0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
داستان راستان جلد 2

معرفی، خرید و دانلود کتاب داستان راستان جلد 2

نویسنده:
مرتضی مطهری
ناشر:
صدرا
درباره داستان راستان جلد 2
این جلد شامل ۵۰ داستان است. داستانهای این جلد غالبا از داستانهای جلد اول طولانی‌تر است، و چون در نظر بود که حجم این جلد از جلد اول تجاوز نکند، به پنجاهمین داستان ختم کردیم. داستانهای این جلد از نظر شماره‌گذاری دنباله شماره‌های جلد اول است و مستقلاً شماره‌گذاری نشده؛ از این‌رو از شماره ۷۶ آغاز می‌شود و به ۱۲۵ پایان می‌یابد. اگر توفیقی بود و جلدهای بعدی آماده چاپ شد، به همین ترتیب شماره‌ها پیش خواهد رفت. *** داستانهای این جلد نیز مانند جلد اول غالبا از کتب حدیث اقتباس شده است، ولی منحصر به داستانهای احادیث نیست، کتب تاریخ نیز مورد استفاده قرار گرفته است، و هم مانند جلد اول، نویسنده از خود چیزی بر اصل داستان نیفزوده ولی در حدود قرائن احوال، داستان را پرورش داده است. آنجا که از چند مأخذ نقل شده، کم و زیادهای مآخذ درنظر گرفته شده و از مجموع آنها استفاده شده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
881.۰۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
277 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۱۴:۰۰
نویسندهمرتضی مطهری
ناشرصدرا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۱/۰۷
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
36,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۸۱.۰۴ کیلوبایت
۲۷۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 31 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
90 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
3 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

تو این داستان های بسیار جذابی از افراد بزرگ و درستکار (بیشتر اماما) نوشته شده که میتونه تصویر بهتری از اون افراد و دین خدایی در ذهن ایجاد کنه،و هم اینکه در کل کتاب جذابیه و میتونم بگم یکی رو خوندی هی میخوای ادامه بدی...

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

با سلام بسیار کتاب عالی و خوبی است واقعا اگر کسی وقت و پولش را صرف این کتاب کرده باشد ضرر نکرده و بسیار سود کرده است. این کتاب در واقع در قالب داستان کوتاه و روان و ساده سیره اهل بیت(ع) و پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم را بیان می کند. من که حتما توصیه می کنم این کتاب را بخوانید.

5

خدا رو شاکرم به خاطر وجود چنین معلم گرانقدر که روزی وجودشان ارزنده و مثمرثمر بود و امروز آثارشان.ای کاش ما هم توفیق پیدا کنیم تا به این درجات برسیم. الهی آمین

5

باتوجه به اینکه در جلد دوم بیشتر از جلد اول به مسائل فردی و اجتماعی مخصوصا خانواده اشاره شده است خواندنش را به تمام جوانان علی الخصوص جوانان دم بخت پیشنهاد میکنم.

5

خوندن دوجلد کتاب داستان راستان رو به همه دوستان اهل مطالعه توصیه می کنم. مفاهیم عمیق اخلاقی و دینی در قالب داستان های کوتاه و آموزنده بیان شده.

5

کتابی بسیار عالی و با مفهوم که اولین بار در دوران کودکی ۱۰-۱۲ سالگی خواندم و تا الان چندین بار دوباره خوانی کردم، قلم و زبان استاد تکرار نشدنی است.

5

مثل جلد اول داستان هایی خواندنی و زیبا داره پیشنهاد میکنم حتما بخوانید فقط بعضی پاورقی ها به دلیل مشکلات فیدیبو درست و کامل نشون داده نمیشه

5

جایگاه خالیت بیشتر این دوران حس می شود معلم شهیدم

4

داستان های خوبی داره . خوندمش لذت بخشه . برای نوجوانان بسیار بسیار خوب است

5

ای کاش همه ما بتونیم به اسلام واقعی عمل کنیم

نمایش 10 نقد دیگر
4.8
(31)
خوش‌خوان 🪶 (1)
19,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
داستان راستان جلد 2
داستان راستان جلد 2
مرتضی مطهری
صدرا
4.8
(31)
خوش‌خوان 🪶 (1)
19,000
تومان