0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

نویسنده:
جیمز نوربری
درباره پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

چند سال پیش، وقتی وضعیت بغرنجی داشتم، به طور اتفاقی در یکی از مغازه‌های کتاب دست دوم فروشی، کتابی پیدا کردم که مطالبش برایم گیرا بود؛ به همین دلیل تصمیم گرفتم در زمینۀ معنویات و مدیتیشن به کاوش بیشتری بپردازم. هر چه بیشتر پیش می‌رفتم، بیشتر می‌فهمیدم که نباید بردۀ افکار منفی‌ام باشم.

با دستیابی به حقیقتی که شادی مرا دو چندان کرده بود، بیشتر مصمم می­شدم به دیگران کمک کنم. برای همین به یک گروه خیریۀ مذهبی ملحق شدم که به افراد مبتلا به تنهایی، اضطراب و افسردگی کمک می‌کرد. این حجم از آلام بشری شوکه­ام کرده بود و الهام‌بخش من برای تشکیل گروه محلی کوچکی برای خدمت‌رسانی در همین زمینه شد؛ اما با ظهور کرونا همۀ برنامه‌هایم متوقف شد.

از این رو تصمیم گرفتم نقاشی بکشم تا این ایده­های تحول‌آفرین قدرتمند را به زبان ساده و قابل‌ فهم به دیگران منتقل کنم. ابتدای امر اصلاً فکرش را هم نمی‌کردم که موفق شوم، اما افرادی با تنوع فرهنگی، مذهبی و سنی با من تماس گرفتند و از نحوۀ تأثیرگذاری نقاشی‌هایم بر زندگی‌شان و فائق آمدن بر بحران‌های­شان با من صحبت کردند.

من با تمام وجود نقاشی می­کشم و به نظرم به همین دلیل است که نقاشی­هایم با مخاطب ارتباط برقرار می‌کنند. هر یک از نقاشی‌هایم حامل تکۀ کوچکی از روح من است. بدیهی است که در کتاب‌های صوتی مانند این و در پاسخ به نیاز مخاطب، که شنونده به تصاویر دسترسی ندارد، تصمیم گرفتم کتاب را به نحوی بازنویسی کنم که نه­تنها حاوی توصیف صحنه‌ها باشد، بلکه برخی از تصاویر مستقل را به روایت‌های معنادار تبدیل کنم.

این فایل صوتی تجربۀ کاملاً جدیدی به شنونده منتقل می‌کند و امیدوارم که این روایت‌ها شنونده را در دنیای پاندای بزرگ و اژدهای کوچک غرق کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
60.۰۵ کیلوبایت
مدت زمان
۰۱:۰۱:۰۲
نویسندهجیمز نوربری
مترجمناهید رسولی
راویویکتوریا براری
راوی دومرضا بصیری
راوی سوممعین وصال
ناشرنشر صوتی پدرام
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۰.۰۵ کیلوبایت
۰۱:۰۱:۰۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
نشر صوتی پدرام
5
(1)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
45,000
تومان