0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
موفقیت بی چون و چرا
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب موفقیت بی چون و چرا

درباره موفقیت بی چون و چرا

«انسان موفق از اشتباهات خود پند می‌گیرد و این بار کارش را به شکل دیگری انجام می‌دهد». این جمله از دیل کارنگی است که دین گرازیوسی در کتاب موفقیت بی چون و چرا آورده است. در واقع بسیاری از افراد برای موفق شدن قبل از هرچیز نیاز به یک ذهنیت جدید دارند. ذهنیتی که آن‌ها را در نهایت به موفقیت همراه با رضایت برساند. این کتاب با ارائه 28 روش سعی دارد به مخاطب خود راهکارهایی ارائه دهد تا در نهایت بگوید که رسیدن به موفقیت کار دشواری نیست بلکه تغییر تفکر و تغییر روش‌ها انسان را به موفقیت می‌رساند.

درباره کتاب موفقیت بی چون و چرا

کتاب موفقیت بی چون و چرا نوشته‌ی دین گرازیوسی در دسته کتاب‌های موفقیت و خودسازی قرار می‌گیرد. این کتاب را انتشارات لیوسا با ترجمه‌ی مهدی قراچه داغی منتشر شده است. کتاب موفقیت بی‌چون و چرا مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 311 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 15 روز بخوانید. کتاب موفقیت بی‌چون و چرا جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع موفقیت و خودسازی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی موفقیت و خودسازی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

در کتاب موفقیت بی چون و چرا گرازیوسی توضیح می‌دهد که چرا بسیاری از افراد با وجود تلاش و کوشش زیاد به موفقیت نمی‌رسند. این که چرا ما تصور می‌کنیم که عده‌ای از افراد هستند که از بدو تولد با شانس و بخت بلند به دنیا می‌آیند و همیشه شانس در کارهای مختلف با آن‌ها یار است؛ اما از این طرف عده‌ای هم شاید دو برابر آن‌ها کار کنند اما به جایی نرسند.

نویسنده در این کتاب بیان می‌کند که آن چه که اشخاص را خوشبخت و موفق می‌کند شانس، بخت یا اقبال نیست. او در 7 بخش این کتاب راهکارها و تمرین‌هایی ارائه می‌کند تا به خوانندگان ثابت کند که می‌توان به ثروت و خوشبختی، آرامش، امنیت خاطر، عشق، سلامتی و موفقیت در ابعاد گوناگون زندگی رسید.

دین گرازیوسی خود زندگی پر فراز و نشیبی داشته است اما در جایی از زندگی یاد گرفته است که چطور می‌توان باورهای خود را تغییر دهد و به جای مسائل و مشکلات روی راه‌حل‌ها و نتایج تمرکز کرد. او تجربه‌ها و دانش خود را در کتاب حاضر پیاده کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده تا زندگی خود را تغییر دهند.

 

نگاهی بر فصل‌های کتاب موفقیت بی چون و چرا

بخش اول: هسته موفقیت

 بخش دوم: امکانات را بدون مانع تصور کنید

 بخش سوم: تغییر کردن را انتخاب کنید

بخش چهارم: برقراری پیوند و ارتباط

بخش پنجم: موفق بودن را انتخاب کنید

بخش ششم: زندگی کاملا موفق

 بخش هفتم: الهام زمان نمی‌شناسد

در بخشی از کتاب موفقیت بی چون و چرا می‌خوانیم

می‌خواهید به چه خواسته‌ای دست پیدا کنید؟ می‌خواهید بر چه مشکلی غلبه کنید؟ می‌خواهید چه چیزی را تغییر بدهید یا به وجود آورید؟ در حال حاضر با چه مشکلی در زندگی روبه رو هستید؟ در مقایسه‌ی تصور شما از یک زندگی کامل موفق با زندگی‌تان در حال حاضر، چه تفاوتی را مشاهده می‌کنید؟ از چه می‌ترسید؟ چیست که عضلات شکمتان را منقبض می‌کند؟ چیست که شما را می‌ترساند، به شما استرس و اضطراب می‌دهد و يأس و نومیدی را در شما ایجاد می‌کند؟ آیا مشکل شما بر سر امور مالی است؟ سلامتی است؟ اضافه وزن است؟ آیا مشکل بر سر روابط شما با دیگران است؟ افسردگی است؟ بدون توجه به اینکه مشکلات شما از چه مقوله‌ای هستند، لازم است که به استقبال آن‌ها بروید و بر آن‌ها غلبه کنید. ببینید چرا مشکلی پیش روی شما قرار داده‌اند، چرا نمی‌گذارند موفق شوید.

تا می‌توانید در این زمینه با خود صادق باشید. وقتی به زندگی رؤیایی خود فکر می‌کردید چه مانع و مشکلی به ذهن شما رسید؟ خوب فکر کنید و آن‌ها را پیدا کنید. این مطلب را در ادامه مجددا پی خواهیم گرفت.

ممکن است از حرفی که می‌زنم خوشتان نیاید؛ اما موانع و مشکلات شما ممکن است جز عذر و توجیه، چیز دیگری نباشند. شما بدون آنکه متوجه باشید این توجيهات را ایجاد کرده‌اید.

می‌توانم همین حالا حرف شما را بشنوم که می‌گویید: بله؛ اما شما متوجه نیستید. من حتی نمی‌توانم رؤیاهایم را تصور کنم؛ زیرا (جای خالی را خودتان پر کنید.) یا ممکن است بگویید: عالی است؛ اما من چهار فرزند دارم. در حال حاضر دو شغل دارم. نمی‌توانم مشکلاتم را از میان بردارم.

من بارها صحبت‌های مختلفی از این دست را در زندگی‌ام شنیده‌ام. به خصوص وقتی کسی می‌خواهد توصیه مفیدی بکند با این قبیل حرف‌ها روبه رو می‌شود. من در برخورد با مسائل و مشکلات جدی که در گذشته داشته‌ام، بهانه‌ها و توجيهات فراوان خلق کرده‌ام. این‌ها مانع از آن شدند که متکامل شوم و به شخصیت بهتری تبدیل گردم.

اما از هر کاری بدتر این است که بگذاریم این عذرها و توجیهات ما را متوقف سازند. نمی‌توانید هم عذر و توجیه داشته باشید و هم زندگی بهتری برای خود بسازید. شما دقیقا می‌دانید که یک مانع یعنی چه. می‌دانید که چگونه می‌توانید بر این موانع غلبه کنید. این را به صدای بلند بگویید: همه‌چیز به من مربوط است. باز هم تکرار کنید. همه چیز به من مربوط است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب موفقیت بی چون و چرا اثر دین گرازیوسی بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی موفقیت و خودسازی میتوانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۰ مگابایت
تعداد صفحات
311 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۲:۰۰
نویسندهدین گرازیوسی
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
More money more freedom... to tally fal filled
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۲/۰۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۰ مگابایت
۳۱۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

واقعا کتاب فوق العاده ای هستش،حتما حتما بخونید،این کتاب در گذشته تاثیر زیادی روی موفقیت من داشته،و خیلی دوسش دارم،بارها و بارها خوندمش

5

خوبه

5
(2)
50,000
٪50
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
موفقیت بی چون و چرا
٪50
موفقیت بی چون و چرا
دین گرازیوسی
انتشارات لیوسا
5
(2)
50,000
٪50
25,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر