0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سلول‌های بهاری

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سلول‌های بهاری

کتاب صوتی
نویسنده:
ناشر:
درباره سلول‌های بهاری

کتاب صوتی «سلول‌‌های بهاری»؛ زندگی‌نامه دکتر حسین بهاروند، پدر دانش سلول‌های بنیادی ایران است که بهنام باقری تحقیق‌ و تدوین آن را برعهده داشته است.

دکتر حسین بهاروند، استاد ممتاز و موسس پژوهشکده زیست شناسی و فناوری سلول‌های بنیادی پژوهشگاه رویان، در سال ۱۳۷۴ به پژوهشگاه رویان پیوست و پس از چند سال پژوهش، در سال ۱۳۸۲ توانست برای اولین بار در ایران سلول‌های بنیادی رویانی انسانی را تولید کند.

در سال ۱۳۸۷ نیز به همراه همکارانش موفق به تولید سلول‌های بنیادی پرتوان القائی انسانی شد. این فعالیت‌ها او و همکارانش را قادر ساخت تا شاخه‌های مختلف پزشکی بازسازی را در ایران پایه گذاری کنند.

ایشان تاکنون بیش از سی جایزه ملی و بین المللی، از جمله جایزه رازی، خوارزمی، آیسسکو، آکادمی علوم جهان، یونسکو و جایزه مصطفی (نشان عالی علم و فناوری جهان اسلام) دریافت کرده‌است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
603.۱۰ کیلوبایت
مدت زمان
۱۰:۴۸:۳۶
نویسندهبهنام باقری
راویمحمد نظری
ناشرسماوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۰۳.۱۰ کیلوبایت
۱۰:۴۸:۳۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
100 ٪
4
0 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
تلخ ☕️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

جناب آقای پروفسور بهاروند یکی از اسطوره های تکرارنشدنی هستند و استادی بی نظیر هم از لحاظ اخلاق و هم از لحاظ علمی..همسر ایشان خانم دکتر پروانه فرزانه استاد راهنمای بنده در دوران ارشد بودند و بنده آخرین دانشجوی ایشان بودم و واقعا علاوه بر استاد مثل یک مادر دلسوز و فداکار بودند و فقدان ایشان واقعا برایم سخت بود. این کتاب هم جناب پروفسور بهاروند لطف داشتند در روز دفاع پایان نامه ام از طرف خودشان و خدابیامرز خانم دکتر فرزانه به من هدیه دادند و الان هم که بصورت صوتی این کتاب را دیدم واقعا خوشحال شدم. فصل ۱۸ این کتاب با عنوان پروانه ای فرزانه واقعا با عشق در مورد ایشان نوشته شده و البته بسیار غمناک و من بارها با خواندن و الان هم با گوش دادن این اثر اشک ریختم...روحشان شاد و یادشان گرامی

5
(1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
115,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سلول‌های بهاری
بهنام باقری
سماوا
5
(1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
115,000
تومان