0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فروش خیابان ادوارد براون
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب فروش خیابان ادوارد براون

مجموعه داستان به هم پیوسته
درباره فروش خیابان ادوارد براون
کلید را توی قفلِ کتابی کرکره می‌چرخانم. چند نفر پشت‌سرم منتظر ایستاده‌اند مغازه باز شود. کرکره‌ را بالا می‌دهم و می‌روم تو. آدم‌ها یکی‌یکی وارد می‌شوند. روی صندلی چرخ‌دار پشت ‌پیشخان می‌نشینم و مشتری‌ها را می‌شمارم. همه به قفسه‌های کتاب نگاه می‌کنند و هیچ‌کس از مغازه بیرون نمی‌رود. بیست‌ و هشتمین نفر که می‌آید، مغازه پُر می‌شود. اما بیست ‌و ‌نه و سی با فشار خودشان را جا می‌کنند. سی ‌و‌ یک از بیرون داد می‌زند «اون وسط جا هست. یه‌کم برید جلوتر.» چند نفر می‌روند روی پیشخان. سی ‌و‌ یک جمعیت را هل می‌دهد و به‌زور جایی برای خودش باز می‌کند. یک نفر از ته مغازه داد می‌زند «آقای کتاب‌فروش، درو ببند، دیگه جا نیست.» نگران می‌شوم. می‌خواهم بروم در را ببندم، اما فشار جمعیت نمی‌گذارد و از روی صندلی می‌افتم. هیچ‌کس حواسش به من نیست و باسن مشتری شماره‌‌ی هجده را می‌بینم که عقب‌عقب فرود می‌آید روی صورتم...
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۸ مگابایت
تعداد صفحات
151 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۰۲:۰۰
نویسندهمحسن پوررمضانی
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۱/۰۵
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
55,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۸ مگابایت
۱۵۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 43 مخاطب
5
ستاره
58 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
2 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتابو سال‌ها پیش وقتی که یه مدت واقعا نمی‌تونستم کتاب بخونم رفتم سراغش. یکی از جذابیتاش همین بود که بعضا به یه کتابفروشی توی ادوارد براون می‌رفتم و موقع خوندن این کتاب خیلی صحنه‌ها برام آشنا بود. آدم همیشه تمرکز خوندن کتابای پیچیده‌تر رو نداره و این کتاب واقعا کتاب عالی‌ایه برای زمانی که تمرکز ندارید و با اینحال می‌خواید یک کم از دنیا دور شید و دوباره چشمتون به خوندن عادت کنه بدون این که چیز مسخره و بی‌ارزشی خونده باشید. من از خوندنش لذت بردم و امیدوارم بقیه هم لذت برده باشن.

5

کتاب جذاب بود و ارجاعاتی به کتاب‌های معروف مثل اتحادیه ابلهان، صد سال تنهایی، تنهایی پرهیاهو، مسخ و خیلی کتاب‌های خوب دیگه داشت، به موضوعاتی مثل به سانسور، مهاجرت، نظام آموزش و پرورش و نظام بروکراسی اداری در ایران اشاره‌هایی شده بود، کتاب‌ها مثل آدم‌ها همراه کتابفروشی می‌رقصیدند و زنده بودند.

5

کتاب دوست داشتنی ایه. طنز تلخی در مورد کتاب نخوندن هامون، در مورد کتاب فروش معمولی ای که با کتاب هاش زندگی می کنه. پیشنهاد می کنم بخونیدش؛ برای یه بعدازظهر بلند تابستونی گزینه ی خوب بانمکیه.

5

اولین کتاب طنژی که خوندم این کتاب بود خیلی شوخی های جالبی داشت و در کنار همه ی ابن طنز ها تلخی های زمونه رو و تفاوت زندگی و نگرش ادم هارو نشون میداد البته به نظر من.

3

داستان خوب و روانی داشت، گرچه بعضی تخیلاتش واقعا عجیب بود ولی طنزی قوی و هوشمندانه و البته تلخ از اجتماع امروز ما داشت، خیلی خوب بود.

3

اگر فضای سورئال دوست نداشته باشید احتمالن از این کتاب خوشتون نمیاد... من به زور تمومش کردم ولی قسمت های رئالش رو دوست داشتم.

4

در عین وجود طنزی گزنده در کتاب اما اعتراف می کنم که برخی جاها گریه ام گرفت. کتاب خوبی است صمیمانه پیشنهاد می کنم.

5

من حتما این کتاب رو پیشنهاد میکنم. این کتاب واقعا شمارو از دنیایی که هستید به دنیای دیگری می برد.

1

بسیار کتاب جذاب و گیرایی بود، طنز پردازی قوی. کتابی که دوست نداری زمین بذاری

5

واقعا عالیه. خیلی دوستش داشتم.

نمایش 11 نقد دیگر
4.2
(43)
33,000
٪50
16,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
کتاب فروش خیابان ادوارد براون
کتاب فروش خیابان ادوارد براون
محسن پوررمضانی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فروش خیابان ادوارد براون
٪50
فروش خیابان ادوارد براون
مجموعه داستان به هم پیوسته
نشر چشمه
4.2
(43)
33,000
٪50
16,500
تومان