0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عبور از بحران

معرفی، خرید و دانلود کتاب عبور از بحران

راهبردهای روابط عمومی برای حفاظتاز شهرت و اعتبار سازمان‌ها و برندها
نویسنده:
ایوان نیرمن
ناشر:
زرنوشت
درباره عبور از بحران

قبل از هر کاری اجازه دهید که شرح مختصری از داستان را بیان کنم: مدیر عامل نسبت به امور مالی کسب و کار بی‌توجه بود. او یک پنت هاوس مجلل برای معشوقه‌اش اجاره کرد. هدایای گران قیمت، شام‌های گران قیمت، و هر آن‌چه که هرکسی آرزوی داشتنش را دارد به صورت تمام و کمال برای معشوقه‌اش مهیا کرد. اگرچه او فکر می‌کرد که بسیار با ملاحظه رفتار می‌کند و کسی از این ماجرا خبر ندارد، اما یکی از اعضای هیئت مدیره از آن مطلع شد. پس از این اطلاع و تشکیل جلسه به سرعت تصمیم به عزل او گرفتند. بدون این‌که شانس مجددی برای بازگشت به او بدهند.

از آن‌جایی که این پسر عاشق پیشه چهره سرشناس شرکت بود، یک رسوایی بزرگی را برای شرکت به همراه داشت. به همین دلیل لازم بود این کار بی سر و صدا انجام شود. او باید به سرعت از این شرکت حذف می‌شد - و بدون این‌که هیچ نام و نشانی از این ناشایستگی به جا بگذارد، باید او را اخراج می‌کردند.

هیئت مدیره به همراه تمام مدارک و شواهد به نزد او رفت، و به او پیشنهاد کرد که استعفا دهد و نحوه انجام این کار را توضیح داد. به او دستور داده شد که سکوت کند تا در یک بیانیه مطبوعاتی این عمل او به صورت مثبت تلقی شود اما به صورت کاملا محتاطانه جلوه کند. او غرامت پایان کار را دریافت می‌کرد، یک توافق عدم افشای متقابل وجود داشت و او بی سر و صدا شرکت را ترک می‌کرد. دقیقاً همان چیزی است که اتفاق افتاد.

با این کار از بروز بحران جلوگیری شد که نمونه بارزی از مدیریت بحران در روابط عمومی است. این پست سازمانی بر روی موقعیت‌های پرمخاطره و پرمخاطب متمرکز است که فراموش کردن آن‌ها دشوار است، اما اغلب در سکوت و پنهانی به بهترین شکل مدیریت می‌شوند، بدون اطلاع عمومی یا درک آن‌چه در پشت صحنه اتفاق افتاده است.

یک بحران می‌تواند هر کسی را تحت تاثیر قرار دهد، صرف نظر از این‌که چه کسی است یا چه کاری انجام می‌دهد. مسئله این نیست که اگر بحرانی اتفاق بیفتد چه باید کرد، بلکه این است که این بحران چه زمانی اتفاق می‌افتد. شما باید قبل از این‌که دومینوها شروع به سقوط کنند و پیامک‌ها شروع به رد و بدل شدن کنند، عزم و توانایی انجام سریع راهکاری را برای مدیریت بحران داشته باشید.

مدیریت بحران چیزی نیست که بتوانید آن را از یک کتاب یاد بگیرید. هیچ برنامه درسی تحصیلات تکمیلی نیز به اندازه کافی به آن نمی‌پردازد. در واقع، من معتقدم که بهترین راه برای تبدیل شدن به یک مشاور شایسته در شرایط بحرانی، از طریق یک رویکرد روشمند و علمی حاصل نمی‌شود. شما باید آن را در محل کار یاد بگیرید. در حال حاضر علاوه بر این، داشتن هنر تفکر سریع نیز ضروری است.

-متن از مقدمه-

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
188 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۱۶:۰۰
نویسندهایوان نیرمن
مترجم عرفان صفی پور
ناشرزرنوشت
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
crisis averted
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۵ کیلوبایت
۱۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
150,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عبور از بحران
عبور از بحران
راهبردهای روابط عمومی برای حفاظتاز شهرت و اعتبار سازمان‌ها و برندها
زرنوشت
0
(بدون نظر)
150,000
تومان