0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سورپرایز عشق

معرفی، خرید و دانلود کتاب سورپرایز عشق

درباره سورپرایز عشق

دوست داشتن و دوست داشته شدن حق طبیعی همهی انسانها است. همهی ما دوست داریم عشقی بزرگ و عمیق را تجریه کنیم، عشقی که برای ما بماند و مانند همهی افراد قبلی از دل ما رد نشود، بماند و همهی وجود ما را دوست داشته باشد. عدهای از ما فکر میکنیم که برای دوست داشته شدن لازم است ویژگیهای خاصی داشته باشیم، برای مثال جذابیت فیزیکی داشته باشیم، یا قد بلند و توانایی خاصی داشته باشیم. اما حقیقت چیز دیگری است. حقیقت این است که همهی ما دوست داشتنی هستیم و همهی ما لایق عشق ورزیده شدنایم. در کتاب سورپرایز عشق ماجرای یک عشق را بررسی میکنیم و میخوانیم که چطور عشق میتواند زندگی شما را تغییر دهد. 

درباره‌ی کتاب سورپرایز عشق اثر ژان پیر مارتن

کتاب سورپرایز عشق جدید ترین رمان نوشته شده توسط ژانپیر مارتن است. این کتاب بعد از انتشار در فهرست کتابهای پرفروش قرار گرفت و در فرانسه خوانندگان و طرفداران زیادی دارد.

خلاصه داستان سورپرایز عشق

کتاب سوپرایز عشق داستان عاشقی است که در طول کتاب خاطراتی را که با معشوق خود داشته تعریف میکند....

در بخشی از کتاب سورپرایز عشق می‌خوانیم

«نمی تونم دوسِت داشته باشم.» اين جمله را در آغاز رابطه مان گفته بود. خیلی یکه خوردم. از حرفش برداشتی کاملا اشتباه کردم و آن را به حساب تفاوت سنی مان گذاشتم. چند روز بعد، زمانی که جرئت کردم از او بپرسم منظورش از آن حرف چه بود، تازه فهمیدم چه اشتباهی کرده بودم. همه سال هایی که تا آن زمان گذرانیده بودم، به سان خط قرمزی بود که مرا از رسیدن به اوا بازمی داشت. گمان نمی کنم اصلا چنین فکری به ذهن او نیز رسیده بود. اما برعکس، او که به خوبی از گذشته من و علاقه عجیبی که به لور داشتم آگاه بود، گمان می کرد جدایی از من برای وی ناممکن است. این گونه بود که نوعی سوءتفاهم میانمان شکل گرفت.

باید بهتر متوجه احتیاطش می شدم. همه حرکاتش نشان از این داشت که حاضر بود خودش را کاملاً در اختیار من بگذارد: وضعیت بدنش، حالت لب ها و درخشندگی صورت.

اوا رویداد شگفت زندگی من بود. زندگی ای که با او رنگ و بوبی تازه به خود می دید. البته باید اين را نیز اعتراف کنم که برای رهایی از افکارم، طوری در ذهنم جلوه می دادم انگار او مسئول همه چیزهایی بود که برای ما پیش می آمد.

نیرویی در من تنیدن گرفته بود که مقاومت دربرابرش را درحد توان خودم نمی دیدم.

با وجود این خودم را چونان خطری برای او می دانستم. اوایل آشنایی مان، برخلاف میلم، او را ترغیب کردم که زندگی خودش را بکند؛ که به رابطه با من ادامه ندهد، نمی خواستم نگهش دارم. ما در دو قاره متفاوت زندگی می کردیم و میانمان یک اقیانوس فاصله بود.

درباره‌ی ژان پیر مارتن نویسنده‌ی کتاب سورپرایز عشق

در مقدمهی کتاب سورپرایز عشق آمده است: «ژان پیر مارتن، متولد پانزدهم مارس سال ۱۹۴۸ میلادی در نانت فرانسه است. او تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را در نانت گذراند و برای ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان، راهی پاریس شد. وی در سپتامبر سال ۱۹۶۸ موفق به اخذ مدرک لیسانس در رشته فلسفه از دانشگاه سوربن شد. در رخدادهای سال ۶۸ در فرانسه، به جریان اعتراضی پیوست و در طی آن هم به جرم تلاش برای ایجاد آتش سوزی عمدی، به دو سال حبس محکوم شد که پس از پایان محکومیتش، خاطرات خود را از زندان به صورت کتابی در سال ۱۹۵۵ منتشر کرد.

مارتن، زندگی در روستا را به زندگی در شهر ترجیح داده بود، همین امر نیز سبب شد تا مدت سبزده سال در روستا زندگی کند. پس از آن نیز به سفرهایی طولانی در قاره های امریکا و آسیا رفت. در طول این مدت به فراگیری پیانو و هارمونی پرداخته بود و در یک گروه موسیقی عضویت داشت.

وی، پس از پایان تحصیلات عالیه در فرانسه،یک سالی نیز به تدریس در دانشگاه اورگان در آمریکا مشغول شد. در کنار تدریس، به نواختن پیانو نیز ادامه داد و سرانجام تصمیم به نوشتن گرفت. نخستین رمان وی را در سال ۲۰۰۳ انتشارات گالیمار منتشر کرد و پس از آن نیز به ترتیب رمان هایی را در سال 2006، 2010، 2011، 2013 به رشته تحریر درآورد. سورپرایز عشق، جدیدترین کتاب این نویسنده شمرده می شود. مارتن، در حال حاضر استاد عالی مقام دانشگاه لیون، عضو افتخاری موسسه دانشگاهی فرانسه و عضو هیئت تحریریه دوران مدرن است.»

ترجمه‌ی کتاب سورپرایز عشق به فارسی

انتشارات انتشارات البرز کتاب سورپرایز عشق را با ترجمه‌ی آریا نوری عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. آریا نوری مترجم جوان و پرکار ایرانی متولد چهاردهم مرداد سال 1370 است. او تحصیلاتش را در رشته‌ی مترجمی زبان فرانسه به پایان رسانده است و با تسلط به دو زبان انگلیسی و فرانسوی تاکنون بیش‌از یازده کتاب ترجمه کرده است. نکته‌ی جالب در مورد ترجمه‌های آریا نوری این است که معمولا کتاب‌هایی را برای ترجمه انتخاب می‌کند که در ژانر پلیسی و جنایی باشند. کتاب‌های «آوای فرشته» و «ماجرای ناپدید شدن وِنکا راکوِل» از گیوم موسو، «ایستگاه پایانی» و «سایه» از کارین ژیه‌بل، «سورپرایز عشق» از ژان پیِرمارتین، «فردا دیر نیست» از انیس لودویگ، «چشم‌هایت» از سیر سدریک، «ناشناخته» از دیده وان کوولر و پرونده هری کبر از ژوئل دیکر تعدادی از کتاب‌های آریا نوری هستند که نسخه‌ی الکترونیکی و پی دی اف آن‌ها در فیدیبو موجود و قابل دانلود است.

چرا باید کتاب سورپرایز عشق را خواند؟

خواندن کتاب سورگرایز عشق به خواننده کمک میکند تا با ادبیات قرن بیستم و نوشته‌های ژان پیر مارتین آشنا شویم. خواندن این کتاب شما را به دنیایی جدید فرو میبرد، دنیایی که همه‌ی ما دوست داریم روزی آن را تجربه کنیم. کتاب سورپرایز عشق در دسته‌ی کتاب‌های داستان‌های فرانسه قرن بیستم قرار دارد. کتاب سورپرایز عشق مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 128 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 6 روز بخوانید.

کتاب سورپرایز عشق حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع داستان‌های فرانسه قرن بیستم را بخوانند مفید خواهد بود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب سورپرایز عشق اثر ژان پیر مارتن بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی داستان‌های فرانسه قرن بیستم می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
402.۵۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
128 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۶:۰۰
نویسندهژان پیرمارتین
مترجمآریا نوری
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
La noucelle surprise de l'amour
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۲/۰۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۰۲.۵۱ کیلوبایت
۱۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اصلا نتونستم با این کتاب ارتباط برقرار کنم خوب نیست

4.5
(4)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سورپرایز عشق
سورپرایز عشق
ژان پیرمارتین
انتشارات البرز
4.5
(4)
10,000
تومان