0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هری پاتر و زندانی آزکابان

معرفی، خرید و دانلود کتاب هری پاتر و زندانی آزکابان

نویسنده:
جی کی رولینگ
درباره هری پاتر و زندانی آزکابان
هری پاتر از بسیاری از جهات پسر بچه‌ی عجیبی بود. از یک سو از تعطیلات تابستان بیش‌تر از هر وقت دیگر سال متنفر بود. از سوی دیگر واقعا دوست داشت تکالیف مدرسه‌اش را انجام دهد اما ناچار بود به طور مخفیانه در نیمه‌های شب به این کار بپردازد. آخر می‌دانید، او جادوگر بود. چیزی به نیمه شب نمانده بود و او در تختخوابش دمر دراز کشیده بود. پتوها را مانند یک چادر، درست بالای سرش آویخته بود و چراغ‌قوه‌ای در دست داشت. کتاب قطوری با جلد چرمی (تاریخچه جادوگری اثر آدالبرت وفلینگ) با صفحات باز به بالش تکیه داشت. هری نوک قلمش را که از پر عقاب ساخته شده بود به سمت پایین صفحه لغزاند. با ابروهای درهم کشیده به دنبال مطلبی بود که بتواند از آن در نوشتن مقاله‌اش با این عنوان استفاده کند: «چرا سوزاندن جادوگران در قرن چهاردهم کار بیهوده‌ای بود؟ شرح دهید.» قلمش بر روی یک موضوع جالب بی‌حرکت ماند. عینکش را که شیشه‌های گردی داشت به بالای بینی‌اش راند، چراغ‌قوه را جلوتر برد و شروع به خواندن کرد: افراد غیر جادوگر (که غالبا «مشنگ» نامیده می‌شوند) در قرون وسطی از سحر و جادو وحشت خاصی داشتند اما در این زمینه از شناخت کافی بی‌بهره بودند. در موارد نادری که یک جادوگر واقعی را دستگیر می‌کردند سوزاندن بی‌فایده بود. جادوگر از یک افسون ابتداییِ آتش سردکن استفاده می‌کرد و بعد وانمود می‌کرد که از درد به خود می‌پیچد در حالی که احساس خوشایند و مطبوعی داشت. در واقع، «وندلینِ شگفت‌انگیز» چنان از سوزانده شدن لذت می‌برد که نزدیک به چهل و هفت بار با قیافه‌های مبدّل ظاهر شد و اجازه داد که او را دستگیر کنند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
413.۰۰ بایت
تعداد صفحات
496 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۶:۳۲:۰۰
نویسنده جی کی رولینگ
مترجمویدا اسلامیه
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
harry potter and the prisoner of azkaban
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۱۲/۱۹
قیمت ارزی
10.۵ دلار
قیمت چاپی
310,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۱۳.۰۰ بایت
۴۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 119 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (5)
گیرا 🧲 (4)
5
ستاره
82 ٪
4
ستاره
3 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
5 ٪
64 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام به به! بزرگترین نقطه قوت مجموعه هری پاتر داستان بی نظیرشه. واقعا مثلش وجود نداره! اینکه رولینگ از یه اتفاق تو کتاب دوم یا سوم یا چهارم یا پنجم یا ششم (مثلا نمیخوام اسپویل بشه:D) تو یه شماره دیگه استفاده میکنه و یه چیزی رو بیرون میکشه که قبلا از جلوی چشم خواننده و نویسنده حتی گذشته ولی یه اتفاق بزرگ و اساسی در دنیای جادوئه! چیزیه که یا خیلی هوش میخواد یا یه برنامه ریزی از قبل تعیین شده! تاثیر و تعریف عشق و نفرت اونم خییییییلی متفاوت تر و کاربردی تر از کلیشه هایی که شنیدیم و میشنویم...بدون اینکه تاکید بشه رو عشق و نفرت. عملی میبینه تفاوتشو.. ترسیم یه دنیای تاریک و فرقه شر، در صورتی که پیروز بشه و در مقابلش نیروهای جبهه خیر و یک دنیای جدید وسط یه دنیای دیگه! وخیلی چیزای دیگه که الان یادم نیست اینا نقاط قوتیه که ه. پ متفاوت میکنه.. برای همین طرفداران دو آتیشه داره.. برای اینکه تاثیری گذاشته رو ماهایی که زمان نوجوونی میخوندیم و بزرگ شدیم با این رمان که هیچی به این اندازه تاثیرگذار نبوده واقعا

4

کتاب عالی بود هست و خواهد ماند. از فیدیبو هم بخاطر این کمکش به کتاب خون (ببخشید عامیانه شد) های عزیز متشکرم. خب بریم سر نقد اولا ۲۵۰۰۰ تومن برا کتاب دیجیتال واقعا زیاده و دوما ۲۵۰۰۰ تومن برا کتاب چاپی با این همه غلط هم زیاده چطوری می شه در یک کتاب اینقدر ایراد تایپی باشه . یه سوال مگه متن ها قبل از بارگذاری در فیدیبو ویراستاری ادبی نمی شه ؟ بعدشم متن ها از لحاظ صفحه آرایی هم که در کل ایراد دارند و بخاطر این دلایل نمره چهار می دم.(جدی درستش کنید لطفا) فیدیبو حیف است این زحمت و حتی شور و شوقی که در کتاب خون ها و مخصوصا جوون هایشان مثل من انداختی را با ایرادات کوچک خدشه دار کنی.

2

کتاب‌‌های هری‌پاتر که یکی از جذاب‌ترین کتاب‌های فانتزیه. اما امان از غلط‌های املایی و ویرایشی و نگارشی! این نسخه پر از غلطه! ۲۵ هزار تومن برای این حجم از غلط! طبیعتا دیگه کتابی از این انتشارات توی فیدیبو نمیخرم و همون نسخه‌های رایگان توی اینترنت رو دانلود میکنم و میخونم. ترجمه هم یه چندتا ایراد داره که تمرکز آدم رو به هم میزنه! مثلا توی یه بخشی از کتاب یهو اسامی خاص هم ترجمه شدن!! گروه شیردال به جای گروه گریفندور! گروه لغزان به جای گروه اسلایترین!! این در حالیه که قبلش از این اسامی استفاده نشده و بعدش هم استفاده نشده! فقط در یه بخشی از کتاب اینطوریه.

5

من این مجموعه کتابو انتخاب کردم؛ چون تو نوجوونی همه این کتابا رو خوندم و حس و حال خیلی خوبی داشتم. بعد از مدتی فکر کردم من دیگه این کتابا رو نمیخونم و حیفه که تو کتابخونه م خاک بخورن؛ پس دادمشون به کتابخونه محل. :( حالا دارم کم کم میخرمشون تا دوباره بخونمشون. :) خوبی کتاب الکترونیک اینه که کتابات خاک نمیگیرن :)) جای زیادی نمیگیرن، و میتونی همیشه همه جا همراه خودت داشته باشیشون. :) پ. ن. جلد اول هری پاتر و محفل ققنوس رو موجود کنید. :|

5

نویسندش تنها نویسنده ی میلیونر دنیا عه انتظار دیگه ای جز عالی نداشته باشید و حتما به ترتیب بخونید یه چیز دیگه اگه فیلمشو دیدید و مرددید تو خریدش حتی یه لحظه هم شک نکنید اصلا قابل مقاسه نیستن من فیلمش هم دوست دارم ولی کتابو فیلمش قابل مقایسه نیستن و اگه مثل من شک دارید که کتاب مثل فیلم شما رو بدنیای خودش ببره و بتونید متوجه همه ی اتفاقات بشید مطمئن باشید حتی صحنه هایی مثل کوییدیچ هم کاملا میتونید تصور کنید و از فیدیبو بخاطر قیمتای عالیش ممنونم

1

این کتاب رو و البته کل مجموعه رو من فیزیکی دارم و قیمت کلش از یکدونه از جلد ارزونترین قسمت از سری توی فیدیبو هم ارزونتره. برای مطالعه تو موبایل هم پی دی اف همه رو هم فارسی هم انگلیسی دارم. صد سال دیگه هم بشه ترجیح میدم پولمو تو جوب بریزم و این همه پول یه کتاب پراز سانسور و بدون کپی رایت ناشر اصلی که داره با این وضعیت سانسور و این قیمت فروخته میشه ندم.

2

پر غلط‌ترین کتابی که تا به حال در زندگی خونده‌م! صفحه‌ای نیست که مشکل املایی، غلط تایپی و حتی جاافتادن یا تکرار متن نداشته باشه! این همه مخاطبین تذکر دادند، کاش توضیح دقیقی درباره‌ی این میزان از ناخوانایی متن می‌دادید و این که ناشر چه توضیحی در این رابطه داره. ۳۵هزارتومن برای کتاب دیجیتال، با این سطح از ایراد و بی‌توجهی به خواننده واقعا شاهکاره!

3

سه تا ستاره واسه جی کی رولینگه نه مترجم و غیره جا افتادن کلمات ، غلط املایی حتی جا افتادن یک عبارت کامل!!!!! نمیدونم چی بگم واقعا! از اون طرف هم که باز نوآوری حضرت مترجم غوغا کرده و اسم گروه ها رو ترجمه کرده!!! مثلا به جای گروه اسلیترین نوشته گروه لغزان!! من راضی نیستم اصلا بابت پولی که برای این کتاب دادم

5

پخته ترین کتاب فانتزی که میشه نوشت، این مجموعه فوق العاده است، بی نظیره مخصوصا زندانی آزکابان

2

خود کتاب و داستان که عالیه. من قبلا خونده بودمش. ولی نسخه الکترونیکیش پر از غلط املایی و نگارشیه!!! واقعا کار فیدیبو از این جهت افتضاحه. کاملا مشخصه یه بارم بعد از تایپ ‌شدن بررسی نشده.

نمایش 54 نقد دیگر
4.5
(120)
سرگرم‌کننده 🧩 (5)
165,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
هری پاتر و زندانی آزکابان
هری پاتر و زندانی آزکابان
جی کی رولینگ

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هری پاتر متنی
شامل 10 عنوان کتاب
هری پاتر و زندانی آزکابان
هری پاتر و زندانی آزکابان
جی کی رولینگ
انتشارات کتابسرای تندیس
4.5
(120)
سرگرم‌کننده 🧩 (5)
165,000
تومان