0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کارگاه معماری داخلی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کارگاه معماری داخلی

نویسنده:
مهری معصومی
درباره کارگاه معماری داخلی

چرا دانستن طراحی و معماری داخلی مهم است؟

انسان همواره به دنبال کمال و آرامش است. فضای سکونت همان‌گونه که از اسم آن پیداست، باید فضایی آرام‌بخش و مورد رضایت باشد چرا که بیشترین زمان عمرمان در آن سپری می‌شود.

مکان‌هایی که به طور منظم در آن‌ها ساکن هستیم (خانه و محل کار)، اگر از فضاسازی و چیدمان مناسب برخوردار نباشند، بر روحیه، افکار، احساسات و سلامت روان‌مان تأثیر منفی می‌گذارند و می‌توانند سبب آشفتگی ذهنی و عدم رضایت از زندگی یا شغل شوند.

علاوه بر آرامش، زیبایی بصری هم برای ما مهم است. از این رو بر آن شدیم تا با برگزاری کارگاه «معماری داخلی» به مباحثی پیرامون چگونگی چیدمان و فضاسازی، اصول زیبایی و ترکیب آن با عملکردهای متنوع دکوراسیون بپردازیم تا بتوانید از فضاهای کسل‌کننده، محیطی سرشار از انرژی و آرامش بسازید.


در دورۀ «معماری داخلی» چه می‌گذرد؟

این کارگاه، با پرداختن به «اصول روان‌شناسی در معماری» آغاز می‌شود؛ چرا که «کاراکتر افراد» پارامتر مهمی در چگونگی طراحی فضای خانه یا محل کار است و بهتر است ابتدا به شناختی از ویژگی‌های شخصیتی و متغیرهای طراحی متناسب با آن‌ها برسیم.

پس از آن به «نظم و آشوب در معماری» می‌پردازیم. عدم تعادل در طراحی فضای منزل یا محل کار، اضطراب، بی‌قراری و نارضایتی به دنبال دارد؛ بنابراین تعادل، سکون، توالی طبیعی و اصول نظم‌دهی و انتخاب رنگ برای فضای زندگی افراد مختلف را می‌آموزیم.

سپس اصل پایداری در دکوراسیون داخلی، انتخاب دکوراسیون متناسب با اقلیم‌های متفاوت، اصول آسایش و انعطاف‌پذیری و به‌کارگیری عناصر طبیعی در چیدمان فضاها را بررسی می‌کنیم و با سبک‌های سنتی شرق و غرب (یونانی، باروک، چینی، مراکشی و...) و سبک‌های مدرن (مینیمال، وابی‌سابی، صنعتی، مدیترانه‌ای و...) در طراحی و معماری آشنا می‌شویم و به دیدی گسترده و کاربردی در این حوزه می‌رسیم.

در پایان این کارگاه، شما به خوبی می‌توانید دکوراسیون داخلی محل زندگی و کار خود را بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و اصول طراحی انجام دهید.

این کارگاه به صورت استودیویی ضبط و تدوین شده است و در اختیار شما قرار می‌گیرد.


مهری معصومی کیست و چرا بهتر است با او این دوره را بگذرانیم؟

مهری معصومی، طراح و معمار، دکترای معماری دارد و رئیس هیئت‌مدیره شرکت خانه‌سازان خانه‌چینان است و سال‌ها است در حوزۀ معماری و دکوراسیون داخلی فعالیت می‌کند. او دوره‌های متعدد آموزشی هم برگزار کرده و خیلی خوب می‌داند چگونه مباحث تخصصی را ساده و روان بیان کند و مخاطب را مشتاق و پیگیر نگه دارد.


مدرسه اسلامی هنر را می‌شناسید؟

آکادمی آزاد مدرسه اسلامی هنر در بیش از پانزده سال فعالیت حرفه‌ای در زمینۀ برگزاری دوره‌های آموزشی هنر و ادبیات، همواره بر آن بوده تا بهترین خدمات آموزشی را با خبره‌ترین اساتید و در محیطی گرم و صمیمی برای هنرجویان مهیا کند.

برآنیم در کنار شما، هر آنچه در توان داریم به کار بندیم و با شعار یک_قدم_جلوتر در جهت اعتلای فرهنگ و هنر، و رشد توانمندی‌هایمان گام برداریم.

امید و باور داریم که دست در دست هم می‌توانیم آینده‌ای درخشان و پر رونق برای خود و میهن‌مان بسازیم اگر هر روز یک قدم جلوتر برویم.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
96.۴۹ کیلوبایت
مدت زمان
۰۱:۴۳:۰۶
نویسندهمهری معصومی
راویمهری معصومی
ناشرمدرسه اسلامی هنر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۶.۴۹ کیلوبایت
۰۱:۴۳:۰۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(4)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
109,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کارگاه معماری داخلی
کارگاه معماری داخلی
مهری معصومی
مدرسه اسلامی هنر
5
(4)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
109,000
تومان