0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
48 قانون قدرت
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب 48 قانون قدرت

ناشر:
هورمزد
درباره 48 قانون قدرت

درباره‌ی کتاب 48 قانون قدرت اثر رابرت گرین و یوست الفرز

کتاب 48 قانون قدرت راهنمایی است عملی برای تمام کسانی که قدرت را می‌خواهند، مشاهده می‌کنند و در پی‌آنند که در برابر قدرت مسلح شوند. قوانین مطرح شده در این کتاب همگی برگرفته از سیاستگذاران برجسته‌ی تاریخ سه‌هزار ساله‌ی بشری مانند ماکیاولی، سان تزو، ملکه الیزابت اول، هنری کیسینجر و غیره هستند. به هر کدام از قوانین این کتاب فصلی اختصاص داده شده است و به تشریح در رابطه با آن قانون سخن رفته است. عمق بسیار مباحث مطرح شده در کتاب دلیل اصلی حجم بالای این کتاب است. هر کدام از فصل‌های این کتاب با بیان نمونه‌هایی مستند از بکارگیری قانون مطرح شده توسط اشخاص و نتایج و تفسیر قوانین کامل می‌شود و به خواننده دیدی عمیق از قانون ارائه شده ارزانی می‌دارد.

‌در بخشی از کتاب 48 قانون قدرت می‌خوانیم

 

قانون ۱۰: تثیرگذاری: از انسان‌های ناراحت و بدشانس دوری کنید

بدبختی دیگران ممکن است باعث مرگ شما شود. وضعیت‌های روحی مانند بیماری‌های سرایت‌پذیر هستند و روی شما تأثیر می‌گذارند. شاید احساس می‌کنید غریقی را نجات می‌دهید. اما درواقع به بدبخت شدن خود سرعت می‌بخشید. افراد بدبخت گاهی بدبختی را به‌سوی خود می‌کشند. پس می‌توانند بدبختی را به‌سوی شما هم بکشند. با افراد شاد و خوشبخت دوستی کنید.

 

سرپیچی از قانون

 

ماری گیلبرت در سال ۱۸۱۸ در لیمیریک ایرلند به دنیا آمد و در دهه ی ۱۸۴۰ راهی پاریس شد تا به‌عنوان خواننده و بازیگر آینده‌اش را بسازد. او خود را لولا مونتز و رقاص فلامینگو از اسپانیا معرفی کرد. در سال ۱۸۴۵ کارش کساد شد و برای گذران زندگی به روسپی‌گری روی آورد و خیلی زود از موفق‌ترین‌ها در پاریس شد. تنها یک مرد توانست حرفه‌ی رقاصی لولا را نجات دهد؛ الکساندر دوجاریه که صاحب پرشمارگان ترین روزنامه‌ی فرانسه و منتقد داستان روزنامه بود . لولا تصمیم گرفت به این مرد نزدیک شده و او را به چنگ آورد. با تحقیق درباره‌ی عادت‌های الکساندر فهمید که وی صبح‌ها سوارکاری می کند و از آنجا که خود نیز سوارکاری ماهر بود، یک روز صبح برای سوارکاری بیرون رفت و بسیار«تصادفی» او را دید. از آن روز به بعد، هر روز با هم به سوارکاری می‌رفتند. چندهفته بعد، لولا به منزل الکساندر نقل مکان کرد!

مدتی این دو نفر با هم خوشحال بودند. با کمک دوجاریه، لولا حرفه‌ی رقاصی‌اش را دوباره زنده کرد. دوجاریه با وجود تخریب شهرت اجتماعی‌اش، به دوستانش گفت که در بهار با لولا ازدواج خواهد کرد (اما لولا هرگز به الکساندر نگفته بود که در نوزده سالگی برای ازدواج با مردی انگلیسی فرار کرده است و هنوز از نظر قانونی متأهل است). هرچند دوجاریه به راستی عاشق بود زندگی اش در سراشیبی افتاد.

شانس‌های شغلی‌اش دگرگون شد و دوستان بانفوذش از او دوری کردند. شبی دوجاریه به یک مهمانی دعوت شد که مردان جوان ثروتمند پاریس نیز در آن مهمانی حضور داشتند. لولا می خواست با او برود، اما او اجازه نداد. برای نخستین بار بحث کردند و پس از آن دوجاریه به مهمانی رفت. آنجا بیش از اندازه نوشید و به یکی از منتقدان بانفوذ توهین کرد؛ شاید دلیل توهین، نقدی بود که وی درباره ی لولا نوشته بود! صبح روز بعد، آن منتقد، الکساندر را به دوئل دعوت کرد. او از بهترین تیراندازهای فرانسه بود. دوجاریه سعی کرد عذرخواهی کند. ولی نبرد انجام شد و با شلیک بیووالون دوجاریه مرد. بدین ترتیب زندگی یکی از جوانان خوش آتیه‌ی پاریس به پایان رسید. پس از این ویرانی لولا پاریس را ترک کرد.

‌درباره‌ی رابرت گرین و یوست الفرز نویسنده‌ی کتاب 48 قانون قدرت

رابرت گرین در سال 1959 به دنیا آمد. او نویسنده و سخنران آمریکایی است که به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی، قدرت و فریب شهرت دارد. گرین چهار کتاب مطرح دارد که در مقیاس بین‌المللی تبدیل به کتاب‌های پرفروش شده‌اند. این کتاب‌ها عبارتند از: هنر فریب، 33 استراتژی جنگ، قانون فیفتی سنت (قانون پنجاهم) و کتاب پیش رو یعنی کتاب 48 قانون قدرت. این کتاب‌ها در کتابخانه‌ی فیدیبو برای دانلود و استفاده‌ی مخاطب در اختیار خواننده‌ی فارسی زبان قرار دارند. گرین پیش از شروع به کار نویسندگی چنان که خود اذعان می‌کند بیش از 80 شغل و حرفه‌ی دیگر را تجربه کرده است. کتاب 48 قانون قدرت نخستین کتابی است که از رابرت گرین به چاپ رسید و با استقبال بسیار بین‌المللی همراه بود.

ترجمه‌ی کتاب 48 قانون قدرت به فارسی

انتشارات هورمزد کتاب 48 قانون قدرت را با ترجمه‌ی فرناز کامیار عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. این کتاب برای اولین بار در سال 1394 توسط انتشار هورمزد به چاپ رسید.

چرا باید کتاب 48 قانون قدرت را خواند؟

کتاب 48 قانون قدرت موضوعی و محتوایی دارد که بسیاری دیگر از کتاب‌های روانشناسی موفقیت تلاش کرده‌اند که حول آن حرکت کنند. اما 48 قانون قدرت چنانکه شاید اسمش مخاطب را به اشتباه بیاندازد یک کتاب زرد و بی محتوا نیست. 48 قانون قدرت عمیق است و بنیاد‌های قوانین ارائه شده در این کتاب مستحکم و نتیجه‌ی تجربیات بسیار یا روایت‌های مهم اشخاص تاثیرگذار تاریخ بشری هستند. کتاب 48 قانون قدرت کتابی جدی و واقعی است که مطالعه‌ی آن به تمام جویندگان حقیقی موفقیت پیشنهاد می‌شود.

  • کتاب 48 قانون قدرت در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی قرار دارد.
  • کتاب 48 قانون قدرت مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 851 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 42 روز بخوانید.
  • کتاب 48 قانون قدرت جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع روانشناسی پیشرفت است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  روانشناسی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب 48 قانون قدرت اثر رابرت گرین و یوست الفرز بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
4.۶۰ مگابایت
تعداد صفحات
851 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۸:۲۲:۰۰
نویسندهرابرت گرین
نویسنده دومیوست الفرز
مترجمفرناز کامیار
ناشرهورمزد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the 48 laws of power
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۲/۰۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
379,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۴.۶۰ مگابایت
۸۵۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 208 مخاطب
آموزنده 🦉 (5)
تلخ ☕️ (4)
5
ستاره
47 ٪
4
ستاره
26 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
12 ٪
115 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

ابن چه طرز نمونه گذاشتنه فیدیبیو یا نمونه ها رو کلا برداربن یا درست بزارین منی که میخام از محتویات کتاب سر در بیارم سپاس و تشکر نویسنده که برای نمونه گذاشتین نه فقط برای این کتاب اکثر کتاباوضعش همبن طوریه به چه درد من می خوره?لطفا پاسخگو باشین

4

سلام به همه‌ی دوستان من وقتی تصمیم داشتم این کتاب رو بخونم متوجه شدم که دو تا ترجمه داره. و هیچ اطلاعی از کیفیت و مفایسه‌ی ترجمه‌ها نداشتم. تنها چیزی که باعث شد این نسخه رو انتخاب کنم این بود که این همه نظر زیرش اومده و همه جمله‌ی تکراریه «ترجمه این کتاب افتضاحه» رو داره! شک کردم به اینکه این فقط می‌تونه تخریبی از طرف رقیب‌های این ترجمه باشه. و تصمیم گرفتم حتی با اینکه به ضرر جیبمه هر دو ترجمه رو بخونم و مقایسه کنم و به بقیه هم یادآوری کنم که این نوع نظر دادن هیچ کمکی به بقیه نمی‌کنه (هرچند که خیلی‌ها دنبال کمک نیستن) که فقط همین تعداد اندک کتاب‌خوان‌ها رو هم سردرگرم‌تر می‌کنه. فعلا که تا نیمه‌های این کتاب پیش رفتم به نظرم ترجمه و نثر قابل قبولی داره. و حتما بعد از خوندن ترجمه‌ی دیگه مقایسه هم می‌کنم

5

اگرازاین کتاب اگاهی داشتم توسط دوستانم بهم خیانت نمیشدوهمه اموالم ازدستم نمیرفت این دوستان ازاین کتاب بسیار استفاده کردنددقیقاموبه مو.اصلابامن دوست شدند که جاسوسی من بکنند واطلاعات بدست بیارندوازنقاط ضعف روان من وارد شدند. وقتی این کتاب رو مطالعه کردم تازه متوجه شدم که چکاربامن کردند این کتاب مثل اموزش دفاع شخصی بهنگام حمله است استفاده ازان اخلاقی نیست ولی اگر انرا بلد باشیم مدافع خوبی میشویم و ضدحمله کننده خدبی هم میشویم. این تجربه تلخی بود برای من

4

ببینین من این کتابو میخوام تهیه کنم. خیلی از دویتان هستن میگن این نشر خوب ترجمه نمیکنه و خیلیام مخالف این موضوع هستن. من به شخصه بعد از خریدن کتاب سقلمه از این نشر واقعا نتونستم بیشتر از ۱۰۰ ۱۰۰ خوردی صفحه ازش بخونم فک کنم یک سوم کتابم نمیشد خیلی سخته خوندنش انگار. لغات سنگینن و یک دفعه مفهومی که میخواین از یه جمله بگیرین گم میشه ولی خوب این دلیلم داره واقعا، یکی از استید این کتاب رو خوند و میگفتن نه خیلی خوبه و نسبت بهش گارد نگیر متن خود کتاب سنگین و مفاهیم قابل تاملی داره و باید واسش وقت بزاری، کلی بگم کتابایی که نشر هرمزد ترجمش رو قبول میکنه اکثرا کتابای سنگینی هستن که در بسیاری از موارد نشر های دیگه ای ازش پیدا نمیشه. پس یه طرفه تصمیم نگیرین دوستان. من خودم از اون روز به بعد تصمیم گرفتم نشر هرمزد استفاده نکنم ولی این دلیلی بر بد بودن این نشر نیست بلکه شاید شعور من پایین هستش که تو جمله گم میشم. خسته نباشید فعلا🖐

1

این کتاب واقعا فاجعه ست هرچی بگم کم گفتم! یه سری اطلاعاتش قطعا مثل هر کتاب دیگه ای مفید و خوبه ولی بعد از خوندن این کتاب قشنگ تا مدت ها دید بی نهایت سمی ای به دنیا پیدا کرده بودم اونم به خاطر یه سری ادعا های سطحی که نویسنده با تحلیل های بی پایه اساس از یه سری داستان کرده که تا حد زیادی سانسور و اصلاح شدن! واقعا این بلارو سر مغزتون نیارین. اونم به خاطر نویسنده ای که به وضوح دنبال حقیقت نیست بلکه یه سری باور های خاص داره و از هر ابزاری برای به حق جلوه دادن باور هاش استفاده میکنه. همون ماجرایی که "دانشمندا" یه چیزیو کشف میکنن بعد مردم میرن یه آیه ی رندوم پیدا میکنن از قرآن یا کتاب مقدس و... و میگن "تحلیل" این آیه این اتفاقو پیش بینی کرده بود.🤦🏻‍♀️.

5

دوستان، رامین قدیری، محمد شهریاری، سید محمد ماشا و ۹۷۸ و کامنتایی که اینجوری می بینین و نوشته ترجمه مزخرفه یا افتضاحه همه اینا رو یه نفر می نویسه زیر اکثر کتابای نشر هورمزد هم می نویسه. ترجمه این کتاب و همه کتابای هورمزد عالیه و فکر کنم مترجمش از مترجمای درجه یک ایرانه. با خیال راحت بگیرین و بخونین. دوست دارم به این آقای محترم بگم تو که هی زیر هر کتاب هورمزد کامنت میذاری این ترجمه هم مث بقیه ترجمه های هورمزد افتضاحه مگه بیماری وقتی یکی خوندی و خوب نبود هی بقیه رو بخونی 😜😜😜😜👊👊👊👊👊

4

حتماً قبل از خرید این کتاب اون رو با نسخه انتشارات نسل نواندیش از لحاظ ترجمه مقایسه کنید. در حد خوندن نمونه هم کافیه. من این کار رو کردم. واقعا نسخه نسل نواندیش از لحاظ ترجمه یه سر و گردن بالاتره. دوستانی که میگن ترجمه نسخه هورمزد ضعیفه حق دارند. البته به گفته من بسنده نکنین و خودتون حتما مقایسه کنید تا به یقین برسین. ناگفته نمونه که من صرفاً از لحاظ ترجمه گفتم و از لحاظ کامل بودن دو نسخه نظری ندارم. دوستانی که این مورد رو بررسی کردن لطفا بگن

4

من این کتاب رو خوندم ، کتاب خیلی خوبی هست و در کل باید با تامل خونده بشه و نمی شه سرسری گذشت و بعد گفت ترجمه مشکل داره ، خودم از اونجایی که با روند ترجمه آشنایی دارم این موضوع رو می دونم که وقتی یک کتاب ترجمه شده رو می خونین باید با صبر بیشتری جملات رو بخونین چون نویسنده در اصل با یک ذهنیت انگلیسی و سبک تفکر انگلیسی جملات رو نوشته و مترجم اون رو درک کرده و به فارسی برگردونده ، پس اگه واقعا براتون اهمیت داره که مفهوم اصیل نقش بسته تو ذهن نویسن ه رو بفهمین و برای دریافت کامل مفهوم می تونید متن انگلیسی رو بخونین و هر جا گیر کردین به ترجمه مراجعه کنید

1

این ترجمه چطور پرفورش ترین کتاب سال ۹۷ نمایشگاه شده متن اصلی رو تو گوگل ترنزلیت بزنی بهتر از این می شه .نسخه چاپی رو دارم ولی نمی شه بخونی ! البته اصالت متن نسبت به انتشارات نسل نو اندیش بهتر اون ترجمه بسیار روان و خوب ولی یه جاهایی تابلو کم شده دقیقا نمی دونم متن کامل به صورت فارسی سخت رو بخونم یا متن سانسور شده روان رو اونایی که می‌گن فلانی رو خراب نکن دادشم نمونه متن دانلود کن تا اخر برسی ۵ کیلو کم کردی از سختی متن لطفا به ناشر و ویراستار ای میل بزنید برگ اول هست شاید تجدید چاپ اصلاح بشه جواب جمله اول:همه دیدن خوب خریدن هیچ کس نخونده

1

این چه نوع ترجمه ایه، مسخرشو در آوردین،آدم چند صفحشو میخونه سرگیجه میگیره، ازجملات سنگینی استفاده کرده درصورتی که می شد از جملات ساده و روان عامیانه استفاده کرد،تو ذهن نمیمونه... انگاری کتاب شعره... انتشارات کلید آموزش،دو جلد مجزا به چاپ رسونده که به نظرم خیلی بهتر از کتاب انتشارات هورموزده. تعداد صفحات این کتاب ١٦٤٦ صفحه هستش(سون پلاس)، ولی برا انتشارات کلید آموزش هر جلد ١٣٠ تاست،تو فیدیبو هر دوتاشو نسخه PDF گذاشتن که برا مطالعه کمی سخته نسخه PDF.

نمایش 105 نقد دیگر
3.9
(207)
آموزنده 🦉 (5)
195,500
٪50
97,750
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
48 قانون قدرت
٪50
48 قانون قدرت
رابرت گرین
هورمزد
3.9
(207)
آموزنده 🦉 (5)
195,500
٪50
97,750
تومان