0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
از من می شنوی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب از من می شنوی

درباره از من می شنوی

زنان و مردان ازلحاظ علائق و لطافت روحی تفاوت‌هایی با هم دارند. گاهی این تفاوت‌ها باعث سوءبرداشت و مشکلاتی در رابطه می‌شود. چراکه هرکدام از زوجین زندگی زناشویی ایده آل را از زاویه‌ای متفاوت می‌بینند و نگرش متفاوتی به موضوعات مختلف در رابطه خود دارند. اما چطور می‌توان به عنوان یک مرد و یک زن نقش خود را در قالب همسر به درستی و زیبایی ایفا کرد. چه تمرین‌ها و توصیه‌هایی برای موفقیت در این مسیر نیاز است. علی مولایی در کتاب از من می‌شنوی نکاتی را به زنان و مردان میاموزد که به کار گرفتن آن‌ها در همه جنبه‌های زندگی مؤثر و مثبت خواهد بود.

‌درباره‌ی کتاب از من می‌شنوی اثر علی مولاییان

کتاب از من می‌شنوی اثر علی مولاییان است که با هدف بهبود روابط خانواده نوشته شده است. این کتاب در دسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع زناشویی قرار دارد و به افراد کمک می‌کند تا قبل از ایجاد روابط یا برای ادامه روابط خود بهتر فکر کنند، ویژگی‌های اخلاقی و جسمانی جنس مخالف را بشناسند و آن‌ها را در روابط زناشویی و حتی اجتماعی خود به کار ببرند. علی مولایی در مقدمه کتاب آورده است: «در این کتاب سعی کرده‌ام که هر موضوعی را با پرسیدن نظر افراد مختلف به مفهوم واقعی خود برسانم تا خواننده خود را با قرار دادن در جایگاه‌های مختلف محک بزند و زودتر به مقصد برسد. این کتاب حاصل سال‌ها تلاش و پرس‌وجوهای بسیار است».

علی مولاییان در کتاب از من میشنوی توضیح می‌دهد که شناخت قبل از ازدواج مقوله‌ی بسیار مهمی است چرا که در نظر هر کدام از افراد جامعه خوشبختی به شیوه‌ی متفاوتی تعریف می‌شود؛ اما نکات مهمی وجود دارد که تقریبا برای همه افراد به یک شکل اهمیت دارد. به عنوان مثل توجه و محبت به همسر، احترام متقابل، مهربانی و هدیه دادن و ... همه از جمله مواردی هستند که زن و مرد وجود آن را در زندگی ضروری می‌دانند. در این کتاب موارد مهمی به زنان و مردان آموزش داده می‌شود که به کارگیری آن‌ها به بهبود و تحکیم روابط کمک چشمگیری خواهد کرد. نویسنده تمام نکات اعم از مسائل و مشکلات روانی و مادی را در این اثر مورد بررسی قرار داده و با ذکر نکات علمی، دینی و روانشناسی و آموزش رفتارهای صحیح نسبت به شریک زندگی، به زنان و مردان کمک می‌کند تا در روابط خود عملکردی تأثیرگذار و موفقیت‌آمیز داشته باشند. روابطی که در نهایت عشق و محبت در آن رخنه کرده است. اجرای این راهکارها و خواندن این کتاب زمان زیادی از زوجین نخواهد گرفت چرا که تعداد صفحات کتاب به گونه‌ای است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توان این کتاب را در کمتر از 12 روز خواند.

 کتاب از من می شنوی جزو کتاب‌های ایرانی با موضوع روانشناسی-همسرداری است که برای افرادی که تصمیم دارند تا زمان بیشتری را برای تحکیم و بهبود روابط خود بگذارند و در زمینه‌ی روانشناسی-همسرداری زمانی را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است. انتشارات البرز کتاب از من می‌شنوی را عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. این کتاب مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

اگر این کتاب را دوست داشتید

برای تحکیم روابط و شناخت جنس مخالف تنها تجربه و آزمون و خطا کافی نیست. چرا که عمر انسان کوتاه است و اگر این زمان کوتاه صرف تجربه و ضرر کردن در روابط شود، قطعا کار از کار گذشته و ممکن است حتی دیگر چیزی برای جبران وجود نداشته باشد. کتاب‌های بسیاری در زمینه زناشویی و همسرداری نوشته شده که کتاب از من می‌شنوی یکی از کتاب‌های ایرانی خوب در زمینه بهبود و تحکیم روابط در این زمینه است. اگر این کتاب برای شما مفید بود کتاب‌های زیر نیز در حوزه زناشویی و شناخت همسر برای خواندن توصیه می‌شود:

کتاب هفت اصل موفقیت در ازدواج و زناشویی

کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

کتاب فوت‌وفن‌های عشق ورزیدن

کتاب آیین همسرداری

کتاب درمان و به‌سازی رابطه‌ها

کتاب ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند

کتاب زندگی مشترک جرأت می‌خواهد

‌در بخشی از کتاب از من می‌شنوی می‌خوانیم

سرمشق

بسیاری از مردان در آغاز رشد خود، الگو و سرمشقی نداشته‌اند. برای بسیاری از آنان وفاداری در عشق و ازدواج و تشکیل خانواده به قدری دشوار است که گویی بدون آموزش دیدن می‌خواهند هواپیمایی را به پرواز دربیاورند. آنان شاید بتوانند هواپیما را به آسمان ببرند ولی چون اعتماد به نفس و جرئت ندارند، حتما سقوط می‌کنند و همان دکمه اشتباهی که در هواپیما فشار می‌دهند و باعث سقوط می‌شود، در زندگی‌شان فشار می‌دهند... و در این میان اگر فرزند شاهد سقوط پدر و مادرش هم بوده باشد و بداند، کجای کار اشتباه بوده است، باز می‌ترسد و دچار استرس و اشتباه می‌شود. به این شکل است که مرد و زن بدون داشتن درک درستی از مسئله به این مهمی، کارشان به طلاق و جدایی می‌کشد. درحالی که متوجه نیستند، جدایی و پایان دادن به زندگی یعنی چه؟

ناراحتی مرد و شیوه برخورد با وی و عاقبت آن مردها اغلب ترجیح می‌دهند، یا بهتر بگویم به طور فطری، در هنگام مشکلات و ناراحتی در سکوت عمیق فرو می‌روند و ناخودآگاه زبانشان به هیچ گونه گفت وگویی باز نمی‌شود. در این زمان مرد، می‌تواند بهتر فکر کند و خود را بهتر با اوضاع وفق دهد و دریابد که با مشکل موجود چه باید بکند. در ضمن در این حالت کمتر فشار عصبی به خود راه می‌دهد.

خانم‌ها باید بدانند، سکوت مردان در هنگام مشکلات، مثل دل‌گرفتگی عاشقی است بیزار از دنیا و دل‌بسته به معشوق و احوالات درونی‌اش. این حالات مردان برای سلامتی روان و حل مشکلات آنان بسیار مفید است. بیشترین خواسته آقایان در این هنگام فقط تنهایی است و سکوت. ولی مشکلی که در این میان خطرات زیادی را ایجاد می‌کند، شیوه برخورد زن‌ها با این سکوت سخت و سنگین آقایان است. زن‌ها متوجه نمی‌شوند چرا همسرشان سکوت اختیار کرده است؟ نمی‌دانند به چه شکل می‌توانند او را حمایت کنند. اکثر زن‌ها از این سکوت برداشت‌های مختلف می‌کنند.

متأسفانه بیشتر آن‌ها جنبه منفی دارد. زن‌ها با توجه به احساساتشان در آن هنگام، بدترین برداشت منفی را می‌کنند و بیشترین نتیجه‌گیری آنان این است که حتما همسرم دیگر به من علاقه ندارد! من را دیگر دوست ندارد و یا او مرا مقصر می‌داند و فکر می‌کند وجود من باعث عذاب و سختی کشیدن در زندگی است.

 

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب از من می‌شنوی اثر علی مولاییان بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی-همسرداری می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۱ مگابایت
تعداد صفحات
360 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۰۰:۰۰
نویسندهعلی مولاییان
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۱/۲۳
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
14,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۱ مگابایت
۳۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
8,400
٪50
4,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
از من می شنوی
٪50
از من می شنوی
علی مولاییان
انتشارات البرز
0
(بدون نظر)
8,400
٪50
4,200
تومان