0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شوهریابی پس از 30 سالگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب شوهریابی پس از 30 سالگی

درباره شوهریابی پس از 30 سالگی
اهمیتی ندارد که چرا هنوز مجرد هستید، بلکه پرسش اصلی این است که چه کاری در این رابطه انجام خواهید داد؟ من طرحی عملی، سازنده و نتیجه‌بخش تهیه کرده‌ام و خیلی ساده، نامش را برنامه گذاشته‌ام. این برنامه شیوه‌های قدرتمند بازاریابی است که در دانشگاه‌هاروارد آموخته‌ام،وبه شما کمک می‌کند تا همسر آینده خود را بیابید. با این برنامه خیلی زود، در مسیر آشنایی و ازدواج با مرد روءیاهایتان قرار می‌گیرید. اگر در حال خواندن این کتاب هستید، احتمالاً بین ۳۰ تا ۱۰۵ سال دارید و می‌خواهید برای نخستین‌بار یا چهارمین‌بار ازدواج کنید. ممکن است بارها سرخورده شده باشید و گمان کرده‌اید که هرگز مرد روءیاهایتان را نخواهید یافت. شاید طلاق گرفته‌اید، بیوه هستید و یا به دلیل روابط اشتباه و ناکامی‌ها تصمیم گرفته‌اید که هرگز ازدواج نکنید. شاید از مشکل اضافه‌وزن رنج می‌برید، یا والدین بیماری دارید که به مراقبت نیاز دارند. ممکن است خجالتی باشید یا توانایی روبه‌رو شدن با مردان و آشنایی با آنان را نداشته باشید. اهمیتی ندارد که چگونه و چرا علاقه‌مند به خواندن این کتاب شده‌اید، مهم این است که شما مجرد هستید و حال می‌خواهید تغییری در زندگی خود ایجاد کنید. آنچه در این کتاب نخواهید خواند، تحلیلی از همه اتفاقاتی است که سبب شده در زندگی خود به اینجا برسید؛ چه کسی را باید سرزنش کرد یا چرا جامعه به این شکل است! شما جملات بی‌شماری را از روانشناس‌ها و جامعه‌شناس‌ها درباره گرفتاری و مشکلات زنان مجرد خوانده‌اید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
960.۹۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
168 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۳۶:۰۰
نویسنده ریچل گرین والد
مترجممهراوه فیروز
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Find a husband after 30.
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۵/۱۶
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
15,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۶۰.۹۸ کیلوبایت
۱۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 29 مخاطب
5
ستاره
24 ٪
4
ستاره
51 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
17 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کلش همون واقعیتی رو میگه که پذیرشش برای بعضی هامون سخته، باید به ظاهرتون برسید و یا اصلاحش کنید، باید هزینه کنید برای پیدا کردن همسر بودجه کنار بگذارید، تو مکان هایی حضور پیدا کنید که احتمال آشنا شدن با مردی بیشتر باشه، قهوه تون رو بیرون بخورین نه تو آشپزخونه تون، ببرون بر نگیرین تو همون مکان بنوشین ، حین نوشیدن روزنامه نخونین! کلاسهایی ثبت نام کنید که مردان هم در اون حضور داشته باشن، باب گفتگو رو باز کنید یا اجازه بدین باز بشه، زنانه باشید حتی موقتا، بعدا فرصت هست که خودتون باشین! مردا موهای بلند بیشتر دوس دارن و این صحبتا😂. کلا کتاب براساس روش های بازاریابی پیش میره شما کالا هستین باید ویترین خوبی از خودتون به نمایش بذارین، بعدها فرصت هست که طرف در گرانبهای درونتون رو دریابه ولی اول باید به چشمش بیاین

5

حداقل هفتاد درصد محتوای کتاب قابل هماهنگ سازی با شرایط فردی و اجتماعی ما هست، کلیات کتاب درباره راهکارهای افزایش فرصتهای ازدواج هست (بدون اتلاف وقت الکی!) به خانمهای ٢٥ سال به بالا که دغدغه ازدواج دارن پیشنهاد میکنم مطالعه کنن.

4

خانم رو برای پیدا کردن همسر روی لاین سرعت میزاره و بعضی مطالبش هم جدیده و اوناییه که ما میدونیم ولی بکارش نمیگیریم رو هم بولد میکنه. در کل من از خوندنش راضیم

4

شوهر یابی؟ واقعا که خیلی مسخرست!

5

به نظرم برای افراد مجرد ۲۵ سال به بالا مفید است. نه لزوما ۳۰سال. لازمست کسی که ان را میخواند با دید باز و بدون تعصب مطالعه نماید.

3

تیتر اصلی اینهfinding husbandcafterv۳۵ که ۳۵ رو به ۳۰ تغییر دادن، حالا تصمیم مترجم بوده یا ناشر،بهرحال براش متاسفم چون معلومه چه طرز فکری داره!

1

شوهر یابی؟؟؟ به کتاب باید میداد با این اسم چطور تا اخر عمرمان با راحتی و آسایش مجرد بمانیم و از زندگی لذت ببریم

4

یک بخشی از راهکارهاش با فرهنگ ما سازگار نیست ولی یه بخشی قابل بومی سازی و اجراست و ارزش یک بار خواندن را دارد.

1

تمام کتابو نخوندم هنوز اما از همین صد صفحه اولش پیداست که خیلی برای ما ایرانیها جوابگو نیست در کل زیاد جالب نبود

5

نمیدونستم شوهر یابی دغدغه ی خارجی ها هم هس :)))))

نمایش 12 نقد دیگر
3.6
(29)
21,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شوهریابی پس از 30 سالگی
شوهریابی پس از 30 سالگی
ریچل گرین والد
انتشارات البرز
3.6
(29)
21,000
تومان