0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت قلب
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت قلب

، هدف اصلی زندگی ات را پیدا کن
درباره قدرت قلب

‌قدرتی در قلب هر انسانی وجود دارد، مه او را به ادامه‌ی زندگی وادار می‌کند، اما انسان گاهی انقدر درگیر روزمرگی می‌شود که فراموش می‌کند منبعی زیبا و آکنده از عشق درونش وجود دارد. بپتیست دو پایا، نویسنده‌ی کتاب قدرت قلب، در این کتاب خواننده را با قلب و منبع بی انتهای درونش آشنا می‌کند.  

درباره‌ی کتاب قدرت قلب اثر بپتیست دو پایا

داستان نوشته شدن این کتاب داستان بسیار جالبی است که بپتیست دو پایا در مقدمه‌ی کتاب آورده است. دو پایا بعد از فار التحصیل شدن از رشته‌ی حقوق به کار در رشته‌ی حقوق فکر میکند اما حس می‌کند زندگی‌اش پرمعنی تر از این است که او روزهایش را در دادگاه بگذارند. چند ماهی به دنیال شغلی مناسب می‌گردد تا سرانجام با دیدن یک فیلم مصاحبه از اپرا وینفری و اکهارت تول زندگی‌اش برای همیشه تغییر میکند. او تصمیم می‌گیرد که درباره‌ی کتاب قدرت قلب فیلم بسازد اما چون اطلاعی از صنعت فیلم سازی نداشت، با تیمی هشت نفره به دور دنیا سفر می‌کند و با مشهورترین استادان جهان دیدار می‌کند. این داستان را از زبان خودش بخوانید: «مدت دو سال به سراسر جهان سفر کردم و شانس به من رو آورد که توانستم با هجده نفر از آموزگاران، افراد معنوی سرشناس، نویسندگان، دانشمندان و متفکران توانمند آشنا شوم و با آنها گفتگویی داشته باشم. اسامی این افراد به شرح زیر است: ایزابل آلنده، مایا آنجلو، مایکل برنارد بک ویث، دیپاک چوپرا، پائولو کوئیلو، جو دیسپنزا، لیندا فرانسیس، جین گودال، جان گری، رولین مک‌کارتی، هاوارد مارتین، رودیگر ششه،  مارسی شیموف، دین شراک، اکهارت تول، نیل دونالد والش، مریان ویلیامسن و گری زوکاو. این جهت آن‌ها را هم در خلق این کتاب و فیلم سهیم می‌دانم.

این گروه از همراهان من، درس‌هایی مهم در مورد قدرت قلب به من آموختند. درس‌هایی که آن‌ را در فیلم و این کتاب با شما در میان می‌گذارم. از قضای روزگار قلب، قدرت‌های متعددی دارد از جمله قدرت حس ششم، قصد و نیت، شکرگزاری، بخشش، انعطاف پذیری و از همه مهم‌تر عشق.

برقراری ارتباط با چنین قدرت‌هایی می‌تواند در رابطه با امور مالی، سلامتی و روابط، تحولی چشمگیر ایجاد کند تا از این طریق بتوانید استعدادهای نهفته و توانمندی‌هایی که عالی‌ترین زندگی را برای‌تان رقم می‌زند، کشف کنید. پیام‌های این همراهان خالق را، در این کتاب بهتر از فیلم می‌توانم نشان بدهم. در ضمن با دنبال کردن پیشنهادهای آنها و الهام گرفتن از آن، می‌توانید قدرت قلب خود را گسترش بدهید.»

مروری بر فصل‌های کتاب قدرت قلب

کتاب قدرت قلب در شانزده فصل نوشته شده است.

فصل اول: قدرت درون تو

فصل دوم: قلب و روان

فصل سوم: سرآغاز هوشمندی

فصل چهارم: هوشمندی

فصل پنجم: هماهنگی زندگی در لحظه

فصل ششم: قدرت شکرگزاری

فصل هفتم: مرد قلب

فصل هشتم: خلق قدرت اصیل

فصل نهم: قدرت قصد و نیت و شهود

فصل دهم: همزمانی

فصل یازدهم: پول و شغل

فصل دوازدهم: قلب سالم

فصل سیزدهم: عشق و روابط

فصل چهاردهم: انعطاف پذیری، ترس و عقب‌نشینی

فصل پانزدهم: بخشش

فصل شانزدهم: پالایش قلب ‌

درباره‌ی بپتیست دو پایا نویسنده‌ی کتاب قدرت قلب

پتیست دو پاپا در سال ۱۹۷۷ در شهر برشات، بلژیک متولد شد. او یک کاشف معنوی، نویسنده و فیلم‌ساز است.

در هلند به مدرسه حقوق تیلبرگ رفت، بعد از فارغ‌التحصیلی هرچند پيشنهاد شغلی عالی را داشت ولی به‌خاطر طی کردن مراحل بیداری معنوی، به‌طور کلی دور حرفه‌ی وکالت را خط کشید.

او در زمینه‌ی قلب و تأثیرات آن روی روح و روان و زندگی تحقیقاتی انجام می‌دهد که منجر به وقایع همزمانی جالبی شده است. به‌خاطر شکوفایی بیداری معنوی، او برای ساختن فیلم با آموزگاران معنوی، نویسندگان و

دانشمندان عصر حاضر مصاحبه‌هایی انجام داده است. در هنگام ساختن فیلم با بسیاری از مصاحبه‌شوندگان دوست شد، مخصوصاً با گری زوکاو، مایا آنجلو، ایزابل آلنده و دیگران که کمک‌های شایانی به او کردند.

ترجمه‌ی کتاب قدرت قلب به فارسی

انتشارات درسا کتاب قدرت قلب را با ترجمه‌ی نفیسه معتکف عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. نفیسه معتکف نویسنده و مترجم ایرانی متولد سال 1355 در شهر شیراز است. او که  از کودکی مشتاق به ترجمه بوده، اولین کتابش را در 9 سالگی ترجمه می‌کند، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه ‌برای کودکان.

معتکف تحصیلات تکمیلی‌اش را در آمریکا می‌گذارند و در رشته‌ی مهندسی صنایع از یکی از دانشگاه‌های آمریکا فارغ التحصیل می‌شود. تحصیل در آمریکا و تسلط به زبان انگلیسی سبب می‌شود که معتکف کتاب‌های زیادی را به زبان اصلی مطالعه ‌کند و  هنگامی که به ایران بازمی‌گردد، با ترجمه‌ی فارسی تعدادی از کتاب‌هایی که به زبان اصلی خوانده بود، مواجه می‌شود و بعد از بررسی و مقایسه متن اصلی با متن ترجمه متوجه می‌شود که می‌تواند جای ترجمه‌های با دقت در بازار کتاب ایران را پر کند و با همین انگیزه به ترجمه‌ی حرفه‌ای رو می‌آورد.

نفیسه معتکف تاکنون بیشتر از دویست عنوان کتاب ترجمه کرده است. معتکف می‌گوید: «به علت علاقه‌ی گسترده‌اش به ژانر‌های مختلف ادبی، در همه‌ی ژانرها ترجمه می‌کند و هرگز خودش را محدود به ترجمه در حوزه یا ژانر ادبی خاصی نکرده است.»  او تا به امروز در زمینه‌های رمان، تربيتي، عرفان، خودشناسي، روانشناسي، فراروانشناسي، خانوادگي، سياسي و غيره ترجمه کرده است که تعداد زیادی از آنها بارها تجدید چاپ شده‌اند.

انتشارات درسا یکی از ناشرانی است که با وجود اینکه حدود سی سال از تاسیس آن می‌گذرد سهم به سزایی در معرفی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی به خوانندگان داشته است. این انتشارات تاکنون بیشتر از صد عنوان کتاب منتشر کرده است و امروزه انتشارات معتبری میان ناشران شناخته می‌شود.

چرا باید کتاب قدرت قلب را خواند؟

کتاب قدرت قلب کتابی است که همه‌ی انسان‌های روس زمین باید بخوانند. این کتاب می‌تواند هدیه‌ی مناسبی برای مادر، همسر و دخترتان باشد. کتاب قدرت قلب در دسته‌ی کتاب‌های زندگی معنوی قرار دارد. کتاب قدرت قلب مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 240 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 12 روز بخوانید. کتاب قدرت قلب جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع زندگی معنوی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  زندگی معنوی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

‌در بخشی از کتاب قدرت قلب می‌خوانیم

فقط سعی کن عشق بورزی و آن را آشکار کنی. وقتی در قلبت را باز کنی، انرژی عشق به‌سوی آن سرازیر می‌شود، همه‌چیز را سرشار می‌کند و به‌ طریق عملی ماهیت خود را نشان می‌دهد. سپس متوجه می‌شوی که زندگی‌ات دگرگون شده. از خودت سوال می‌کنی: «چه شده است؟ من که کاری نکردم؟ من که چیزی جدید نیاموختم؟» تو یاد گرفتی ولی نه در مرحله هشیاری. همه‌اش هم به این خاطر است که در قلب تو باز شده است.

خودت را قبول داشته باش. قدر نکات مثبت خودت را بدان. عیب و ایرادهایت را هم بیذیر و از تمرینات زير استفاده کن:

آراده کن که بی‌چون و چرا به قلبت اعتماد کنی.

از بابت اینکه خودت هستی خدا را شکر کن. قدر نقاط قدرت و استعدادهایت را بدان.

مهارت‌ها و قابلیت‌هایی را در خودت پرورش بده که موجب اعتماد به نفس و شادی می‌شود. اگر برای انجام و درست کردن چیزی، حس خوبی داری، پیگیر آن باش، روی آن کار کن و آن را سر و سامان بده.

با خودت مهربان باش. عادت کن در مورد خودت مثبت‌اندیش باشی تا در هرکاری که می‌کنی مورد حمایت الهی قرار بگیری. از منفی گویی راجع‌ به خودت دست بردار.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب قدرت قلب اثر بپتیست دو پایا بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی زندگی معنوی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
53.۸۹ مگابایت
تعداد صفحات
240 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۰۰:۰۰
نویسنده بپتیست دو پایا
مترجمنفیسه معتکف
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The power pf heart : Finding your true purpose in life
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۲/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۵۳.۸۹ مگابایت
۲۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
8 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب به صورت تصویری و خیلی زیبا ، صفحه آرایی شده پس قاعدتا با فرمت PDF باید عرضه بشه و اینطوری لذت مطالعه دوچندان میشه چون بهتر از خواندن متن خام است.

3

خوندنش خیلی سخته شیوه نگارش مثل کتاب رازه که یک سری جملات از افراد مختلف گردآوری شده و نوشته شده. ولی خب خوندنش خالی از لطف نیست

5

تبدیل پی دی اف به تکست و اضافه کردن به بانک اطلاعاتی کار سختی نیست

3

با سلام لطفا هم به صورت تکست و هم به صورت پی دی اف به بانک اطلاعاتی اضافه بشه

5

عنوان کتاب از مطلبش جذاب تره

1

Pdf?? جدی

5

کتاب خوبیست ممنون

5

عالی بود

4.3
(12)
36,000
٪50
18,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت قلب
٪50
قدرت قلب
، هدف اصلی زندگی ات را پیدا کن
انتشارات درسا
4.3
(12)
36,000
٪50
18,000
تومان