0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
غول بزرگ مهربان

معرفی، خرید و دانلود کتاب غول بزرگ مهربان

رولد دال 3 / 45 نوجوان
نویسنده:
رولد دال
ناشر:
نشر افق
درباره غول بزرگ مهربان
آن موجود آدمیزاد نبود. نمی‌توانست آدم باشد. چون قدش چهار برابر قدبلندترین آدم دنیا بود. به‌قدری بلند بود که سرش از پنجره‌ی طبقه‌ی دوم ساختمان‌ها هم بالاتر بود. سوفی دهانش را باز کرد تا فریاد بکشد، اما صدایی از گلویش بیرون نیامد. حنجره‌اش هم، مثل همه‌ی بدنش، از ترس خشک شده بود. ساعت جادوگران که می‌گفتند، همین بود. آن هیکل بلند و سیاه داشت به‌طرف او می‌آمد. درست چسبیده به خانه‌های آن‌طرف خیابان راه می‌رفت و در گوشه و کنارهای تاریکی که مهتاب روشن‌شان نمی‌کرد، پنهان می‌شد. همین‌طور جلو و جلوتر می‌آمد و نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد. اما راه رفتنش بریده‌بریده و ناگهانی بود. یعنی می‌ایستاد، بعد دوباره راه می‌افتاد و آن‌وقت دوباره می‌ایستاد. ولی آن داشت چه‌کار می‌کرد؟ آهان! تازه سوفی فهمید که آن موجود چه‌کار می‌کرد. او جلوی هر خانه‌ای که می‌رسید، می‌ایستاد و با دقت از پنجره‌ی طبقه‌ی دوم توی اتاق را نگاه می‌کرد. و راستش، قدش آن‌قدر بلند بود که برای نگاه کردن از پنجره‌ی طبقه دوم، باید سرش را کمی خم می‌کرد. آن موجود همان‌طور می‌ایستاد و از پشت پنجره نگاه می‌کرد. بعد دوباره به‌طرف خانه‌ی بعدی می‌سُرید و دوباره می‌ایستاد و با دقت نگاه می‌کرد. او داخل همه‌ی خانه‌های سرتاسر خیابان را به همین ترتیب نگاه کرد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۸۲ مگابایت
تعداد صفحات
288 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۳۶:۰۰
نویسندهرولد دال
مترجم محبوبه نجف خانی
ناشرنشر افق
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The BFG, 1,982
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۲/۱۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
62,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۸۲ مگابایت
۲۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 25 مخاطب
5
ستاره
84 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
0 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من این کتاب رو برای دخترم که کلاس اول هست می‌خونم و بنظرم اصلا براش مناسب نیست. باید بچه‌های کلاس پنچم به بعد این کتاب رو بخونن. کلی هم بی‌ادبی تو کتاز از زبان غول‌ها زده شده که برای بچه‌های کوچیک مناسب نیست. بنظرم حتما برای بچه‌های بزرگ تهیه کنید.

5

داستان پرکششی است. رولد دال کماکان عالیست.من برای پسرم که ۷ سالش هست خوندم. خوندنش یک ماه طول کشید. هر شب تقریبا ۱۰ صفحه. پسرم بسیار لذت برد. البته یک جاهایی از داستان شاید برای این سن مناسب نباشد اما در کل دست کم بر ای پسربچه های ۷تا ۱۱ سال جذاب است.

5

عالیه و کمتر کتاب هایی باعث خنده های شما میشود اما این کتاب با دیالوگ هایی که رولد دال در نظر گرفته بود هم فانتزی و هم طنز و هم فلسفی شده بود و من به شخصه با نظر دوستانی که محدودیت سنی برای این کتاب تعیین میکنند مخالفم ???

5

این کتاب عالیه. و فیلمی که از روش هم ساختن خیلی فیلم قشنگیه و خیلی خوب ساخته شده حتما هم کتاب رو بخونید هم فیلمش رو ببینید. البته پیشنهاد می کنم اول کتاب رو بخونید و بعد سراغ فیلمش برید

5

من این کتاب رو وقتی ۱۰ ساله بودم خوندم و واقعا لذت بردم . این کتاب من رو به کتاب خوندن علاقه مند کرد.

2

عالیه، باور کنید رولد دال نابغه است!

5

این کتاب مخصوص نوجون های ده ساله تا چهارده پونزده ساله هست . کتابشو خوندم عالیه

5

عااااااااالیییییییی بووووود حرررررررف نددددددااااااااششششششت

5

حس کتاب قابل مقایسه با فیلمش نیست

5

خیلی کتاب خوب و باهالیه

نمایش 5 نقد دیگر
4.7
(25)
80,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
غول بزرگ مهربان
غول بزرگ مهربان
رولد دال 3 / 45 نوجوان
نشر افق
4.7
(25)
80,000
تومان