌ها را عملی کنید و نتایج آن را خیلی زودتر از چیزی که فکر می‌کنید در زندگی خود ببینید. کتاب فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو با ترجمه‌ی صدف فاطمی در سال 96 در انتشارات نگاه نوین منتشر شده است.

درباره کتاب فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو

چرا بعضی‌ها موفق‌تر از دیگران هستند؟ این سوالی است که در سال‌های جوانی برایان تریسی توانست زندگی او را متحول کند. جواب خیلی ساده بود. موفقیت شما بستگی دارد به کاری که انجام می‌دهید، نتیجه‌ای که می‌گیرید و این که با چه کارآمدی و سرعتی آن نتایج را محقق می‌کنید. این موفقیت به چیزی بستگی ندارد که به زبان می‌آورید یا در آرزوی‌اش هستید، یا چیزی که به آن امیدوارید و قصد انجام‌اش را در آینده دارید.

موفقیت فقط براساس کاری است که همین حالا و همین لحظه انجام می‌دهید. در ساده‌ترین حالت، توانایی شما برای شروع و ادامه دادن تا وقتی مارهایی را انجام دهید و به سرانجام برسانید، از مهم‌ترین نکات برای خودتان و شرکت‌تان است. و این همان کلید اصلی پیروزی، شادی، شهرت و اعتبار در زندگی است. در این کتاب برایان تریسی یک روش کاربردی، ساده و اثبات‌شده را طی هفت بخش برای‌تان توضیح می‌دهد. این روش‌ها دستاوردهای خیلی بیشتری در چند ماه و چند سال آینده در مقایسه با دستاوردهای خیلی از مردم دنیا در کل زندگی‌شان، برای‌تان به وجود می‌آورد.

مروری بر فصل‌های کتاب فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو

فصل اول، بزرگ‌ترین مانع پیشرفت: مهم است بدانید که 95 درصد از کارهایی که انجام می‌دهید یا موفق به انجام‌شان نمی‌شوید، براساس عادت‌های شماست. کارهای شما به وسیله‌ی هدف‌ها یا باور شما و عادت‌های شخصیتی‌تان مشخص می‌شود. ساختن عادت‌های جدید و بهتر، به چالش کشیدن باورها، تعیین هدف‌های بزرگ، و الگوی به وجود آوردن عادت جدید، از مباحث این فصل هستند.

فصل دوم، مسئولیت زندگی‌تان را به عهده بگیرید: باید مسئولیت کامل کسی که امروز هستید و هرکاری که تا امروز انجام داده‌اید یا در آینده انجام خواهید داد را بپذیرید. فرار از وابستگی، زمان از دست رفته، منفی‌بافی، سرزنش دیگران، راه‌اندازی مکانیسم موفقیت، و کنترل هیجانی، از مباحث این فصل هستند.

فصل سوم، جرات جلو رفتن داشته باشید: بزرگ‌ترین مانع اقدام فوری، ترس است: ترس از شکست، خجالت، انتقاد یا تمسخر. برای رسیدن به تمام چیزهایی که برای شما ممکن است، باید آگاهانه و عامدانه ترس‌هایی را که عقب نگه‌تان می‌دارند، کنترل کنید. افزایش اعتماد به نفس برای از بین بردن ترس، روبه‌رو شدن با ترس، انجام کارهایی که از آن‌ها می‌ترسید، و باور کردن شکست به عنوان بازخورد اقدامات، از مباحث این فصل هستند.

فصل چهارم، تصمیم بگیرید دقیقا چه می‌خواهید: جهان بیرون‌تان تصویری آینه‌ای از دنیای درونی‌تان است. اگر می‌خواهید چیزی را در دنیای بیرون عوض کنید، باید روی عاملی در این دنیا کار کنید که می‌توانید کنترل‌اش کنید و آن چیزی نیست جز افکارتان. نیاز به یک هدف بزرگ، اهداف روشن و مشخص، عوض کردن زندگی، برنامه‌ریزی استراتژیک شخصی، تعیین اهداف، و خلق معجزه‌ی مختص خودتان، از مباحث این فصل هستند.

فصل پنجم، بر تعلل غلبه کنید: مثل همه‌ی عادت‌های دیگر، تعلل و به تعویق انداختن هم رفتاری است که یاد می‌گیرید ربطی به ذات‌تان ندارد. این خصوصیت از دوران اولیه‌ی کودکی شروع می‌شود و طی سال‌ها همراه‌تان رشد می‌‌کند. عادت تعلل و به تعویق انداختن بین بزرگسالان شاید دلیل شماره‌ی 1 افت و شکست در هر زمینه‌ای باشد. عوامل عقب نگه‌دارنده‌ی شما، عمل‌گرایی، و حس برنده بودن، از مباحث این فصل هستند.

فصل ششم، یادگیرنده‌ی مادام‌العمر باشید: پیش از این هم گفته شد که مانع اصلی موفقیت، شک و ترس از هر نوع است. در این حالت، شما تا حد زیادی به توانایی‌تان برای موفقیت و انجام کارها به بهترین نحو ممکن و بهتر از دیگران، شک می‌کنید. خودِ شک، یکی از مخرب‌ترین احساسات منفی استو این حس می‌تواند باعث شود شما حتی قبل از شروع، دست از کار بکشید و جا بزنید. بهترین پادزهر شک و ترس، ثروتمندان خودساخته، آداب روزانه، بهبود مهارت‌ها به صورت مداوم، و شرکت در دوره‌های آموزشی تکمیلی، از مباحث این فصل هستند.

فصل هفتم، هیچ وقت تسلیم نشوید: پشتکار و اراده همیشه مهم‌ترین ویژگی‌ها برای موفقیت بوده‌اند. با وجود همه‌ی سختی‌ها، تقریبا هر کسی می‌تواند شروع کند. ولی مقاومت در پستی‌ها و بلندی‌ها و بارها خود را بالا کشیدن و شکست خوردن به مقاومت زیادی نیاز دارد. پشتکار و انضباط فردی، توسعه دادن پشتکار، و مسئولیت‌پذیری، از مباحث این فصل هستند.

در بخشی از کتاب فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو می‌خوانیم

چند ترفند وجود دارد که می‌توانید روی خودتان اجرا کنید تا بر تعلل غلبه کنید و خودتان را به سمت مهم‌ترین وظیفه‌تان سوق دهید.

1- یک چک‌لیست درست کنید. بارها شنیده‌اید که نداشتن برنامه ریزی، در واقع، برنامه‌ریزی برای شکست است. یک چک‌لیست منظم از هر وظیفه‌ای در زیرمجموعه‌ی یک کار بزرگ‌تر با یک ترتیب از اولین وظیفه به آخرین وظیفه درست کنید. اقدام اولیه برای ادامه‌ی مسیر به شکل چشمگیری تمایل‌تان برای تعلل و به تعویق انداختن کار را کم می‌کند.
2- وظیفه‌تان را مثل تکه‌های سالامی برش دهید. شما هیچ وقت به خوردن یک بسته‌ی کامل سالامی به صورت یک‌باره فکر نمی‌کنید. در عوض، یک تکه از آن را در یک زمان می‌خورید. همین کار را با وظایف بزرگ انجام دهید. یک قطعه‌ی کوچک از وظیفه را ببرید و آن فعالیت را کامل کنید. احتیاجی نیست کل کار را انجام دهید؛ فقط یک کار کوچک انجام دهید. خیلی وقت‌ها همان برای ادامه کافی خواهد بود.
3- روش پنیر سوییسی. یک سوراخ، مثل سوراخ پنیر سوییسی در وظیفه‌تان به وجود آورید و تصمیم بگیرید پنج یا ده دقیقه به شکل مستقیم. قبل از توقف و انجام کار دیگر روی آن کار کنید. وقتی به وظیفه‌تان نگاه می‌کنید. یک بخش کوچک را بردارید و قاطعانه بگویید: «من الان این کار را انجام خواهم داد!».
4- ۲۰ درصد کارهایی که انجام می دهید، ۸۰ درصد نتایج‌تان را به وجود می‌آورند. ۲۰ درصد وظایفی که ۸۰ درصد موفقیت‌تان را در پروژه شکل می‌دهند، شناسایی کنید. بعضی وقت‌ها، ۲۰ درصد اولیه‌ی وظایفی که انجام می‌دهید، مثل برنامه‌ریزی و سازماندهی80  درصد کل کار را تشکیل می‌دهند.
5- به خودتان پاداش بدهید. یک برنامه‌ی پاداش برای شروع کار و تکمیل یک وظیفه‌ی خاص به وجود آورید. یک فنجان قهوه برای انجام اولین کار در لیست به خودتان پاداش بدهید. یک استراحت کششی برای ده تماس با مشتری، به خودتان پاداش بدهید. یک شام بیرون از خانه برای رسیدن به یک عدد با هدف مالی، به خودتان پاداش دهید.
6- به دیگران قول دهید. به دیگران بگویید قرار است در یک زمان خاص، یک کار خاص انجام دهید. وقتی می‌دانید دیگران در حال مشاهده‌تان هستند و تعهد داده‌اید یک کار خاص را به موقع انجام دهید، انگیزه‌ی بیشتری برای شروع، حرکت و تکمیل کار خواهید داشت.
7- بلافاصله شروع کنید. کار روی یک وظیفه‌ی اصلی را هر روز صبح قبل از چک کردن ایمیل، تلفن همراه یا پیام‌ها شروع کنید.
8- روی هر وظیفه‌ای تمرکز کنید. مهم‌ترین وظیفه‌تان را انتخاب کنید و اولین قدم را شروع کنید. بعد، تا وقتی آن وظیفه صددرصد کامل می‌شود، روی آن کار کنید. به این روش، رسیدگی تکی می‌گویند. این یکی از قد رتمندترین تکنیک‌های مدیریت زمان است که تا به حال به وجود آمده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
546.۹۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
112 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۴۴:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجمصدف فاطمی
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Just shut up and do it! : 7 steps to conqure
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۶/۲۵
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
20,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۴۶.۹۹ کیلوبایت
۱۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 40 مخاطب
5
ستاره
45 ٪
4
ستاره
35 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
15 ٪
27 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

شاید نظر من طولانی باشد ولی اگر بخوانید از وقت گذاشتن برای خوندن صدها صفحه بی کاربرد جلو گیری میکنید بنظر من آقای برایان تریسی فقط وفقط وفقط یک کتاب بیشتر نداره وآن هم کتاب قورباغه ات را قورت بده است و بقیه کتابهای این نویسنده تکرار مطالب همون کتاب است به شیوه های مختلف ،خوندن بقیه کتابهاش غیر ضروری است مثلا تو کتاب قورباغه ات را قورت بده روش تعیین هدف رو توضیح میده و همین روش رو تو ۱۰کتاب دیگر هم میگه مثلا روش الف ب ت و.... که اولویت بندی کارها مربوط میشه و این روش رو تو ۱۰کتاب دیگر گفته این رو منی میگم که کتابهای این آقا را زیر رو کردم به شما قول میدم اگه فقط کتاب قورباغه ات را قورت بده از این نویسنده رو بخوانید دیگه نیازی به وقت گذاشتن و پول گذاشتن برای بقیه کتابهاش رو ندارید تو بقیه کتابهاش همین مطالب رو بهش آب بسته وفقط نوشته که کاغذ پر بشه همین نظر روهم درباره تمام کتابهای آنتی رابینز دارم ایشون کتاب می نویسن ۱۰۰۰صحفه حالا به کسی که خونده میگی بیا از این هزار صفحه ای که خوندی برای ما توضیح بده فقط ۳دقیقه یا بیشتر به ۱۵دقیقه نمی کشه یعنی میخواد یه مطلب نیم خطی رو بگه ۱۰صفحه فقط آب بسته به قول یکی از دوستان برکت آبگوشت به مهموناش نیست به شیر آبه همین نظر رو درباره وین دایر و راند برن هم دارم من که زمان خودم رو صرف خوندن این کتابها صرف نمیکنم و زمان خودم رو می زارم صرف خوندن کتابهایی مثل کتاب اثر مرکب کتاب قدرت حال کتاب برتری خیفیف کتابهای آندره متیوس کتابهای جان سی مکسول جیم ران کتاب هفت عادت مردمان مؤثر و باقی کتابهای این نویسنده ونویسندگانی که در هر خطشون مطالب عمیقی نهفته است نه هر ۱۰خط یک کلمه این نویسنده ها فقط با تبلیغات مشهور شدن مگر نه چیزی برای گفتن ندارن و کلام آخر مهم چگونه انجام دادن کارها نیست اگر چگونه انجام دادن کارها مهم بود شما تاحالا موفق شده بودید مهم چطور انجام دادن این چگونه هاست بخشی از فصل دوم کتاب برتری خفیف امید وارم حقیقت گرا باشید و حقیقت گفته های من رو درک کنید هدف من توهین بعضی از دوستان نیست هدف من اینه که به شما اگه وقت گذاشتی برای کتاب خوندن کتابهایی رو بخوان که ارزش خوندن داشته باشه

4

لطفا بخوانید. نصیحتی است برای عزیزانی که از میدان زندگی گریزان هستند و هستی خود را در انواع کتب جستجو می کنند. انسان ها به راهنمایی بسیار اندکی در زندگی نیازمند هستند تا به موفقیت فردی برسند، "همه چیز وابسته به درست زندگی کردن است". هرکس تمام کوشش خود را به صورت منسجم، منظم و دائمی بر آنچه می خواهد به آن دست یابد قرار دهد بی شک به نبوغ، خلاقیت، شجاعت و تمام صفاتی که در جستجوی آنهاست که برسد، دست می یابد و خلاقیت زمانی که شکوفا می شود انسان به آسانی بر هر سدی و هر مشکلی فائق می شود. هر چقدر بیشتر در بین این کتاب ها غوطه ور شوید، بیشتر از هستی و قدرت و نبوغ درونی تان دور می شوید. هرگز زندگی هیچ دو انسانی مشابه هم نیست و شما باید به خود حقیقی تان برسید نه به آنچه دیگران به آن توصیه می کنند. انسان ها به اندازه ی تلاش شان بدست می آورند و شجاعت در ترس نهفته است. روزی هر کسی در ترس هایش نهفته است، به دنبال مهم ترین ترس هایتان بروید. در آن تاریکی ها بجنگید تا به هویت اصیل و راستین خودتان برسید. موفق باشید.

1

کاشکی اونقدر ثروتمند بودم که کل کتاب های ایشونو میخریدم یکجا آتیش میزدم

4

کتاب های تریسی خیلی تکراری به نظر می رسند. ایشان چند تا جمله و ایده دارند که در تمام کتابهایشان دارند تکرار می کنند و کمی هم پر و بال به آنها می دهند.

4

من پیشنهاد میکنم کتابای تریسی رو با ترجمه انتشارات راشین بخونین. راشین مجوز داره از تریسی برای ترجمه همه کتاباش. ترجمه ها عالی ان و دقیق و مطلبی از کتاب اصلی رو توی ترجمه حذف نمیکنن مترجما. از هر ناشر دیگه ای کتابای تریسی رو بخرین مفت گرونه!

4

تریسی یبار ۹ روش اراءه میده یبار ۷ روش اراءه میده یبار ۲۱ روش اراءه میده کلا سالی ۴ تا کتاب مینویسه که از توی همش میشه سرجمع چهارپنج تا جمع و جور کرد و بعنوان کتابای خوب اراءه داد . واقعا سالی چهارتا کتاب ، جای سوال داره !!!!

5

واقعا کتابهای نشر نوین عالی هستش!کتابهای این ناشر کاربردی و دارای موضوعات جذابی هستن!ممنون فیدیبو و لطفا کتابهای دیگر هم از این ناشر منتشر کنید

1

کتاباش خیلی تکراریه و نکات بدیهی داره ، یعنی اگه برنامه ریزی بکنی و سعی کنی بهش عمل کنی ، میتونی نخونی دیگه کتاباشو

4

من این کتاب رو نخوندم، اما کتاب های دیگه ای که از ایشون خوندم، خوب بودن و فقط باید اهل عمل باشی و به توصیه هاش عمل کنی تا موفق شی

4

بدیهیات رو میگه... چیزایی که همه میدونن ولی انجامشه که مهمه...نه صرفا دونستنش... مثلاً اینکه هدفگذاری کنیم بعد هدف ها رو اولویت بندی کنیم و...

نمایش 17 نقد دیگر
3.9
(41)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو
فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو
برایان تریسی
انتشارات نگاه نوین
3.9
(41)
30,000
تومان